Auris E15 VVTi и D4D - Спирачната система - дискове и накладки - скърцане и други проблеми
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
aве хора,като сте избрали японска марка,сигурно сте чували лафа за идеалната кола:японски мотор,немска каросерия... от дългогодишни наблюдения сигурно ви е известно,че точно това им е слабото място и на тойотите.ще кажете да ама стария рав4,старите карина и корола не ръждясват толкова бързо.верно,но днешните са много точно калкулирани за да слезе цената и поради това покритията са зле.
е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др.значи гледаш да пише hohlraumschutz на него.предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже както виждам хората не си гледат колите както трябва
.значи има 2 начина,по-лесния е със спрей и дълго маркуче отпред(дават ти го безплатно към спрея в австрия).трябват към 4-5 големи спрея.другия начин е при автобояджия,със специален пистолет и сонда(маркуче),тогава се взимат тези 1л. евро-кутии с веществото с резба,където директно се завива пистолета.
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.верно също,че тук климата е много шибан и солят здраво,но не мисля че ако някой в бг си направи тая грижа за колата ще е грешно.ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.
sorry че стана нещо като навикване от моя страна,но помислете малко по тоя въпрос все пак човек не си купува всяка година кола!
ps:отплеснах се нещо от темата biggrin.gif ,по въпроса за спирачките:не знам дали ауриса има барабани отзад за ръчната,при рава е така.влизат боклуци и почват да шлайфат.решението е просто-както си караш дърпаш плавно ръчната,няколко пъти.така ги обира и шум вече няма,а и барабаните се почистват идеално.аз го правя поне 1-2 пъти в месеца и нямам оплаквания.
е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др.значи гледаш да пише hohlraumschutz на него.предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже както виждам хората не си гледат колите както трябва

като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.верно също,че тук климата е много шибан и солят здраво,но не мисля че ако някой в бг си направи тая грижа за колата ще е грешно.ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.
sorry че стана нещо като навикване от моя страна,но помислете малко по тоя въпрос все пак човек не си купува всяка година кола!
ps:отплеснах се нещо от темата biggrin.gif ,по въпроса за спирачките:не знам дали ауриса има барабани отзад за ръчната,при рава е така.влизат боклуци и почват да шлайфат.решението е просто-както си караш дърпаш плавно ръчната,няколко пъти.така ги обира и шум вече няма,а и барабаните се почистват идеално.аз го правя поне 1-2 пъти в месеца и нямам оплаквания.

Ami moia Avensis e ve 4e na 9 godini i niama nikakva ryjda po kupeto tyk tame ima ryjda po auspuhnite trybi i gyrneta ama tova sa drebni to4ici ima syhto i po oka4vaneto malko no tam nee problen zahtoto 4astite sa ot masivno feliazo . Ina4e zavoda proizvoditel i dava 12 godini protiv ryjda i 3 za lakovoto pokritie .
Това пише за гаранцията:
"Гаранция срещу перфорация от корозия: 12 години"
Та този проблем с Ауриса не се ли включва в гаранцията.
От сервиза какво казаха за тази ръжда да не би че е НОРМАЛНО!!
П.С. Колкото и да е кофти времето и солта по улиците и т.н. все пак колата е на един месец. Със сигурност не е нормално. Може би таки си я е взел. Бахти гадния номер на чисто нова кола
"Гаранция срещу перфорация от корозия: 12 години"
Та този проблем с Ауриса не се ли включва в гаранцията.
От сервиза какво казаха за тази ръжда да не би че е НОРМАЛНО!!

П.С. Колкото и да е кофти времето и солта по улиците и т.н. все пак колата е на един месец. Със сигурност не е нормално. Може би таки си я е взел. Бахти гадния номер на чисто нова кола

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!!



- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Jim_beam,ти нов джип ли караш или 20 годишна кола biggrin.gifjim_beam написа: е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др....предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже ........
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.....ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.
Тия упражнения не бих ги правил,все пак имаш 12 години гаранция за корозия! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Кое е абсурд?! Къде е ръждата.Действително по гърнето има точки ръжда извън заварката,което никак не е похвално,но нищо повече,и аз,и всеки в Тойота ще ти кажат,а и в книжката пише,че измиване и на пода е препоръчително през зимния сезон.Ръждата по гърнето не е нищо сериозно,действително е повече от нормалното,но нищо страшно или абсурдно.Появата на ръжда по скобите е нормално .Скобите за захващане не се обработват специално,те дори да ръждясват не създават никакви проблеми.Която и кола да погледнеш,първо ръждясват държачите на гърнето.kristian написа: Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Aбе не че не съм имал случай и на "ново" гърне на вид - ама като нагазиш в осолена киша - няма спасение бачо. Гърнето се прави от алуминизирана ламарина и ръждясва по заварките. Но няма нищо страшно - и без това над 2 години живот в градско каране е добре дошъл (затова и го наричам консуматив) - изгнива отвътре от конденз. Отвън се вижда ръждата но тя не е проблемна - много преди да пробие гърнето ще е брак (според мен оригиналните карат едно 5-6 години поне).kristian написа:Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Изключения са неръждаемите стомани - има и гърнета от такива.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта