Страница 2 от 3

Публикувано на: 19 Мар 2008 19:35
от Troshko
dap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Трябва да се смени цалата касета с такава която има шпер !!!

Публикувано на: 19 Мар 2008 20:55
от tZv3t0zAr
dap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Трябва да се смени диферециалната касета

Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.

По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки

Публикувано на: 19 Мар 2008 21:16
от Troshko
tZv3t0zAr написа:
dap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Трябва да се смени диферециалната касета

Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.

По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки
Пак си в голяма грешка wacko.gif wacko.gif Има мостове които са си с дискови спирачки и нямат шпер wink.gif

Публикувано на: 19 Мар 2008 22:19
от dap
belchilov написа:
tZv3t0zAr написа:
dap написа:добре ами ако наистина няма шпер имали решение.какво трябва да се смени - добави ?
Трябва да се смени диферециалната касета

Едит: Oпс не бях видял отговора на колегата.

По добрия варянт май е да се търси мост с шпер, защото той има и дискови спирачки
Пак си в голяма грешка wacko.gif wacko.gif Има мостове които са си с дискови спирачки и нямат шпер wink.gif
и аз така разбрах, а тая въпросната касета може ли да се намери и какви пари ще

Публикувано на: 20 Мар 2008 00:47
от jamie
Може, на 200-250 долара 2-ра ръка максимум ще е според мене.
Ако моста оригинално не е имал шпер-касета, полуоските се скъсяват по спомен с по 6мм, трябва да се премери (касетите не са еднакви).

Публикувано на: 20 Мар 2008 07:21
от b_d
Според мен лично, ако някой иска да сменя касетата (т.е. всички лагери и втулки около нея) трябва да се бръкне и да си купи KAAZ.

Публикувано на: 20 Мар 2008 09:58
от dap
е не е чак толкова скъп този KAAZ около 800$ при положение че jamie казва за 200-250$ на старо

Публикувано на: 20 Мар 2008 10:13
от Troshko
dap написа:е не е чак толкова скъп този KAAZ около 800$ при положение че jamie казва за 200-250$ на старо
ДА въобще не е скъп да речем с подобен пример само,че на томеи

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Tome ... enameZWD1V

810+160 шип х 1.25 =1213 бг. левчета + доста ядове по поставянето и нгаласта(като за пъви път правене на посдобно нещо,мисля че не е много лесно)
и така и така ще се ревизира дифа дай да сменим и останалите лагери + ХХХлв появява се и крива полуоска wacko.gif + ХХХ laugh.gif laugh.gif laugh.gif ,а и някой друг семеринг тече както е при мен (чакане няколко месеца и покупка ТМ)

та Дап ето ти равносметка повече от 1500лв,като средната стойност на АЕ в бг 3000лв

Публикувано на: 20 Мар 2008 10:40
от b_d
Ама ти защо си мислиш, че като си купиш само пластини ще минеш без лагери и т.н. Това може да го забравиш като вариант.

Публикувано на: 20 Мар 2008 10:49
от jamie
Колегата Белчилов отлично знае АЕ86 за 3 бона в какво състояние идва (за ревизия и то с поне още 3 бона на хоризонта да се стегне) laugh.gif

Томеи за мен не е за предпочитане, изглежда КААЗ се справят засега най-добре.

ПП: Хора, свиквайте че да направиш колата нова си струва пари. Коя да е кола (руско-румънските така или инак не влизат в определението).

Публикувано на: 20 Мар 2008 10:56
от Troshko
За томея го дадох за пример не сам имал никакви пристрастия кам него wacko.gif Посто беше с налична цена и шип до нас!!

А за лагерите бате асене е пределно ясно ,просто исках да покажа на хората в какво се впускат да се занимават и да си правят сметка mad.gif
Но като гледам за повечето хора кинтите не са определящ фактор ,щом неща от сорта им се струват ''не чак толкова скъпи''


п.сСъжелявам ако на някой моите постове са прозвучали глупаво !!

Публикувано на: 20 Мар 2008 11:13
от b_d
Тоше,

това, което написах не беше насочено към теб. Просто идеята ми беше, че ако някой очаква да даде 200лв за пластини и да има нов заден мост, то този някой мнооого се е заблудил.

Публикувано на: 20 Мар 2008 12:29
от rudolf
http://cgi.ebay.co.uk/KAAZ-2-WAY-DRIFT- ... dZViewItem

409 лири с пътя (без мито)- 1050лева.
нов кааз
200$/250$+100$ път (без мито). 390-460 лева. сток-състояние уноун.

при нужда от ревизиране- цената става една и съща. а работата и възможността за грешка-по голяма.

за разлика 600 лева- има риска за състоянието, живота е тотално по малък,дори и да е читав-аз лично няма да знам какъв процент ми е станал -заради износването.,чувал съм за счупени оригинално кръстачки, за износване при шлиците, -мислч че стока е и с по малък диаметър на пластините,,15мм.


според мен за кола за 2000-3000 ,може и да си струва риска,но аз такава корола незнам която да е по малко от 5к, а шпера при нас е основен възел.

Публикувано на: 23 Мар 2008 16:37
от bojidar111
а да попитам AE86 имат ли хидравлика на волана

Публикувано на: 23 Мар 2008 20:57
от dap
не.

П.С. вчера в Пловдив видях една червена АЕ86 много запазена с регистрация СА..... даже я гоних да се запозная със собственика (мисля че е бякой от форума) ама сви в няква уличка и я загубих после.Да си признава кой е бил mad.gif