Страница 2 от 3
Публикувано на: 22 Фев 2008 11:30
от jamie
Про-лет пукна
Про-лет пукна
ние НЕ !

Re: ГОЛЯМА ГРЕШКА СИ НАПРАВИЛ
Публикувано на: 27 Фев 2008 22:50
от angel_s
GOGO22 написа:ИЗВИНЯВАЙ,АМА ЗАЩО НЕ ПОИСКА ОТ НЯКОЙ ПОЗНАТ С ТАКАВА КОЛА ДА ТИ ДАДЕ ДА ПОКАРАШ МАЛКО ПРЕДИ ДА СИ Я КУПУВАШ?ВЗЕХ СИ СЪЩАТА ПРЕДИ ГОДИНА,САМО ЧЕ ДИЗЕЛ.ЕДИНСТВЕННОТО ,ОТ КОЕТО СЪМ ДОВОЛЕН Е,ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМ С МОЩНОСТТА И УСКОРЕНИЕТО НА ПЪТЯ.НО ОТ ГЛЕДНА ТОЧКА НА КОМФОРТ И КАЧЕСТВО НА МАТЕРИАЛИТЕ И КУПЕТО,ОКАЧВАНЕТО И ПОДДРЪЖКАТА ОТ ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ СЪМ МНОГО РАЗОЧАРОВАН.СЪЖАЛЯВАМ,ЧЕ СИ КУПИХМЕ ТОЗИ МОДЕЛ АМА ЩЕ МИ Е ЗА УРОК.С ИЗВИНЕНИЕ КЪМ ФЕНОВЕТЕ НА ТОЙТА НО СПЕЦИАЛНО РАВ4 СА ТАКОВА ДЪРВО,ЧЕ НЯМА НАКЪДЕ ПОВЕЧЕ.
Аз съм щастлив с моята RAV4 ,но това е въпрос на личен избор .
Натебе ако не ти харесва купи си друга може би френска или незнам смятам че моят избор е много правилен.
Публикувано на: 28 Фев 2008 21:16
от agent dust
на какъв километраж е колата?
проблеми с катализаторите има след 100 хил км, поне толкова като пробег се дава на повечето японски коли. но се случва да изкарат без проблем и до 200хил км. двете задни сонди ще ти направят проблем само ако махнеш катализаторите и ги замениш с резонатори, много народ прави така. задните сонди служат само да следят как работи катализатора, за работата на двигателя са отговорни предните сонди. като се махне катализаторът, на задните сонди се прави удължител, по този начин те отчитат по-малко газове и чек лампата не свети. във всеки свестен сервиз за гърнета могат да направят процедурата. а симтом за запушен катализатор е мудната и неравномерна работа на двигателят, не може да се изфорсира добре.
Публикувано на: 27 Фев 2009 23:30
от Пакостин
Колега maggkrabar можеш ли да ми дадеш повече инфо относно катализатора и ламбда сондите.В Бургас ми искат 467лв+ - 10% за AIR SENSOR ,така ми го написаха в документа.И само от TOYOTA се произвежда.Не можах по ефтино да го намеря."Побългаряването" ми се стори интересно.Благодарен ще съм ако напишеш повече

Публикувано на: 22 Май 2009 14:00
от shoker
Може да е малко глупав въпроса, но какво означава, че задвижването е 70:30 на предните...70% се предава на предния мост, а 30% на задния - така ли??
Публикувано на: 19 Апр 2010 02:38
от KsG
Здравейте,
искам да възобновя темата на колегата, защото и аз се сблъсках с проблем при махането на катализатора и става въпрос за същата кола. Сложихме резонаторно гърне, но светна 'чек енджин' и не ще да изгасне. Отидохме до един сервиз и там момчетата казаха, че нищо не може да се направи освен нов катализатор или да се продава :(
Та сега ви моля да ми кажете какви са начините да се залъжат вторите ламбда-сонди, евентуално кой е препоръчителен и къде може да се направи манипулацията?
Публикувано на: 19 Апр 2010 03:43
от Bass_Man
От къде си ?
Публикувано на: 19 Апр 2010 13:02
от KsG
София
Публикувано на: 19 Апр 2010 19:44
от Uncle Dido
Втората сонда се отдалечава от тръбата с 40мм., като дупката в тръбата не трябва да е по-голяма от 6мм.
Така сондата попада в "сянка" и отчита правилно.
Публикувано на: 19 Апр 2010 20:04
от jim_beam
Fido Dido написа:Втората сонда се отдалечава от тръбата с 40мм., като дупката в тръбата не трябва да е по-голяма от 6мм.
Така сондата попада в "сянка" и отчита правилно.
фидо голям цар си бате,и така изгасва ли жълтата лампичка? дали няма да стане някакъв подобен трик и за дизела,ако нещо се наложи де?
Публикувано на: 19 Апр 2010 20:10
от Uncle Dido
И за дизела става.
Номера е втората сонда да отчита по-ниска температура, а катализатора работи при 600 - 700 гр., и е голям охладител на газовете...
Публикувано на: 19 Апр 2010 21:38
от KsG
можеш ли да ми кажеш място, където да съм спокоен, че могат да го направят това качествено?
Публикувано на: 19 Апр 2010 21:43
от Uncle Dido
ЕМ Комплект, сервиза в Дружба, търсиш Пешо, или Къдравата Сю - плешив е - и му казваш, че Дидо те праща...
Бих ти помогнал аз, но съм затрупан....
След процедурата откачи някоя клема на акумулатора и изчакай цигара време - около 10 мин. да се рестартира компа.
Публикувано на: 19 Апр 2010 22:45
от zi_zi_top
Fido Dido написа:ЕМ Комплект, сервиза в Дружба, търсиш Пешо, или Къдравата Сю - плешив е - и му казваш, че Дидо те праща...
Сигурно това е единствения човек в ЕМ Дефект, който знае какво прави! Това е уникално калпав сервиз - и аз и всичките ми познати, които сме ползвали един път услугите им не повтаряме! Аз преди 5 г. ходих с една Астра в Павлово и 2 пъти се връщах да си дооправят работата, а след 1,5 г. гърнето и тръбите които бяха сложили станаха на дреб. А уж бяха алуминизирани, съответно и по-скъпи (пълен ташак

)!
Публикувано на: 19 Апр 2010 22:46
от diver
Fido Dido написа:
Бих ти помогнал аз, но съм затрупан....
Остава и лимона да е съгласен laugh.gif laugh.gif laugh.gif