Страница 2 от 3
Публикувано на: 19 Авг 2005 19:43
от agent dust
педалите са си метални(алуминий) и доста здрави - вече съм карал с такива

а и цените дето ги казвате са доста соленички - за 22лв макс си земаш педали, дръжка за ск. лост и метални капачки за вентилите - всичко е метално и солидно. има чудни педали за по 8-10лв - не се набутвайте за по-скъпи, няма смисъл.
само да не са много широки тези. има и други модели, но за готините ще трябва да се пробият педалите на колата - има време. просто ще ги пробвам и ако не ми харесат ще ги сменя с други - имам голям избор. с такива подложки се кара много по-удобно - аз понякога боравя много бързо с краката(като японче

) и ако не пасват или се хлъзгат е кофти - тва и без това не струва почти никакви кинти. стандартния педал на газта е много тънък и е прекалено вдясно - това дразни. оглеждам се и за куикшифт пакет че някой ден ще изкъртя я скоростния лост, я цялата кутия
и воланче съм си харесал, и нови седалчици(корита) - но като му дойде времето...
Публикувано на: 19 Авг 2005 19:49
от jamie
За 22 лева тия нещица са си боклучета, ще ме извиняваш. Ама карай - според мен оригиналния волан и лост са по-добри от тия - ако ще слагаш - слагай свестни - в И-бей е пълно.
Публикувано на: 19 Авг 2005 21:08
от El Camino
Под 2 евро са тия в бея. Доставка 10 евро:))).
Бтв. моето мнение е, че каквито боклуци в бея можеш да намериш (получиш, след като си гледал лъскавото описание), на Илиенци трябва да си сляп, глух и тъп като на слона гъза да вземеш. Най - малкото можеш да го пробваш. Да не говорим, че разликата в цените е с пъти.

Публикувано на: 19 Авг 2005 21:25
от Lubo_car
Миро, то на всяка марка горе долу по номерацията можеш да се ориентираш за какъв клас масло става дума....но както и да е. За Ники Златков, това за колко продава си е негова работа, но едва ли би отрекъл възможностите му като специалист. Или си си изкарал мнение за него възоснова на цените му

.
Красьо, щом брат ти си има приказка с него (спомням си, че спомена нещо такова) тогава определено ще ти е по-добре директно от София да си го вземеш. За педалите, аз на Маздата съм с Момо продупчени и определено съм много доволен...наистина много, съвсем друго усещане и много по-лесно боравене с газ-спирачка.

Публикувано на: 19 Авг 2005 21:39
от jamie
Виж Любо, имам достатъчно акъл да се изсмея на твърдение че 6100 е по-добро от 8100. Търговците се уливате - помнете че не винаги имате балък пред вас - ако и да се усмихвам като ми говори някой - какво си мисля за него и продуктите му е отделна работа !

Публикувано на: 19 Авг 2005 22:07
от agent dust
El Camino, картинката е екстра, точно така искам и аз - да мога лесно да стигам газта с петата

когато ги сложа ще преценя дали не ми трябват по-малки.
педалите са тествани. вършат си работата перфектно, споко.
воланът не ми харесва - трябва ми с намален диаметър и по-дебел - трябва да мога да го въртя достатъчно бързо - с този се поозорвам. скоростния лост също не става - превключвам скоростите бързо - трябва ми по-къс и по-стегнат лост и с друга ръкохватка - трябва куикшифт комплект. след боята и консумативите веднага следват тези неща - колата трябва да е лесна за каране, нали така
Любо, тия разпробитите съм ги набелязал ама не ми се слагат сега. Пък разбрах че и на Мотул сме щели да ставаме дистрибутори

Публикувано на: 19 Авг 2005 22:08
от Lubo_car
biggrin.gif малко си противиречиш ми се струва. Казваш "търговци", един търговец не би ли искал да "пробута" по-скъпата си стока?

Публикувано на: 19 Авг 2005 22:11
от agent dust
ми един търговец би искал да пробута залежалата си стока

скъпата ще си я продаде ако е свястна
Публикувано на: 19 Авг 2005 22:14
от Lubo_car
biggrin.gif

Публикувано на: 19 Авг 2005 22:22
от jamie
скоростния лост също не става - превключвам скоростите бързо - трябва ми по-къс и по-стегнат лост и с друга ръкохватка - трябва куикшифт комплект
Това при тази кола не се прави с по-къс лост. Скъсения лост по принцип е грешка
Любо, под "търговци" разбирам хора които продават продукт но не са 100% наясно с него. Нещата изглеждат много смешно, особено след време...

Публикувано на: 19 Авг 2005 22:27
от agent dust
Любо, тва със залежалата стока е свойство на търгашите(среща се по битаците). Не мисля че Ники Златков или някой на Илиянци си позволява такива номера - печели се от редовни клиенти, а не от случайни будали. На Илиянци наемите са такива, че ако някой не спечели редовни клиенти, фалира за 2-3 месеца, Ники Златков пък гради истински бизнес - и той разчита на редовни клиенти. Наистина някои от нещата му са скъпи, но това се казва пазарна икономика - няма конкуренция. Ако имаше повече дилъри на маркови продукти щеше да има и конкурентни цени. Лоялността е доста важно нещо при дебелички наемчета или голяма инвестиция, но да хитруваш за да печелиш пари не е забранено. Затова онова със скрап-а в стоката е много важно нещо

Публикувано на: 19 Авг 2005 22:32
от agent dust
jamie написа:
Това при тази кола не се прави с по-къс лост. Скъсения лост по принцип е грешка
това при всяка кола се прави както ти е кеф

по-къс лост се изпозва за по-малко движение - основи на физиката. при спортно каране и особено дрифт ръката трябва да се движи от волана до скоростния лост, да сменя предавките и да се връща обратно на за минимално време.
Публикувано на: 19 Авг 2005 22:32
от Lubo_car
Напълно съм съгласен със скрапа, а за Ники Златков също си прав. Основното нещо е липсата на конкуренция и това обуславя по-високите му цени, и това е напълно логично. Той се цели в платежоспособни клиенти и ги има. По финансово оправдано е отколкото да залага на масовост за която едва ли биха му достигнали наличните "кадри". Моето мнение е все пак субективно....
Публикувано на: 19 Авг 2005 22:37
от jamie
maggkrabar написа:jamie написа:
Това при тази кола не се прави с по-къс лост. Скъсения лост по принцип е грешка
това при всяка кола се прави както ти е кеф

по-къс лост се изпозва за по-малко движение - основи на физиката. при спортно каране и особено дрифт ръката трябва да се движи от волана до скоростния лост, да сменя предавките и да се връща обратно на за минимално време.
Не мислиш - законите на физиката са такива, но разсъждаваш само от едната страна на лоста. В момента изработвам (вече е готово) шортшифтер за CJ - отново ти казвам че по-къс лост не означава по-малко движение - разсъждаваш опростенчески и праволинейно. Питам - как стигаш до скъсения си лост ? А какво би било ако лоста е дори по-високо но за сметка на това е 55% от хода на оригиналния (т.е. двойно скъсен ход) ? Отново елементарна физика - помисли пак.
Публикувано на: 19 Авг 2005 22:48
от agent dust
jamie написа:
Питам - как стигаш до скъсения си лост ?
с каране
разсъждаваш опростенчески и праволинейно.
а де! спортното каране е свързано с опростени и ефикасни действия. слагам си лоста където и както на мен ми е удобно, ако искам и със зъби ще го местя
