Страница 2 от 19
Публикувано на: 22 Фев 2008 10:26
от Scott
LEXUS написа:Не,хибридите са много по-икономични от бензиновите коли,на градско дса по-икономични и от дизелите, на извънградско са сходни.Служебните ви коли е ясно как се карат,не както той ще кара личната си за всеки случай.Служебните се гонят много и щом Приус харчи толкова малко,значи един служебен дизел ще харчи повече.Това е ясно....
LEXUS, няма смисъл да водим един и същи спор отново. Само за справка, Приуса се кара като нормална кола, от един човек. В същото време Lexus IS220d дава подобен разход (около 7) и се кара доста по-диво, от повече хора, не мисля че сравнението е удачно. Ако се прави състезание с цел икономии предполагам, че Приус ще спечели пред други автомобили от неговия клас, но какъв е смисъла. Идеята е да се ползва в нормалния живот, като нормален автомобил. Иначе ставаме герои от историите на колегата от Ауди форума - мисля Бруно беше.
Публикувано на: 22 Фев 2008 10:51
от rudolf
ALTEZZA написа:vodiat go okolo 1300kg
no che da pridobiesh po realna predstava v tova kolko po tejki sa hibridite, normalno Camry LE, 4 cilindrovo, avtomatik e 1500kg. Camry Hybrid e 1670kg.
kolkoto do bateriite, ne sam siguren kakvi pari sa, no chestno kazano do sega ne sam sreshtnal niakoi Prius det da ima nujda ot nova bateria. btw, v USA Prius se prodava ot 2001.
altezza извинявай за глупавия въпрос...в сервиз ли работиш???,
Публикувано на: 22 Фев 2008 11:00
от Scott
ALTEZZA написа:... no chestno kazano do sega ne sam sreshtnal niakoi Prius det da ima nujda ot nova bateria...
ALTEZZA, а Prius широко ли е разпространен в Чикаго? С други думи, колко са минавали през вашия сервиз?
Публикувано на: 22 Фев 2008 11:50
от jamie
rudolf написа:ALTEZZA написа:vodiat go okolo 1300kg
no che da pridobiesh po realna predstava v tova kolko po tejki sa hibridite, normalno Camry LE, 4 cilindrovo, avtomatik e 1500kg. Camry Hybrid e 1670kg.
kolkoto do bateriite, ne sam siguren kakvi pari sa, no chestno kazano do sega ne sam sreshtnal niakoi Prius det da ima nujda ot nova bateria. btw, v USA Prius se prodava ot 2001.
altezza извинявай за глупавия въпрос...в сервиз ли работиш???,
Оторизиран Тойота механик....
ПП: Не забрасяйте че Приуса разполага с вътрешното пространство на Камри ! Това НЕ Е малка кола, не я сравнявайте с Корола примерно.
Публикувано на: 22 Фев 2008 12:07
от PESHO OT MARS
Е тука се начетох на рекламни брошури. Истината е че Приус не е точно това което се описва в брошурите, наистина като най-технологичния автомобил на Тойота предполагам че и най-добре сглобения. НО има едно голямо но искам да ви запитам какво става когато решите да си пуснете климатика на Приуса нали не си мислите че той кара на батерия? Ами зимата капацитета на акумулаторите как мислите дали е еднакъв с този през топлите сезони?
Ако човека иска да гъзарее ама аз не бих заложил на Приус. Преди година БМВ изкараха една платформа с която искаха да покажат че по-обикновенните коли могат да са икономични (така наречения милд хибрид мисля) всички товарещи мотора агрегати са електрически и работят само когато има нужда (усилвателя на волана, водната помпа и т.н.) и ако са успяли да го приложат напрактика и то на дизелов автомобил аз бих предпочел това например едно 320d с 150 к.с. и тази система ще прави не лош разход в града и ще лети като самолет по магистралата. А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
Re: ..
Публикувано на: 22 Фев 2008 13:56
от Bariton
rudolf написа:има ли някой представа колко време му изкарват батериите като зареждания и живот
Доколкото знам, батериите трябва да надживеят автомобила.
Публикувано на: 22 Фев 2008 14:00
от jamie
Батериите бяха със 7, вече мисля са с 8 години гаранция.
Предвид кога се започва изобщо с Приусите - рано е да се каже колко им е действителния живот

