Публикувано на: 02 Фев 2008 07:08
Някой има ли идея къде ги сглобяват Аурис-ите? Аз съм с Корола, те са на една и съща база, с еднакви мотори, окачвания... но нямам оплаквания от спирачките.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
boikovz написа:Някой има ли идея къде ги сглобяват Аурис-ите? Аз съм с Корола, те са на една и съща база, с еднакви мотори, окачвания... но нямам оплаквания от спирачките.
Много рехаво покритието отдолу. След някой друг месец може и гредите да ръждясат.nnikbg написа:Относно ръждата. Колата няма и месец
Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Jim_beam,ти нов джип ли караш или 20 годишна кола biggrin.gifjim_beam написа: е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др....предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже ........
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.....ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.
Кое е абсурд?! Къде е ръждата.Действително по гърнето има точки ръжда извън заварката,което никак не е похвално,но нищо повече,и аз,и всеки в Тойота ще ти кажат,а и в книжката пише,че измиване и на пода е препоръчително през зимния сезон.Ръждата по гърнето не е нищо сериозно,действително е повече от нормалното,но нищо страшно или абсурдно.Появата на ръжда по скобите е нормално .Скобите за захващане не се обработват специално,те дори да ръждясват не създават никакви проблеми.Която и кола да погледнеш,първо ръждясват държачите на гърнето.kristian написа: Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Aбе не че не съм имал случай и на "ново" гърне на вид - ама като нагазиш в осолена киша - няма спасение бачо. Гърнето се прави от алуминизирана ламарина и ръждясва по заварките. Но няма нищо страшно - и без това над 2 години живот в градско каране е добре дошъл (затова и го наричам консуматив) - изгнива отвътре от конденз. Отвън се вижда ръждата но тя не е проблемна - много преди да пробие гърнето ще е брак (според мен оригиналните карат едно 5-6 години поне).kristian написа:Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!!![]()
![]()