Страница 2 от 3
Публикувано на: 25 Мар 2008 11:59
от horeishio
И все пак си мисля за предния тампон на ДВГ, че е заминал

Публикувано на: 25 Мар 2008 13:23
от Petar
da
Публикувано на: 25 Мар 2008 14:14
от Petar
Ne nikoi ot tamponite nee zaminal
Публикувано на: 25 Мар 2008 16:05
от Petar
I ohte nehto iskam da popitam dalie e normlano pri zagriat dvigatel dolnoto gumeno syedinenie koeto svyrzva zadiatora s dvigatelia dae syvsem leko toplo a gornoto gorehto zahtoto kakto pisah po gore dnes hodih nas serviz i spored maistora ako problema nee ot termostata htial da razglabia dvigatelia ie bilo seriozno .Po kysno se obadih na drug razbirah pyk toi mi obiasni 4e vsi4koe nared ie normalno dolnoto syedinenie dae leko toplo i netriabvalo da byde i to gorehto .Ve4e neznam na kogo da viarvam .Ako niakoi e zapoznat s takyv problem da pihi
Публикувано на: 25 Мар 2008 17:02
от TATI
До сега да беше отишъл до ТМ и за 20 - 30 мин щяха да ти направят една диагностика и да знаеш какво и е на колата. - това е лично мое мнение и не ангажира никого. Аз бих постъпил така, вместо да се лутам по майстори.
Публикувано на: 25 Мар 2008 20:27
от павел павлов
Не е нормално(при напълно загрял двигател)Така както го описваш е при затворил термостат при въртене на водата в малкия кръг!Виж си термостата!!
Публикувано на: 25 Мар 2008 23:31
от Nedkow
Petar написа:I ohte nehto iskam da popitam dalie e normlano pri zagriat dvigatel dolnoto gumeno syedinenie koeto svyrzva zadiatora s dvigatelia dae syvsem leko toplo a gornoto gorehto zahtoto kakto pisah po gore dnes hodih nas serviz i spored maistora ako problema nee ot termostata htial da razglabia dvigatelia ie bilo seriozno .Po kysno se obadih na drug razbirah pyk toi mi obiasni 4e vsi4koe nared ie normalno dolnoto syedinenie dae leko toplo i netriabvalo da byde i to gorehto .Ve4e neznam na kogo da viarvam .Ako niakoi e zapoznat s takyv problem da pihi
Смени си майсторите това със сигурност е термостат. Всеки майстор би предпочел да ти смени гарнитура или друго по двигателя след, като неразбираш.
Да ти свалят термостата и да го отворят принодително, и да сложат нещо за да остане отворен, а след това си има устройства които могат да измерят налягането в системата при загрят двигател или просто си покарай колата

Публикувано на: 26 Мар 2008 00:03
от diver
Petar написа:I ohte nehto iskam da popitam dalie e normlano pri zagriat dvigatel dolnoto gumeno syedinenie koeto svyrzva zadiatora s dvigatelia dae syvsem leko toplo a gornoto gorehto zahtoto kakto pisah po gore dnes hodih nas serviz i spored maistora ako problema nee ot termostata htial da razglabia dvigatelia ie bilo seriozno .Po kysno se obadih na drug razbirah pyk toi mi obiasni 4e vsi4koe nared ie normalno dolnoto syedinenie dae leko toplo i netriabvalo da byde i to gorehto .Ve4e neznam na kogo da viarvam .Ako niakoi e zapoznat s takyv problem da pihi
хубаво е човек да пита, ма е добре и да чете....съвсем в началото казах да провериш, дали не ти се вдървяват маркучите...
Публикувано на: 26 Мар 2008 09:52
от Petar
Mnogo dobre pro4etoh otna4alo kakvo napisa samo 4e niamahe kak dagi proveria pri polojenie 4e radiatora e spukan .V4era sled kato go zalepih ia zapalih naistina leko se vdyrviavat marku4ite . Dnes hte hodia dami smeniat termostata
Публикувано на: 26 Мар 2008 10:49
от diver
Petar написа:Mnogo dobre pro4etoh otna4alo kakvo napisa samo 4e niamahe kak dagi proveria pri polojenie 4e radiatora e spukan .V4era sled kato go zalepih ia zapalih naistina leko se vdyrviavat marku4ite . Dnes hte hodia dami smeniat termostata
Имам лоша новина за теб. Ако надува, не ще да е от термостата....Виж при загряла кола кат подадеш яко газ дали в разширителния съд нещо не балбука....
А за маркучите, при положение, че радиатора е спукан във възможно най-високата си точка, а маркучите са по-ниско, не виждам логиката на отговора ти....
Публикувано на: 26 Мар 2008 11:29
от Petar
Spored men gi naduva zatova4e radiatoramie napolvina pylen s antifriz .Ina4e neznam ot kakvo drugo moje dae
Публикувано на: 26 Мар 2008 13:07
от diver
Petar написа:Spored men gi naduva zatova4e radiatoramie napolvina pylen s antifriz .Ina4e neznam ot kakvo drugo moje dae
Моли се да не съм прав....Може да минеш и само лекия мач, гарнитура на глава + труд = 150лв, но практиката показва, че редко се разминава само с това....Пробай теста с бълбукане в разширителното казанче....Твърде вероятно, ако не си хванал проблема с липсата на вода в зародиш, да си кривнал главата (шлайф+клапани още 150лв). Интересно, не си ли забелязал липсата на парно примерно?!
Публикувано на: 26 Мар 2008 18:02
от Petar
4i to ako e garnitura za glavata hte vliza maslo v antifriza i dimni gazove .Dnes ia ostavih na zerviz dami smeniat temostata i utre hte vidia dalie ot nego
Публикувано на: 26 Мар 2008 20:55
от diver
Petar написа:4i to ako e garnitura za glavata hte vliza maslo v antifriza i dimni gazove .
Това кой ти го каза?! Ако е някой от автомонтьорите дет ползваш бегай далеко....Разбира се има и варянт да влиза вода в маслото или масло във водата. Зависи къде се е сдухала....но може да вкарва само въздух който създава налягане и изхвърля течността...затова ти казах да видиш дали маркучите не се втвърдяват и дали не бълбука от някъде....
Публикувано на: 26 Мар 2008 21:12
от proscrip
АБе имам и аз тука един търкалясник дето трябваше да му сменя гаринтурата на главата преди доста време - като парното започна да духа, ту топло ту студено - ама на - още така я карам, но при мен маркучите са си меки, ама пък с просто око се види че мокри на границата мужду блока и главата, ма нито загрява, нито нищо, ако чакаш да почне да меши вода и масло или обратното - ще закъснееш.
Надува ли у антифриза - сменяй гаринтура, аз си я търкалям щото мойта е на 400 и кусур хил км - ама предполагам, че като я отворя ще шлайфам и глава и блок - че може да има и язви по лицата.
А и аз я карам главно градско, без мноо зор, та си е тавряс - ма си е пък и дизел... Тъй че земи си смени гарнитурата на главата щото не видя друга вероятност. А и като чета тука последователността на заболяването - баш за 4-а кебапчета с гарнитура си.