Страница 2 от 7
Публикувано на: 05 Фев 2008 09:51
от diver
belchilov написа:diver написа:sskk87 написа:ami da vi kaja 4estno tui ford4e me skasa:((((
na starta tragnahme zaedno ama 2 mi zape4e ne6to i go izpusnah ottam natatak,a pak i osven tva 6ofiora na forda ima pove4ko opit ot mene v drapkite.....
sledva6tiq pat kat se pusnem 6te e s letq6t start da go vidq togava:)))
Пробвай го другия път на писта с много завои laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Май и тогава ще е жална му майка

е то без 2-ра и срещу трабчо ще е тежко laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 24 Фев 2008 21:54
от Wolfcho
Всъщност е 1100 поне STi .... а дето си изтървал втората, явно от скоро си я имал и ти изключил инжекциона. Гледай си оборотите заеби километража ...

Публикувано на: 25 Фев 2008 01:58
от agent dust
форда ако е в добро състояние, върви много прилично. но всичко зависи повече от гумите и шоферите - в този случай потенциалът на двигателя не е от решаващо значение, колите са почти с еднаква мощност, а и не мисля че фордът тежи по-малко от селиката.
Публикувано на: 25 Фев 2008 02:14
от yozo
Селиката е по-тромова Форда ще е мине на ДРАГ
Обаче Форда никога няма да така стабилен на завой,както Тойотата

Публикувано на: 25 Фев 2008 17:26
от ugabuga
yozo написа:Селиката е по-тромова Форда ще е мине на ДРАГ
Обаче Форда никога няма да така стабилен на завой,както Тойотата

ne razchitai tolkova

Публикувано на: 25 Фев 2008 19:28
от Wolfcho
Абе незнам, но Форда си е форд ... а ние го сравняваме с японски двигател. Тва са хора които до 2007 им беше забранено да произвеждат автомобили над 300 коня, затова ги пригаждат да можеш да си ги токаш до мн. ....
Публикувано на: 25 Фев 2008 19:51
от duco
Durpal sum se s takuv ford no ot letq6t start . V na4aloto celicata durpa moje bi 3-4 koli(govorq za start ot 80km/h) na maximalna sa absolutno ednakvi karahme pone 10-min edin zad drug i nikoi ne moje da izprevari drugiq.Toi i zavodskite danni na forda sa si takiva mnogo lo6o uskorenie do 100 i golqma max skorost 230 mislq 4e be6e
Публикувано на: 25 Фев 2008 19:52
от duco
zabravih da spomena 4e az bqh s celica ST182
Публикувано на: 25 Фев 2008 19:55
от diver
duco написа:...i golqma max skorost 230 mislq 4e be6e
Аха...300 даже прави...Над 210 само косуърда и то малко, ма не говорим за него май...
Публикувано на: 25 Фев 2008 22:22
от ugabuga
ne znam shto si mislite che celicata e niakav specialen avtomobil? Osven GT4, ostanalite sa dosta tromavi.
Az karah ST185 i po barierite me izduhvaha redovno poshtajiiskite kamioncheta. Taz kola e napravena samo za vizia. I e dolu gore stabilna shtoto niska i spleskana. Tva e
Публикувано на: 26 Фев 2008 21:07
от yozo
Незнам какво имаш в предвид "тромави",може би говориш за 1.6 или за 1.8 мотори?
Публикувано на: 26 Фев 2008 23:36
от diver
yozo написа:Незнам какво имаш в предвид "тромави",може би говориш за 1.6 или за 1.8 мотори?
е двойката да не е много пъргава?!
Публикувано на: 27 Фев 2008 19:19
от yozo
Че моята не е много тромава,незнам как са останалите.
Значи спокойно си дърпам на Орел Астра 2.0 16V.

Публикувано на: 27 Фев 2008 21:03
от agent dust
yozo написа:Че моята не е много тромава,незнам как са останалите.
Значи спокойно си дърпам на Орел Астра 2.0 16V.

хубава астра 150кс ще те пребие като нищо, недей така

ако е бил някой екотек - може, то е мъртвец, но не и 2.0 16v GSi. може да я задържиш на старта, но вкара ли 3-та и си загинал. тази кола е силна на дръпка точно заради 3-тата си предавка. селиката е много по-солиден автомобил, по нея има много допълнителни усилващи детайли - и това я прави по-тромава. бърза кола е, но не е за дръпки, силата и е след като набере скорост и стъпи добре на пътя
Публикувано на: 27 Фев 2008 22:57
от diver
yozo написа:Че моята не е много тромава,незнам как са останалите.
Значи спокойно си дърпам на Орел Астра 2.0 16V.

2.0 16V лепенки да искаш....едно кадетче ГСИ те е отвяло кат стой та гледай....Предимствата на тойота са много, но дърпанката не е между тях....