Страница 2 от 3

Публикувано на: 18 Юни 2008 09:28
от diver
mitoko написа: моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене) wink.gif

за 1000 мангизи можеш да смениш/махнеш много неща.
1. олекотяване
2. настройки на ЕКУ
3. модифициране на запалителнанта система - кабели, свещи, центровка на запалването
4. по леки гуми и джанти
5. дълго извънградско каране (200-300км) с оптимални обороти за продухване на нагара

сега за това се сещам ... :whistle: :thumbsup:
Без да убивам ентусиазма ти, колко коня и какъв въртящ момент мислиш, че си постигнал с тези упражнения?
с 1000кинта не си представям точно какви олекотени гуми и джанти ще си вземеш.
Я кажи кой се оправя с ЕКУ-то на тойота? И понеже вероятно не се, какво пиджи или стендалоун?!
Какво разбираш под модифициране няа запалителната система? Не знаех че с кабели и свещи се дигат коне. Би ли споделил безценният си опит с нас?

Публикувано на: 18 Юни 2008 11:25
от speedermarto
http://www.tte.de/cm_yaris_P1.htm
Ето тези части би трявало да се поръчват в ТМ ауто. Като ходя в четвъртък ще питам по номера на турбото да видим ква цена ще кажат. Но съм с този въздушен филтър (така си купих колата) http://www.tte.de/popup/TTE/cm_yaris_P1 ... filter.htm

Публикувано на: 18 Юни 2008 11:41
от diver
speedermarto написа:http://www.tte.de/cm_yaris_P1.htm
Ето тези части би трявало да се поръчват в ТМ ауто. Като ходя в четвъртък ще питам по номера на турбото да видим ква цена ще кажат. Но съм с този въздушен филтър (така си купих колата) http://www.tte.de/popup/TTE/cm_yaris_P1 ... filter.htm
Проблема ти е, че само компресора дето в тойота едва ли ще е под 3К не е всичко дет ти трябва....от друга страна 30 коня, 45 нютона на лекото купенце не е толкоз зле....

Съмнява ме да добиеш цена ма ако случайно в ТМ те изненадат пиши, че е интересно!

Публикувано на: 18 Юни 2008 12:25
от mitoko
diver написа:
mitoko написа: моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене) wink.gif

за 1000 мангизи можеш да смениш/махнеш много неща.
1. олекотяване
2. настройки на ЕКУ
3. модифициране на запалителнанта система - кабели, свещи, центровка на запалването
4. по леки гуми и джанти
5. дълго извънградско каране (200-300км) с оптимални обороти за продухване на нагара

сега за това се сещам ... :whistle: :thumbsup:
Без да убивам ентусиазма ти, колко коня и какъв въртящ момент мислиш, че си постигнал с тези упражнения?
с 1000кинта не си представям точно какви олекотени гуми и джанти ще си вземеш.
Я кажи кой се оправя с ЕКУ-то на тойота? И понеже вероятно не се, какво пиджи или стендалоун?!
Какво разбираш под модифициране няа запалителната система? Не знаех че с кабели и свещи се дигат коне. Би ли споделил безценният си опит с нас?
че бюджета е малко тва е ясно unsure.gif без пари е само възуха...
казвам с 2Т машини...
аз от ЕКУта не разбирам, но неможе да няма хора които да рзбират в БГ...
модифициране може би не е тояния израз... но подобряване (ЪПГРЕЙД)... по пътя на логиката щом за Трабант има тунинг на елелтронното запалване с възможност за настройки на кривата на запалването следва да има иза 4т ...
всеки човек има различни представи за ПОУЪР и на каква цена се постига ... :thumbsup: wink.gif

Публикувано на: 18 Юни 2008 12:44
от rudolf
speedermarto написа:http://www.tte.de/cm_yaris_P1.htm
Ето тези части би трявало да се поръчват в ТМ ауто. Като ходя в четвъртък ще питам по номера на турбото да видим ква цена ще кажат. Но съм с този въздушен филтър (така си купих колата) http://www.tte.de/popup/TTE/cm_yaris_P1 ... filter.htm