Публикувано на: 22 Фев 2008 14:35
от PESHO OT MARS
Батриите са с 8 години гаранция НО за да постигнат тази гаранция от Тойота са "скопили" батериите да се зареждат до 80% и да се разреждат до 60% от капацитета им, поради тази причина Приус може да мине само 2 км. на електродвигател.
Публикувано на: 22 Фев 2008 14:48
от group4dam
Публикувано на: 22 Фев 2008 16:00
от LEXUS
Scott,аз тия линкове,които дадох са за real life шофиране,т.е нормално ежедневно шофиране,там е подробно обяснено.Нарочно съм дал и няколко източника.Факт е,че Приус е най-икономичен в класа,дори при нормално ежедневно шофиране.Ами по-икономичен е от едно БМВ 118d,а техният дизел е много добър.Така че Приус е чудесна покупка и човека няма да сбърка,това е една икономична кола с най-висока технология.
Публикувано на: 22 Фев 2008 16:05
от Vesko
PESHO OT MARS написа:Е тука се начетох на рекламни брошури. Истината е че Приус не е точно това което се описва в брошурите, наистина като най-технологичния автомобил на Тойота предполагам че и най-добре сглобения. НО има едно голямо но искам да ви запитам какво става когато решите да си пуснете климатика на Приуса нали не си мислите че той кара на батерия? Ами зимата капацитета на акумулаторите как мислите дали е еднакъв с този през топлите сезони?
Ако човека иска да гъзарее ама аз не бих заложил на Приус. Преди година БМВ изкараха една платформа с която искаха да покажат че по-обикновенните коли могат да са икономични (така наречения милд хибрид мисля) всички товарещи мотора агрегати са електрически и работят само когато има нужда (усилвателя на волана, водната помпа и т.н.) и ако са успяли да го приложат напрактика и то на дизелов автомобил аз бих предпочел това например едно 320d с 150 к.с. и тази система ще прави не лош разход в града и ще лети като самолет по магистралата. А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
Klimatika v rejim na ohlajdane raboti samo na tok. Kakto i servo usiilvatelia na volana. Otoplenieto e ot toplinata kakto na motora, taka i na transmisiata s eletrodvigatelite, no pompata koiato dviji kolata e elektricheska i raboti i pri sprial dvigatel. Dvigateliat i nai-veche katalizatora vinagi se podarja v rabotna temperatura za da sa efektivni.
Публикувано на: 22 Фев 2008 16:45
от LEXUS
PESHO OT MARS написа: А това за саждите има си филтри за тази работа щото и аз да попитам дали на всички ви работят читаво катализаторите?
Има си филтри,но тези филтри оскъпяват колите.Пита, аз кое е по-логичното и екологично решение-Да направиш кола ,която замърсява минимално или не замърсява,или да правиш кола с дизелов двигател,технология на 1 век,който замърсяваМНОГО,не само със сажди!!!и да пречистваш един такъв мръсен двигател и да го оскъпяваш с филтри.Нещо логиката ти липсва,затова японците правят чисти хибриди,а не пречистват мръсни дизели.Както пише в "Пътят на Тойота" ,по точно както казва главният инженер при разработването на Лексус през 87-ма година,за да направят Лексус най-безшумната кола,по-безшумна от Мерцедес Бенц,който е бил еталон за луксозни коли тогава,пътят не е в увеличаване на изолацията на купето и повишаване на теглото,оттам и на разхода и динамичните показатели,а пътят е в направата на по-безшумен двигател чрез по-малко допуски и хлабини и по-съвършенни и точни машини за изработката му.По това време Тойота има наи-прецизните машини в света за изработка на двигатели,въпреки това Сузуки прилага принципа Кайзен,т.е. непрекъснато усъвършенстване и успява.Лексус изкарват автомобили с най-безшумните двигатели и с най-ниски вибрации,най-балансирани.Всичко това става именно защото не е подходено повърхностно-чрез прибавяне на маса/изолация/ към по-шумен двигател.Аналогичен е случаят с Приус.
А саждите при дизелите са много сериозен проблем,както и букета от други токсични вещества,които изпускат,колкото и да се пречистват с филтри,които както казах оскъпяват колата,без да имат голямо влияние.Дори и с най-модерни филтри всички дизели замърсяват със сажди,дори в намален обем,отделно и със серни окиси и т.н..
Никога дизел не може да бъде сравнен с хибрид от гледна точка на екологичен импакт.
Публикувано на: 22 Фев 2008 16:46
от LEXUS
jamie написа:Батериите бяха със 7, вече мисля са с 8 години гаранция.
Предвид кога се започва изобщо с Приусите - рано е да се каже колко им е действителния живот

Преди 11 години.

Публикувано на: 22 Фев 2008 17:01
от jamie
Формално - преди 11. Масовите продажби са от 2004та насам.
A main problem was the longevity of the battery, which needed to be between 7 to 10 years.
това е било в началото ('97).
In the U.S., the battery pack of the 2004 Prius is warranted for 160,000 km (100,000 miles) or 8 years, although Toyota has stated that they expect it to last 15 years.
Това са сегашните очаквания.
* За Калифорния гаранцията е 240 000 км или 10 години ...
Публикувано на: 22 Фев 2008 17:05
от SFINKS
По информация на електронното издание
http://www.dailytech.com едно такси Тойота Приус е изминало във Ванкувър 400 000 км за 2 години. Двамата му собственици се хвалят, че са сипвали от 10 до 15 литра бензин за 12 часова смяна, в сравнение с 35 до 55 литра при обикновените таксита. За тези 400 хил. км. те са имали с 1/3 по-малко разходи по поддръжката, в сравнение с други автомобили, а хибридното задвижване изобщо не се е повреждало.