Страница 2 от 2

Публикувано на: 24 Яну 2009 21:56
от Milenkata
diver написа:
Milenkata написа: ... Изваждам кабела и пуска искра преди нямаше , вече има след сменената част. ...
Сега остава като сте сменили нещото да сте наредили и кабелите както трябва....

П.П. Сигурен ли си, че въпросната бобина е точно за таз колица?
Да за тази кола е и кабелите са наредени точно :)

Публикувано на: 24 Яну 2009 22:30
от diver
Milenkata написа:
diver написа:
Milenkata написа: ... Изваждам кабела и пуска искра преди нямаше , вече има след сменената част. ...
Сега остава като сте сменили нещото да сте наредили и кабелите както трябва....

П.П. Сигурен ли си, че въпросната бобина е точно за таз колица?
Да за тази кола е и кабелите са наредени точно :)
Нали се сещаш, че няма абсолютно никакъв шанс, тоците да са наред, да има гориво, и колата да не пали. Да сте обърнали случайно капачката на делкото или палеца?!

Публикувано на: 25 Яну 2009 00:45
от Milenkata
Не не сме :) Но ме съмнява ремъка да нее правартял няколко зъба , ама нее ударила клапаните. Утре ще проверя белезите :) лека на всички

Публикувано на: 25 Яну 2009 15:40
от Milenkata
Запали :) Трябва обаче да отиде на диагностика , да и се смени заден тампон на двигателя и карбуратора да се по отпуши и ше е пак добре. На втора преди правеше 110 115 а сега 100 wacko.gif