Страница 2 от 2

Публикувано на: 26 Мар 2008 20:58
от djofi_m
до педала на газта е и е от две части, и аз първия път направо отидох при дилъра на тойота и ми поискаха 97 кинта за тоя филтър, аз им казах че не са добре и отидох да търса на друго място в магазинини дето само филтри продават. намерих го, са няма да се сетя ква марка, за 20 кинта. само за сведение, за въздушен филтър "оригинален" за авенсиса ми поискаха 40 лв. при положение че аз го сменям обикновенно с маслото за 10 кинта. и много ми е интересно кво му струва толкова 40 кинта на оригиналния като е от същото кече дето е и неоригиналния, ама като има балами.

Публикувано на: 26 Мар 2008 23:03
от max_sport
eleee 20 leva... brao be, a az si misleh 4e pone 70 kinta trea za toq filtar!
namerih gi kade sa filtrite ama trebva sega pari i za freona i 6te gi mena po natam!mersi za infoto!!! :thumbsup:

Публикувано на: 27 Мар 2008 01:02
от slowtraveler
Не знам за какви цени говорите, но във Варна в официалния сервиз - Карком оригиналния филтър за купето е над 90лв....
А 'кечето' не знам как сте го сравнявали оригинално/неоригинално....
Факт е, че на Авенсиса оригиналния филтър при мен му издържа 30х.км., докато на предишната ми Астра Г въпреки, че на филтъра му даваха 30х.км и беше по-голям по площ, не издържаше повече от 18х.км.
Уж еднаква филтърна хартия, но на астрата струваше 20лв....

Публикувано на: 27 Мар 2008 15:54
от kristian
slowtraveler написа:Не знам за какви цени говорите, но във Варна в официалния сервиз - Карком оригиналния филтър за купето е над 90лв....
А 'кечето' не знам как сте го сравнявали оригинално/неоригинално....
Факт е, че на Авенсиса оригиналния филтър при мен му издържа 30х.км., докато на предишната ми Астра Г въпреки, че на филтъра му даваха 30х.км и беше по-голям по площ, не издържаше повече от 18х.км.
Уж еднаква филтърна хартия, но на астрата струваше 20лв....
При Автопионера са по 27лв. двата в комплект.А колко ще издържи според мен зависи в каква обстановка караш.Ако си като мене в ЗПЗ за едно лято се е затлачил яко.

Публикувано на: 27 Мар 2008 19:18
от kristian
HOREISHIO, това е спрея за който писах.

Публикувано на: 27 Мар 2008 19:21
от horeishio
За което много БЛАГОДАРЯ! biggrin.gif :thumbsup:

Публикувано на: 27 Мар 2008 19:27
от djofi_m
колегата е напълно прав зависи при кви условия караш. но всички караме в българия така че условията са ужасни. при въздушния фитър разлика на 10 хил и на 30 хил. км не можеш да намериш еднакво мръсни са, единственото което можеш да забележиш е малко покачен разход на гориво, което е доста относително, като се има впредвид, че и горивото си го наливаме в българия. аз затова го сменям на 10 хил. с филтър за по 10 кинта. а за филтъра на климатика някой казват че спирал да им духа климатика когато филтъра се изцапа но съм убеден че грешат. спира да им духа когато се напълни отвора през които флиза свежия въздух отвън обикновенно се пилни с листа. а филтъра се познава че е замърсен по неприятната миризма, която както каза някой от колегите по горе се получва от бактириите който се зараждат. така че и за него по добре да го сменя 3 пъти за едно лято с филтър за по 20 кинта отколто да купя "оригиналния" за 97кинта кото ще се омирише за същото време, освен това аз карам на климатик само когато много ми се налага щото ме е страх да не залепна за бронята на някой прицеп (като го пусна и колата направо умира)

Публикувано на: 27 Мар 2008 19:28
от kristian
Не си го пробвал,така че не е много сигурно дали ми благодариш или ще ме :censored: .................. biggrin.gif biggrin.gif :thumbsup: .
Ама аз съм доволен.Щях да пробвам по описанието на един руски сайт с лизол.Това е някакъв химикал използван в болниците за дезинфекция.Добре че преди това един доставчик при нас ми показа спрея.

Публикувано на: 27 Мар 2008 20:24
от horeishio
biggrin.gif biggrin.gif Разбира се, че още не съм го ползвал. Аз исках да видя само снимки и как се използва - за което БЛАГОДАРЯ!
А иначе дали ще те :censored: ...... , то ще се чуе laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 27 Мар 2008 23:21
от slowtraveler
djofi_m написа:колегата е напълно прав зависи при кви условия караш..........................
някой казват че спирал да им духа климатика когато филтъра се изцапа но съм убеден че грешат. спира да им духа когато се напълни отвора през които флиза свежия въздух отвън обикновенно се пилни с листа............
Вярно е, че зависи от условията, но аз споделих личен опит при еднакви условия - и двете коли ги карах по едни и същи маршрути в течение на повече от 1 година всяка....
Относно духането на климатика - твърдо не си прав: при запушен филтър спира потока на въздуха и започват да се запотяват стъклата. Миризмата не е от филтъра, а от самата пита(радиаторчето) на климатика и от легенчето под нея, защото там кондензира влагата от въздуха и на тези места се завъжда мухъла.
На повечето нови автомобили мястото, от където смуче въздуха е така добре изчислено, че просто няма как да се запуши притока на въздух само от листа. Дори и да попадне някое листо, то не може да блокира въздуховода.

Публикувано на: 24 Окт 2008 18:15
от vasilev1993
namira se do pedala na gazta v dqsno se maha edno kapa4e na mn kofti mqsto e no sam sig 4e e tam i az imam takava toyotai go smenqx tam e uspeh