Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Апр 2008 20:47
от diver
Krisi-Pisi написа:А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
обороти, първичен, вторичен вал, липса на синхронизатори...такива ми ти неща....

Публикувано на: 10 Апр 2008 21:17
от jamie
Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).

Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.

Публикувано на: 10 Апр 2008 23:27
от Nedkow
jamie написа:Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).

Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.
Много изчерпателно :thumbsup:

Публикувано на: 10 Апр 2008 23:28
от Nedkow
Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:

Публикувано на: 11 Апр 2008 08:55
от diver
Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:
даже без съединител....

Публикувано на: 11 Апр 2008 11:41
от jamie
diver написа:
Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:
даже без съединител....
Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя - на път... питай ме как се взема кръговото на 4-ти км в София без да спирам wacko.gif

Публикувано на: 11 Апр 2008 11:45
от ceko26
Kak?

Публикувано на: 11 Апр 2008 18:50
от diver
jamie написа:Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя
е за тва ГАЗ 53 бре, там наиш ли кога ще изтече?! ;)

Публикувано на: 11 Апр 2008 23:00
от Nedkow
diver написа:
Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:
даже без съединител....
Така даже е и по-бързо biggrin.gif

Публикувано на: 12 Апр 2008 22:16
от Wolfcho
Ами всички са ти дали отговор за синхронизатора. ...Обаче аз имах абс същия проблем .. Ако съединителя ти е маслен (с горна и долна помпа) и не мислиш че е от феродото, лагера или притискателния диск, проври дали помпите ти не са износени става рядко но е възможно (при мен се получи и трябваше да вкл от първа на задна при изгасен двигател колата увличаше на първа и не вкл втора без да хърка). Не намерих такава помпа и сложих от друг модел Celica ... по-късно в един магазин ми казаха че доставяли и гумички за подмяна dry.gif