леле,,,ма ти тунинг от тм-ауто ли ще правиш??? :wave:

в такъв случей,колегата дивер само те окуражава с нереално ниски цени

за 1000 лева в тм-ауто, може да смениш кабелите,,свещите,,,филтърчето и гумичките на клапаните,,,и гарнитурата laugh.gif

Публикувано на: 18 Юни 2008 12:49
от Troshko
rudolf написа:
speedermarto написа:http://www.tte.de/cm_yaris_P1.htm
Ето тези части би трявало да се поръчват в ТМ ауто. Като ходя в четвъртък ще питам по номера на турбото да видим ква цена ще кажат. Но съм с този въздушен филтър (така си купих колата) http://www.tte.de/popup/TTE/cm_yaris_P1 ... filter.htm

леле,,,ма ти тунинг от тм-ауто ли ще правиш??? :wave:

в такъв случей,колегата дивер само те окуражава с нереално ниски цени

за 1000 лева в тм-ауто, може да смениш кабелите,,свещите,,,филтърчето и гумичките на клапаните,,,и гарнитурата laugh.gif
Maле какъв дълъг списък направи wacko.gif wacko.gif Тва не ти е АЕ за ярето и на плувината нешата немогат да се купят :whistle:

Публикувано на: 18 Юни 2008 13:47
от mitoko
diver написа:
speedermarto написа:http://www.tte.de/cm_yaris_P1.htm
Ето тези части би трявало да се поръчват в ТМ ауто. Като ходя в четвъртък ще питам по номера на турбото да видим ква цена ще кажат. Но съм с този въздушен филтър (така си купих колата) http://www.tte.de/popup/TTE/cm_yaris_P1 ... filter.htm
Проблема ти е, че само компресора дето в тойота едва ли ще е под 3К не е всичко дет ти трябва....от друга страна 30 коня, 45 нютона на лекото купенце не е толкоз зле....

Съмнява ме да добиеш цена ма ако случайно в ТМ те изненадат пиши, че е интересно!
3к ама кво... лева или евро... wacko.gif
тия немския тунинг клон на тойота ли са ??? unsure.gif
иначе сайта им е много добър....
:thumbsup:

Публикувано на: 18 Юни 2008 14:02
от chaval
3к са до никъде, имам корола т-спорт и ми текът лигите по сайта от доста време, това е компресора за мойта http://cgi.ebay.co.uk/TTE-supercharger- ... 18Q2el1247
х 2.65 е лирата ако не бъркам та стана wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Иначе нещата са можеби най-добрите за наще тойотки, аз събирам за окачване, но дори не знам как да се добера до техни продукти с тоя адрес в Германия и нищо друго unsure.gif

Публикувано на: 18 Юни 2008 17:38
от Me4oKyX
Ае колеги, в ebay има много видове окачвания, спортни филтри, целите с тръбите за доста добри пари. От по-добри свещи се подобрява изгарянето - по-плавно и пълноценно и оттам се завдига и крайната мощност, която се отприщва. Има и разни плазмени ускорители или нещо такова се водят, които също дават по-добра искра и колата пак отпушва. Не е фрапираща разлика, но са добри начини за постигане на мощност при бензините.... А електрониката в БГ мога да кажа със сигурност - НЯМА кой да ви е upgrade-ва :thumbsup: С окачване по-твърдо и ниско също можеш да постигнеш по-добро ускорение, макар и не както дивера каза - 35к.с. ... но е по-добре happy.gif Реално представата на всеки човек е различна, за реално подобрение по колата, но и цените варират спрямо представите laugh.gif Иначе има доста прилични неща за бензини, които все пак мисля, че може да имат ефект, но незнам кога ще се меракландисам да ги тествам... А и дори да стават, ще е още по-трудно да ви убедя, че действат laugh.gif

