Страница 2 от 2
Публикувано на: 22 Авг 2005 10:15
от El Camino
Тва хилито (heel&toe) ми се струва определено някаква утопия. Сега точно пробвах на Карината потенциалната възможност да достигна по некакъв начин педала на газта натискайки спирачка. Еми при натисната спирачка като балерина - т.е. с възглавничката под пръстите, петата ми забива с средната греда някъде около 25 сантиметра от педала на газта и на 10 под. Пълен блокаж - никакъв шанс да се върти повече на никъде.
Ако натисна с средата на крака, така че като да има някаква поне теоретична възможност да си навра крака там - то тогава с пръстите натискам и съединителя. Толкова за утопиите:).
За обувките обаче има добра новина. Тези точно
бяха хит в БГ преди няколко месеца и помня, че се разменяха за около 20 - 25 лева, на места и за 18 biggrin.gif . Държа да надебеля, че става въпрос за абсолютно същите biggrin.gif . Качеството на изработка е задоволително - пробвани са като цвички за риболов (да не бодат камъните като си в реката), като маратонки и като нормални обувки дори:). Дори както са в турското си изпълнение се свиват като хартия и могат да се намачкат на топка - много за гъвкави и наистина наподобяват цвички. biggrin.gif
Ако искат тези с номера под 46 да направят една масова поръчка от БГ направо biggrin.gif
@maggkrabar - би било интересно да се види наистина какви педали имате, а също и воланите биха ме заинтересували мен.
Публикувано на: 22 Авг 2005 16:12
от ugabuga
tochno toia model se kaneh predi niakolko sedmici da si go kupia ama niama na blizo magazin na puma. chak do NY triabvashe da hodia ... ama shte si vzema az niama nachin

makar i s normalni shiroki maratonki pak niamam problemi za heel & toe :P
a vie gramadanite bi triabvalo i bez racing pedals da mojete da pravite heel & toe s tia golemi plavnici, moje prosto da se udalji nadolu malko pedala na gazta. probvaite pa da vidim kvo shte stane.
Публикувано на: 22 Авг 2005 17:58
от cj
Здравейте, само 2 думи относно избора на педали (оставям на страна онези модели, които носят удовлетворение единствено на окото

).
Първият и основен съвет, който мога да ви предложа, е да огледате добре типа на оригиналните педали, тяхната форма, материал, разполжение спрямо останалите (както отстояние един от друг по хоризонтала, така и в дълбочина). Следва да уточните собствените си предпочитания за удобство или по-точно да прецените кое не ви допада от оригиналния сетъп. Например - ако педалът на газта ви се струва твърде дълбок дори при максимално натисната спирачка, може би ще намерите за удачно да използвате дървено трупче за да го повдигнете (или дори само на част от него) до желаното ниво.
Всеки има собствена техника на боравене с инструмените и е много субективно какво точно е удачно. При БМВ-тата педалът на газта започва от пода, което го прави много удачен за прочутата "heel-toe" техника. При королата (АЕ86), въпреки че педалът на газта е "висящ", отново почти без проблеми може да се изпълни "heel-toe". В същото време при Форд Фокус (имам известен опит с такъв) на мен лично ми е доста трудно и неудобно, тъй като акселераторът идва едновременно и високо и дълбоко. Първоначално мислех да слагам трупче в долната част на педала и да променя ъгъла на самия педал, но в последствие импровизирах в друга посока - промених си техниката на каране - вече не използвам "heel-toe", а по-скоро нейна модифкация - "left-right side of the foot"

Идеята се запази...
Най-накрая - ако слагате нови педали - уверете се, че са закрепени добре.

Публикувано на: 22 Авг 2005 18:22
от agent dust
El Camino, ще снимам воланите и педалите при първа възможност
Имаме и доста модели седалки(спортни и корита), но не знам какво ще дойде с новата доставка - някои са удобни и здрави, други не. Поръчвани са по едни каталози и понякога става издънка - само по картинка не може да се прецени. По принцип тестваме всичко - някои модели са плитки и неудобни, други са много леки, здрави и с хубава форма.
Има един много добър волан(аз него съм си харесал) - по форма е доста подобен на оригиналния АЕ86(поне на моето хачироку), но е по-малък и по-дебел и има маркировка за нулев steering(като на рали автомобилите) - тестван е на доста коли, включително на някои от Рали София - върши чудесна работа и е здрав. Хубавото е че с него няма да има нужда да се преправя кормилния механизъм за мигачите - дълбочината му е като този на AE86. Имаше и страхотно оригинално ОМР воланче - велурено, за рали автомобил, но един състезател го отнесе на часа за 250лв. Брат ми го изпробва преди това, но се оказа че не става за нормално каране в градски условия.
за каране есктра са и борцовките - преди ходих да тренирам бокс и ми останаха. те са с малка и мека подметка и изобщо не се хлъзгат - според мен са идеални за спортно каране.
Публикувано на: 22 Авг 2005 23:40
от ivossss
..
Публикувано на: 29 Авг 2005 22:24
от El Camino
Aз си взех такива, ще видим добри ли са:

Публикувано на: 29 Авг 2005 23:55
от ugabuga
toi i jamie-to mai takiva si vzel. izglejdat dobre, solidni i orebreni. kaji otde gi vze i kolko
Публикувано на: 29 Авг 2005 23:58
от jamie
Голяма си хиена бре ;-) Сега остава и да познаеш марката ?

Публикувано на: 30 Авг 2005 00:54
от punkara
El Camino eto ti nai-lesniyat nachin da se nauchish i da sviknesh s desniyat krak:
otkachi ziloto na ruchnata spirachka (razvii dvete gaiki 10 koito sa ot dyasnata strana na samata druzka na ruchnata pochti do gore) taka veche nyama da imash ruchna spirachka.
posle otvori kapaka, i zategni vincheto za prazni oboroti, taka che pod 1300 oborota kolata da gasne!
pokarai taka 1 sedmica, i poveche nikoga nyama da imash nikakuv problem s desniyat krak da durzish spirachka, i da natiskash gaz edovremenno!
tova suvsem seriozno ti go kazvam!

Публикувано на: 30 Авг 2005 06:43
от Japanese_fever
punkara написа:El Camino eto ti nai-lesniyat nachin da se nauchish i da sviknesh s desniyat krak:
otkachi ziloto na ruchnata spirachka (razvii dvete gaiki 10 koito sa ot dyasnata strana na samata druzka na ruchnata pochti do gore) taka veche nyama da imash ruchna spirachka.
posle otvori kapaka, i zategni vincheto za prazni oboroti, taka che pod 1300 oborota kolata da gasne!
pokarai taka 1 sedmica, i poveche nikoga nyama da imash nikakuv problem s desniyat krak da durzish spirachka, i da natiskash gaz edovremenno!
tova suvsem seriozno ti go kazvam!

Samo da ne stane belq predi da se nau4i!!!
Za vseki slu4aj mini zapali edna sve6t predi da po4ne6 practice-a!

Публикувано на: 17 Юли 2006 12:31
от Ivan Petrov
jamie написа:Голяма си хиена бре ;-) Сега остава и да познаеш марката ?

Lexus IS
