Страница 2 от 3
Публикувано на: 29 Апр 2008 19:05
от Xeku
Какви лагери си купи и какви гарнитури си поръча?
Публикувано на: 29 Апр 2008 19:32
от rudolf
Xeku написа:Какви лагери си купи и какви гарнитури си поръча?
лодра ще го проконтролира за гарнитурата,,,ама лагери верно кажи?
Публикувано на: 30 Апр 2008 00:02
от Bass_Man
ico_one написа:Сега чакам доставка на гарнитурите от Лорда от Щатите-за което му благодая, за да започнеме с пълното зглобяване на мотора
По този повод трябва да му издигнеме едно паметниче на Lord-а , като най-виден деец за съживяването на Суприте ( а и не само ) из БГ и околните държави .
И да го удваиме в бира , като се весне на БГ хоризонта biggrin.gif .
Публикувано на: 30 Апр 2008 09:09
от diver
Bass_Man написа:И да го удваиме в бира , като се весне на БГ хоризонта biggrin.gif .
Твърдо за. В море от бира....В тоя ред на мисли, продава се една за 4000евро в Габрово. Някой да има наблюдения конкретно над тази Габровската?
Публикувано на: 30 Апр 2008 20:28
от ico_one
Утре ще дам повече инфо за лагерите,а гарнитурите не пише какви са.Дадох линк на Лорда ,намерих в ибей цял ремонтен комплект който знаете включва всичко biggrin.gif И чакам да дойдат
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-88-2- ... otohosting
Публикувано на: 30 Апр 2008 20:35
от ico_one
Публикувано на: 30 Апр 2008 21:32
от max-2
Колега, намажи ги с масло, че ще започнат да ръждясват, не е добре така.

Публикувано на: 22 Май 2008 00:25
от ico_one
Утре ще има малко обновления biggrin.gif
Публикувано на: 22 Май 2008 11:12
от b0by
Да си призная ме уби с тези сегменти , доста си си пойграл да ги търсиш!Аз се зачудих после ги сравних и видях че са еднакви с на пежата и ситроените! Браво и успех с проекта!
Публикувано на: 22 Май 2008 12:07
от jamie
Сега е момента - бутала и биели на везната, изравнени маси и баланс !
И после - я да видим дали можем да праснем 7500 оборота ?

Публикувано на: 23 Май 2008 01:56
от ico_one
И ето обновлението което обещах biggrin.gif
Тук започваме сериозно със смяната на всички видове гарнитури и семеринги и пр.
Смяна на гумички и пасване на клапани.
СПЕЦИАЛНИ БАЛАГОДАРНОСТИ НА ЛОРДА ЗА ГАРНИТУРИТЕ
Виждате че ще падне сериозно миена на пароструйката,понеже мотора беше дествен и никога не беше мит biggrin.gif
Ето я вече в полу разглобено състояние
На заден фон се вижда и освежителната напитка ,която доста ми помогна в жегата
Оказа се ,че имам сериозен проблем с единия разпределителен вал.Имаше голямо износване на 6-ти цилиндър-всмукателен.
Поразпитах ,намерих човек в Пловдив който ги наварявал и шлайфал!!!
Занесох го и го направиха,нямам си на идея какво ще се получи после

Публикувано на: 23 Май 2008 12:12
от jamie
Дай телефони на човека, колко ти взе за 1 гърбица ?
Публикувано на: 23 Май 2008 12:53
от ico_one
0889 633 412 Жоро се казва. Взе ми 20 кинта

Публикувано на: 27 Май 2008 20:08
от ico_one
Хайде утре ще има още малко снимки,как върви въстановяването на Класиката biggrin.gif
Публикувано на: 27 Май 2008 20:40
от Xeku
Сериозно сте се хванали, браво! Надявам се да сте подредили кобилиците и хидравличните повдигачи в реда, в който са били за да ги върнете точно на същото място. Добре е да се проверят повдигачите, да се почистят и раздвижат, че иначе ще чукат много неприятно. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сменете болтовете за главата с нови, а най-добре с шпилки и гайки от сериозна марка като ARP, например и стягайте с около 20% над указаното, навремето самата компания Тойота установява това слабо място и променя данните в сервизните ръководства. По-натам, ако се сетя още нещо ще пиша.