Страница 2 от 3
Публикувано на: 10 Апр 2008 13:52
от gunner
Моята карина е английска, а дюзите са denso и предполагам, че ако си поръчам от ТМ също ще са denso, но аз предпочетох по-бързата доставка и по-ниската цена на bosch и за сега нямам проблеми с нея
( дюзата ). А иначе и аз съм съгласен с колегата по отношение на оригиналните резервни части

.
Публикувано на: 10 Апр 2008 14:21
от the_rider
Ами те за това искат номера на рамата за всякакви части, щото явно има хиляди разновизности...

Публикувано на: 10 Апр 2008 20:54
от jagito
Публикувано на: 10 Апр 2008 21:01
от diver
Това с добавките ми се струва умрела работа. Според мене истинския подход - сваляш си ги става за 5 минути и ги носиш примерно до Пулсатор. Последно 15 кинта на дюза. Правят ги като нови. Отделно си купуваш комплект гумички и си готов....за има нема 100 кинта...
Публикувано на: 10 Апр 2008 21:07
от jagito
Първо, колега не съм сигурен че се свалят за 5 мин. защото има едни билтове които за да се развъртят трябва да се свали и това над дюзите незнам как се казва (неразбирам толкова сигурно си личи).
Второ, би ли ми казал къде се намира този Пулсатор моля ?
И трето как да съм сигурен че е запушена.
Публикувано на: 10 Апр 2008 21:15
от diver
jagito написа:Първо, колега не съм сигурен че се свалят за 5 мин. защото има едни билтове които за да се развъртят трябва да се свали и това над дюзите незнам как се казва (неразбирам толкова сигурно си личи).
Второ, би ли ми казал къде се намира този Пулсатор моля ?
И трето как да съм сигурен че е запушена.
Продължавай тогава с добавките....
Публикувано на: 10 Апр 2008 21:27
от jagito
Не исках да те упреквам не ме разбирай погрешно.
Просто исках малко повече разяснение от твоя страна ако не те затруднявам разбира се !

Публикувано на: 11 Апр 2008 18:28
от gunner
Дюзите се свалят наистина бързо, но при мен нямаше ефект от почистването и точно бях решил да опитам с добавка и аз, но май наистина няма да има смисъл. Там където ми почистиха дюзата (някъде в студентски град беше), ми казаха че отваря и затваря нормално, обаче след като я върнах на мястото и, пак започна да прекъсва

.
Публикувано на: 11 Апр 2008 19:07
от diver
gunner написа:Дюзите се свалят наистина бързо, но при мен нямаше ефект от почистването и точно бях решил да опитам с добавка и аз, но май наистина няма да има смисъл. Там където ми почистиха дюзата (някъде в студентски град беше), ми казаха че отваря и затваря нормално, обаче след като я върнах на мястото и, пак започна да прекъсва

.
хм, дали пък нямаш друг проблем?! Ако е кофти дюза, на стенд би трябвало да се хване по обедняване на сместа...
Публикувано на: 11 Апр 2008 19:16
от diver
jagito написа:Не исках да те упреквам не ме разбирай погрешно.
Просто исках малко повече разяснение от твоя страна ако не те затруднявам разбира се !

Дюзите седят на рейка закрепени с пружина тип кламер. Не знам точно как е на твойта кола, но щом толкоз те е бъз, мини през някой дет не го е страх да се оцапа. Никаква философия. Почистване правят на Козлодуй и Раковски и в студенски град точно до Пулсатор. Тресат ги в някви микровълнови вани май. Стават кат нови. Доколкото дюзата е елементарна кат устройство не виждам причина на стенда да бачка а на колата не. Последно ми взеха 60 кинта за почистване на 4 дюзи. За гумички дадох май още къде 30, та цялата процедура ми излезе 100 кинта. Вероятно ги правят и на други места. Ако някой знае или къде е по-тънко да пише.
Публикувано на: 11 Апр 2008 20:43
от jagito
Аз на работата имам ултразвукова вана но незнам в какъв разтвор ги друсат.
Утре ще се пробвам да сваля тая дюза пък каквото ще да става.
А м/у другото да ви се намира радиатор ?

Публикувано на: 11 Апр 2008 22:46
от diver
jagito написа:Аз на работата имам ултразвукова вана но незнам в какъв разтвор ги друсат.
Утре ще се пробвам да сваля тая дюза пък каквото ще да става.
А м/у другото да ви се намира радиатор ?

мале ква микровълнова глупост съм написъл не е истина....ултразвук разбира се....
Публикувано на: 13 Апр 2008 13:46
от jagito
Днес най сетне си свалих дюзата и я смених с друга втора ръка. Е не беше за пет минути щото там работата е много

, но все пак успях с малко помощ разбира се. Сега работи добре, а старата ще видя както да я правя.
Остава да сменя радиатора и още някои дребни нещица и живот и здраве и аз ще карам кола

Та искам да изкажа благодарност към всички които ми дадоха ценни съвети!
И се надявам занапред също да СИ помагаме!!

Публикувано на: 13 Апр 2008 16:14
от diver
jagito написа:Днес най сетне си свалих дюзата и я смених с друга втора ръка. Е не беше за пет минути щото там работата е много

, но все пак успях с малко помощ разбира се. Сега работи добре, а старата ще видя както да я правя.
Остава да сменя радиатора и още някои дребни нещица и живот и здраве и аз ще карам кола

Та искам да изкажа благодарност към всички които ми дадоха ценни съвети!
И се надявам занапред също да СИ помагаме!!

Според мен и сега караш кола

Инак браво за дюзата и честито....както казах няма нищо сложно и страшно.
Публикувано на: 15 Апр 2008 18:15
от gunner
Честито, че си решил проблема
А как намери дюза втора ръка, ако не е тайна?