Публикувано на: 18 Юни 2008 19:59
от diver
Me4oKyX написа:А...дивера каза - 35к.с. ... f
тия 35кс ако някой не е разбрал се правят с компресор....не че немогат да се извадят от атмосферка, но при сички положения, ще дойде по-тегаво и скъпо. Инак само с филтри и електорника (не говоря за оргиналната щото нея и извън БГ май не я правят много хора) без валове може да се изкарат 10-15 коня...с валове и колектори още толкоз, но цифрата вече се доближава то тази на компресора а ефекта е по-мижав. Пиша всичко това защото съм минал по тунинг на атмосверка а после и през садене на турбо.....не се лъжете, че за 2-3000лв може да постигнете нещо читаво....Изобщо ако нямате поне 5000$ като начало моя съвет е да не се захващате....инак после еленчето Руди го е описал добре...след тия 5К$ ще ви е гадно да зарежете нещата насредата и ще набиете още 5к$...и така след година две ще имате една прилична бегалка ;) Разбира се мойте разсъждения на Руди могат да се окажат дълбоко неправилни. В случай че имате чичо Рокфелер който внезапно умре.....

Публикувано на: 18 Юни 2008 20:02
от diver
rudolf написа:...

в такъв случей,колегата дивер само те окуражава с нереално ниски цени
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif нека има и други, няма само ние да гориме.....

Публикувано на: 18 Юни 2008 21:01
от jamie
Me4oKyX написа:От по-добри свещи се подобрява изгарянето - по-плавно и пълноценно и оттам се завдига и крайната мощност, която се отприщва. Има и разни плазмени ускорители или нещо такова се водят, които също дават по-добра искра и колата пак отпушва. Не е фрапираща разлика, но са добри начини за постигане на мощност при бензините.... А електрониката в БГ мога да кажа със сигурност - НЯМА кой да ви е upgrade-ва :thumbsup: С окачване по-твърдо и ниско също можеш да постигнеш по-добро ускорение, макар и не както дивера каза - 35к.с. ... но е по-добре happy.gif Реално представата на всеки човек е различна, за реално подобрение по колата, но и цените варират спрямо представите laugh.gif Иначе има доста прилични неща за бензини, които все пак мисля, че може да имат ефект, но незнам кога ще се меракландисам да ги тествам... А и дори да стават, ще е още по-трудно да ви убедя, че действат laugh.gif

Opredeleno sled tia gluposti ste e trudno da ni ubedish. Aide izmeri s kolko hp si up ot standartna NGK do iridieva takava ? Ele "plazmeni shitove" ? Ili kolko po-dobro uskorenie ste imash s PO_TVYRDO okachvane ? Sha puskam i az veche Wiki Placeboto mi se vidi, niamash idea koe kak raboti - ama si izpliaskal kup gluposti tuka da te chetem i da se hilim samo .... wacko.gif laugh.gif

Re: Турбо за Yaris TS 2001

Публикувано на: 18 Юни 2008 22:07
от dimd00d
speedermarto написа:Някой знае ли от къде мога да си намеря compressor kit за моя Yaris TS 2001г. ? :help:
безмислена инвестиция imho

Публикувано на: 18 Юни 2008 22:26
от diver
jamie написа:...
Opredeleno sled tia gluposti ste e trudno da ni ubedish. Aide izmeri s kolko hp si up ot standartna NGK do iridieva takava ? Ele "plazmeni shitove" ? Ili kolko po-dobro uskorenie ste imash s PO_TVYRDO okachvane ? Sha puskam i az veche Wiki Placeboto mi se vidi, niamash idea koe kak raboti - ama si izpliaskal kup gluposti tuka da te chetem i da se hilim samo .... wacko.gif laugh.gif
Джейми бате, моля те махни шлякавицата, че трудно те чета, или пиши по-бавно, че инак не ти разбирам..... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Инак по-твърдото окачване, би трябвало да намалява спирачни път, ма да дига коне някак си ми е трудно да го осмисля. Нека някой по-начетен обясни, че стана интересно....

Публикувано на: 18 Юни 2008 22:28
от dimd00d
diver написа: Инак по-твърдото окачване, би трябвало да намалява спирачни път, ма да дига коне някак си ми е трудно да го осмисля. Нека някой по-начетен обясни, че стана интересно....
Е как става пък това? smile.gif