Публикувано на: 10 Апр 2008 20:47
обороти, първичен, вторичен вал, липса на синхронизатори...такива ми ти неща....Krisi-Pisi написа:А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
обороти, първичен, вторичен вал, липса на синхронизатори...такива ми ти неща....Krisi-Pisi написа:А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
Много изчерпателноjamie написа:Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).
Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.
даже без съединител....Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif
Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя - на път... питай ме как се взема кръговото на 4-ти км в София без да спирамdiver написа:даже без съединител....Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif
е за тва ГАЗ 53 бре, там наиш ли кога ще изтече?! ;)jamie написа:Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя
Така даже е и по-бързо biggrin.gifdiver написа:даже без съединител....Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif