Публикувано на: 06 Апр 2008 20:46
бягай да ти видят има едни гумички които се сменят според мен ти гори масло и си проверявай редовно маслото ако не го оправиш никакъв проблем не е и така да я караш само че ще сипваш масло честичко
Само дето щеше да пуши сиво biggrin.gif ако са гумички на маслото biggrin.giflacho написа:бягай да ти видят има едни гумички които се сменят според мен ти гори масло и си проверявай редовно маслото ако не го оправиш никакъв проблем не е и така да я караш само че ще сипваш масло честичко
ако си чел внимателно той каза черенLEXUS написа:Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.
Що ме цитираш ,бе, човек? Това беше отправено към колегата lacho не към теб. biggrin.gif Много внимателно съм прочел и знам за какъв пушек говори,черен.Черен пушек от ауспуха не може да идва от горене на масло,а само от богата горивна смес.Естествено че не е облак черен дим като от дизел ,а е почти прозрачен черникав пушек при рязко изфорсирване на високи обороти,ясно ми е за какво става въпрос.Nedkow написа:ако си чел внимателно той каза черенLEXUS написа:Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.
Извинявай явно аз не съм чел внимателно biggrin.gifLEXUS написа:Що ме цитираш ,бе, човек? Това беше отправено към колегата lacho не към теб. biggrin.gif Много внимателно съм прочел и знам за какъв пушек говори,черен.Черен пушек от ауспуха не може да идва от горене на масло,а само от богата горивна смес.Естествено че не е облак черен дим като от дизел ,а е почти прозрачен черникав пушек при рязко изфорсирване на високи обороти,ясно ми е за какво става въпрос.Nedkow написа:ако си чел внимателно той каза черенLEXUS написа:Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.
Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до големи усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсванеMandata написа:Ако продължаваш да си правиш експерименти на 7000 оборота, скоро не само от ауспуха ще излиза черен дим, ами и главата ти може да изпуши laugh.gif
е те валовете са от кашкавал и така се късат...тва да не е ауди...Kiki написа:...]Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до голями усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване
Diver,това не съм го измислил аз. Пише го по дебелите книги, които явно не си чел за твое съжаление! Извинявам се!diver написа:е те валовете са от кашкавал и така се късат...тва да не е ауди...Kiki написа:...]Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до голями усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване
Ми аре де ограмоти ме малко. Дай нещо линкче, да почетеме и ние...Отдавна съм загубил броя на убити двигатели. Славя се като талантлив в таз насока и досега не съм успял да счупя нито един колянов вал, ма щом по дебелите книги го пише, така да бъде....Kiki написа:Diver,това не съм го измислил аз. Пише го по дебелите книги, които явно не си чел за твое съжаление! Извинявам се!diver написа:е те валовете са от кашкавал и така се късат...тва да не е ауди...Kiki написа:...]Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до голями усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване