Страница 2 от 3

Публикувано на: 10 Апр 2008 13:52
от gunner
Моята карина е английска, а дюзите са denso и предполагам, че ако си поръчам от ТМ също ще са denso, но аз предпочетох по-бързата доставка и по-ниската цена на bosch и за сега нямам проблеми с нея
( дюзата ). А иначе и аз съм съгласен с колегата по отношение на оригиналните резервни части :thumbsup: .

Публикувано на: 10 Апр 2008 14:21
от the_rider
Ами те за това искат номера на рамата за всякакви части, щото явно има хиляди разновизности... rolleyes.gif

Публикувано на: 10 Апр 2008 20:54
от jagito
Колеги още не съм купил нова дюза защото ме крепи надеждата че тази ще се оправи ама тя ту си работи ту си не работи. Сипах още една добавка за отпушване и ще изчакам до другара седмица и ако няма ефект ще купувам няма начин. А пък имам и друг проблем спукан ми е радиатора така че ще се харча няма начин. sad.gif sad.gif sad.gif unsure.gif

Публикувано на: 10 Апр 2008 21:01
от diver
jagito написа:Колеги още не съм купил нова дюза защото ме крепи надеждата че тази ще се оправи ама тя ту си работи ту си не работи. Сипах още една добавка за отпушване и ще изчакам до другара седмица и ако няма ефект ще купувам няма начин. А пък имам и друг проблем спукан ми е радиатора така че ще се харча няма начин. sad.gif sad.gif sad.gif unsure.gif
Това с добавките ми се струва умрела работа. Според мене истинския подход - сваляш си ги става за 5 минути и ги носиш примерно до Пулсатор. Последно 15 кинта на дюза. Правят ги като нови. Отделно си купуваш комплект гумички и си готов....за има нема 100 кинта...

Публикувано на: 10 Апр 2008 21:07
от jagito
Първо, колега не съм сигурен че се свалят за 5 мин. защото има едни билтове които за да се развъртят трябва да се свали и това над дюзите незнам как се казва (неразбирам толкова сигурно си личи).
Второ, би ли ми казал къде се намира този Пулсатор моля ?
И трето как да съм сигурен че е запушена.

Публикувано на: 10 Апр 2008 21:15
от diver
jagito написа:Първо, колега не съм сигурен че се свалят за 5 мин. защото има едни билтове които за да се развъртят трябва да се свали и това над дюзите незнам как се казва (неразбирам толкова сигурно си личи).
Второ, би ли ми казал къде се намира този Пулсатор моля ?
И трето как да съм сигурен че е запушена.
Продължавай тогава с добавките....

Публикувано на: 10 Апр 2008 21:27
от jagito
Не исках да те упреквам не ме разбирай погрешно.
Просто исках малко повече разяснение от твоя страна ако не те затруднявам разбира се ! :help:

Публикувано на: 11 Апр 2008 18:28
от gunner
Дюзите се свалят наистина бързо, но при мен нямаше ефект от почистването и точно бях решил да опитам с добавка и аз, но май наистина няма да има смисъл. Там където ми почистиха дюзата (някъде в студентски град беше), ми казаха че отваря и затваря нормално, обаче след като я върнах на мястото и, пак започна да прекъсва sad.gif .

Публикувано на: 11 Апр 2008 19:07
от diver
gunner написа:Дюзите се свалят наистина бързо, но при мен нямаше ефект от почистването и точно бях решил да опитам с добавка и аз, но май наистина няма да има смисъл. Там където ми почистиха дюзата (някъде в студентски град беше), ми казаха че отваря и затваря нормално, обаче след като я върнах на мястото и, пак започна да прекъсва sad.gif .
хм, дали пък нямаш друг проблем?! Ако е кофти дюза, на стенд би трябвало да се хване по обедняване на сместа...

Публикувано на: 11 Апр 2008 19:16
от diver
jagito написа:Не исках да те упреквам не ме разбирай погрешно.
Просто исках малко повече разяснение от твоя страна ако не те затруднявам разбира се ! :help:
Дюзите седят на рейка закрепени с пружина тип кламер. Не знам точно как е на твойта кола, но щом толкоз те е бъз, мини през някой дет не го е страх да се оцапа. Никаква философия. Почистване правят на Козлодуй и Раковски и в студенски град точно до Пулсатор. Тресат ги в някви микровълнови вани май. Стават кат нови. Доколкото дюзата е елементарна кат устройство не виждам причина на стенда да бачка а на колата не. Последно ми взеха 60 кинта за почистване на 4 дюзи. За гумички дадох май още къде 30, та цялата процедура ми излезе 100 кинта. Вероятно ги правят и на други места. Ако някой знае или къде е по-тънко да пише.

Публикувано на: 11 Апр 2008 20:43
от jagito
Аз на работата имам ултразвукова вана но незнам в какъв разтвор ги друсат.
Утре ще се пробвам да сваля тая дюза пък каквото ще да става.
А м/у другото да ви се намира радиатор ? wacko.gif

Публикувано на: 11 Апр 2008 22:46
от diver
jagito написа:Аз на работата имам ултразвукова вана но незнам в какъв разтвор ги друсат.
Утре ще се пробвам да сваля тая дюза пък каквото ще да става.
А м/у другото да ви се намира радиатор ? wacko.gif
мале ква микровълнова глупост съм написъл не е истина....ултразвук разбира се....

Публикувано на: 13 Апр 2008 13:46
от jagito
Днес най сетне си свалих дюзата и я смених с друга втора ръка. Е не беше за пет минути щото там работата е много :censored: , но все пак успях с малко помощ разбира се. Сега работи добре, а старата ще видя както да я правя. happy.gif
Остава да сменя радиатора и още някои дребни нещица и живот и здраве и аз ще карам кола :)
Та искам да изкажа благодарност към всички които ми дадоха ценни съвети!
И се надявам занапред също да СИ помагаме!! wink.gif

Публикувано на: 13 Апр 2008 16:14
от diver
jagito написа:Днес най сетне си свалих дюзата и я смених с друга втора ръка. Е не беше за пет минути щото там работата е много :censored: , но все пак успях с малко помощ разбира се. Сега работи добре, а старата ще видя както да я правя. happy.gif
Остава да сменя радиатора и още някои дребни нещица и живот и здраве и аз ще карам кола :)
Та искам да изкажа благодарност към всички които ми дадоха ценни съвети!
И се надявам занапред също да СИ помагаме!! wink.gif
Според мен и сега караш кола tongue.gif Инак браво за дюзата и честито....както казах няма нищо сложно и страшно.

Публикувано на: 15 Апр 2008 18:15
от gunner
Честито, че си решил проблема :thumbsup:
А как намери дюза втора ръка, ако не е тайна?