Страница 2 от 2

Публикувано на: 06 Апр 2008 20:46
от lacho
бягай да ти видят има едни гумички които се сменят според мен ти гори масло и си проверявай редовно маслото ако не го оправиш никакъв проблем не е и така да я караш само че ще сипваш масло честичко

Публикувано на: 06 Апр 2008 20:53
от Nedkow
lacho написа:бягай да ти видят има едни гумички които се сменят според мен ти гори масло и си проверявай редовно маслото ако не го оправиш никакъв проблем не е и така да я караш само че ще сипваш масло честичко
Само дето щеше да пуши сиво biggrin.gif ако са гумички на маслото biggrin.gif

Публикувано на: 06 Апр 2008 20:54
от LEXUS
Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.

Публикувано на: 06 Апр 2008 20:55
от lacho
хахах ем нз според мен тва е проблема щом излиза при високите обороти пък и няма да е зле да си ги провери кво biggrin.gif

Публикувано на: 06 Апр 2008 20:57
от Nedkow
LEXUS написа:Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.
ако си чел внимателно той каза черен :rr:

Публикувано на: 06 Апр 2008 21:03
от Toyota_DX
добре на вас таково чудо не ви ли се е случвало като напечете двигателя на празен ход до 5/6хил.об. да излезне черен дим ама катоказвам черен не си мислете че дима прилича на дизеляк

Публикувано на: 06 Апр 2008 21:04
от lacho
точно според мен ти е от гумичките и ти гори масло според мен категорично тва е проблема

Публикувано на: 06 Апр 2008 22:10
от LEXUS
Nedkow написа:
LEXUS написа:Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.
ако си чел внимателно той каза черен :rr:
Що ме цитираш ,бе, човек? Това беше отправено към колегата lacho не към теб. biggrin.gif Много внимателно съм прочел и знам за какъв пушек говори,черен.Черен пушек от ауспуха не може да идва от горене на масло,а само от богата горивна смес.Естествено че не е облак черен дим като от дизел ,а е почти прозрачен черникав пушек при рязко изфорсирване на високи обороти,ясно ми е за какво става въпрос.

Публикувано на: 06 Апр 2008 23:30
от Nedkow
LEXUS написа:
Nedkow написа:
LEXUS написа:Ее,чакай,ти как го подкара като простинал кон да бяга,между черен и синкав пушек има разлика.
ако си чел внимателно той каза черен :rr:
Що ме цитираш ,бе, човек? Това беше отправено към колегата lacho не към теб. biggrin.gif Много внимателно съм прочел и знам за какъв пушек говори,черен.Черен пушек от ауспуха не може да идва от горене на масло,а само от богата горивна смес.Естествено че не е облак черен дим като от дизел ,а е почти прозрачен черникав пушек при рязко изфорсирване на високи обороти,ясно ми е за какво става въпрос.
Извинявай явно аз не съм чел внимателно biggrin.gif
А мнението ти е изчерпателно :thumbsup:

Публикувано на: 07 Апр 2008 10:52
от Kiki
Mandata написа:Ако продължаваш да си правиш експерименти на 7000 оборота, скоро не само от ауспуха ще излиза черен дим, ами и главата ти може да изпуши laugh.gif
Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до големи усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване

Публикувано на: 07 Апр 2008 14:53
от diver
Kiki написа:...]Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до голями усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване
е те валовете са от кашкавал и така се късат...тва да не е ауди...

Публикувано на: 07 Апр 2008 18:06
от PESHO OT MARS
Нема да обиждаш АУДИ много са си му здрави сите валове. А по въпроса на колегата не пипай нищо много хора така като гледам от одавна са забравили що е то карбуратор и какво е това ускорителна помпа и за какво служи и какъв е резултата на изхода :thumbsup:
толкоз жокери би трябвало да стигнат biggrin.gif

Публикувано на: 07 Апр 2008 20:19
от Kiki
diver написа:
Kiki написа:...]Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до голями усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване
е те валовете са от кашкавал и така се късат...тва да не е ауди...
Diver,това не съм го измислил аз. Пише го по дебелите книги, които явно не си чел за твое съжаление! Извинявам се! wink.gif

Публикувано на: 07 Апр 2008 20:35
от Toyota_DX
laugh.gif

Публикувано на: 07 Апр 2008 21:26
от diver
Kiki написа:
diver написа:
Kiki написа:...]Точно така!Форсирането на място на такива обороти води до голями усуквания на коляновият вал,което маже да доведе дори до неговото скъсване
е те валовете са от кашкавал и така се късат...тва да не е ауди...
Diver,това не съм го измислил аз. Пише го по дебелите книги, които явно не си чел за твое съжаление! Извинявам се! wink.gif
Ми аре де ограмоти ме малко. Дай нещо линкче, да почетеме и ние...Отдавна съм загубил броя на убити двигатели. Славя се като талантлив в таз насока и досега не съм успял да счупя нито един колянов вал, ма щом по дебелите книги го пише, така да бъде....