Страница 2 от 2
Публикувано на: 02 Окт 2011 12:09
от Scott
alexstoilov написа:Някой собственик на Превия би ли ми казал за какво точно служи бутона долу в дясно под волана,на който пише Power Heat?
Просто повишава оборотите на студено за да загрее двигателя по-бързо и има достатъчно 'топла вода' за парното.
http://www.toyota.co.uk/bv/OwnerService ... PREVIA.pdf
Публикувано на: 02 Окт 2011 13:30
от alexstoilov
Ааа ясно,аз си помислих да не би да има някакъв вид печка.
Публикувано на: 02 Окт 2011 13:48
от Scott
alexstoilov написа:Ааа ясно,аз си помислих да не би да има някакъв вид печка.
Обикновено печката се нарича Auxiliary heater. Най-лесния начин да разбереш дали имаш е да погледнеш отдолу за малко ауспухче.
Покупка на употребявана Previa XR30 / XR40 /2000–2005/ - VVTi & D4D - мнения и съвети
Публикувано на: 23 Юни 2016 09:04
от suhodol
Здравейте,
имам голямо желание на стана собственик на Previa.
Налага се да изминавам дълги разстояния и на запад сервизните услуги са непосилни за моя джоб.
Разбира се има и самолети за тази цел. Но с 2 кучета е не възможно.
Въпросът ми е следния:
Близо до мен, човек продава Автомобил който много ми харесва.
Двигателя работи 10 минути и угасва. Може ли някой тук да ме ориентира какъв е проблема и скъпо ли ще струва ремонта.
Бих рискувал защото я продава на цена която ме устройва. Намирам се във периферията на Париж, колата също.
Предварително благодаря за вниманието.
Покупка на употребявана Previa XR30 / XR40 /2000–2005/ - VVTi & D4D - мнения и съвети
Публикувано на: 23 Юни 2016 09:18
от slowtraveler
Колега, обяснението е прекалено повърхностно за да се правят каквито и да е изводи за състоянието на автомобила...
Има ли някакви натрупани грешки?
На твое място не бих рискувал - щом си на ръба на финансите, покупката на автомобил без да имаш понятие от състоянието му не е най-изгодната 'инвестиция'...
А кучетата и самолетите - става номера, защо да не става - просто изпълняваш определените от авиокомпанията условия... И пак трябват финанси разбира се...
Покупка на употребявана Previa XR30 / XR40 /2000–2005/ - VVTi & D4D - мнения и съвети
Публикувано на: 23 Юни 2016 09:43
от suhodol
Здравейте,
ще имам в предвид написаното за покупката.
Ще се постарая да разбера какви грешки отчита автомобила.
Най-вероятно с диагностика на място.
Ако успея да го осъществя ще го споделя тук.До скоро.
Покупка на употребявана Previa XR30 / XR40 /2000–2005/ - VVTi & D4D - мнения и съвети
Публикувано на: 31 Авг 2016 19:07
от u3poD
Имам колебания относно покупката на семеен ван, Avensis Verso или Previa бензин. Авенсиса е с 2.0 vvt-i А Превията с 2.4 За авенсовия двигател ми говорят че харчел масло и бил труден за газифициране, а за Превиятя прочетох това: ( Моторите на Previa се смятат за "еднократни". Блокът на цилиндрите е от алуминиеви сплави и не подлежи на поправка. Не са предвидени дори ремонтни размери за цилиндрово-буталната група. Хубавото е, че дефекти практически липсват. Запалването е поверено на скъпи свещи с платинени накрайници на електродите, които могат да издържат до 80 000 км. ) тук:
http://m.fakti.bg/news/2966
Моля споделете мнение така ли е наистина харчат ли много масло Двулитрови те двигатели и подлежат ли на ремонт тези на Превията. Предпочитам да взема автомобил без ръжди, защото двигател се прави но ръжда не се спира.
Покупка на употребявана Previa XR30 / XR40 /2000–2005/ - VVTi & D4D - мнения и съвети
Публикувано на: 03 Сеп 2016 23:26
от Bass_Man
И двата двигателя нямат проблеми и се газифицират добре. Сега вече зависи и в какво състояние са.
Покупка на употребявана Previa XR30 / XR40 /2000–2005/ - VVTi & D4D - мнения и съвети
Публикувано на: 28 Сеп 2016 11:26
от И. Александров
u3poD, аз съм с Previa 2.4 2000г. и съм от Бургас. На газ върви идеално и не харчи масло.
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.