Страница 2 от 2
Re: op
Публикувано на: 06 Май 2008 22:16
от jamie
BIMBO написа:Pitaite Jamie za mahovicite da vi kaje kak se prai.
Знам как НЕ СЕ прави, ОВЧАР видински !

Re: оп
Публикувано на: 06 Май 2008 22:55
от jamie
BIMBO написа:Ходи се ЕБИ бе тапак.
По-добре да опъна ТЕБЕ сельо....
Ама като гледам - сам ще се наебеш най-хубаво !
HI
Публикувано на: 07 Май 2008 09:39
от slona

A SERIOZNO JAMIE DAI NJAKOE MNENIE AZ ZATOVA SUM PUSNAL TEMATA
Публикувано на: 07 Май 2008 09:56
от jamie
Ми тя истината си е ЕДНА - НОВ laugh.gif
Хром-молибден стомана или дурал 6061Т / 7075 със стоманена вложка.
За майтап теглото идва сходно и на двете, разлика има в дизайна малко само.
Инак единствения смислен начин да се олекоти стандартния маховик е тоя (иска се балансиране после):
http://www.my-acoustic.com/Car/weight_i ... weight.htm
Re: HI
Публикувано на: 07 Май 2008 10:28
от b_d
slona написа:
A SERIOZNO JAMIE DAI NJAKOE MNENIE AZ ZATOVA SUM PUSNAL TEMATA
Нов!
Не си рискувай краката!
Публикувано на: 07 Май 2008 12:46
от rudolf
ghost rider написа:ще има ефект,но ако мислиш да режеш от заводския(които вероятно е чугунен),по добре не го прави! ЧУГУНА НЕ Е ЖИЛАВ И НЕ ПОНАСЯ ДОБРЕ СТРЕСОВЕ КАТО ПРИМЕРНО НЕ ДОБЬР БАЛАНС.
слончето още не казва за каква кола -става въпрос,,,подозирам че не е за с чугунен маховик.
Публикувано на: 07 Май 2008 23:12
от slona
problema e che oshte nemoga da si namerja kanal da si smukna kutiata ne mi se zanimava kakto predi sus ae-to da ia smukvam pred garaja na stoiki i da se chudja kak da ia sloja posle mnogo mi e muchno sam da pravja procedurata
