Страница 2 от 2
Публикувано на: 15 Фев 2008 14:24
от Vesko
Ia az puk da se oplacha. samo che ne tochno ot tm auto. vav
http://www.lexus-mapupdates.eu/ pishe che pokritieto na kartire za navigaciata veche vkluchva russia, slovak republic i hungari. V tm auto niamaha tozi update i za tova si go porachah online. iznenadoha me zashtoto az si go porachah vav vtornik vecherta i v chetvartak vecherta si me chakashe pratkata v kashti. Obache iznenada: niama nikakva russia tam, pokritieto za hungary e chastichno. Tai che i toyota poniakoga ne sa korektni

Публикувано на: 15 Фев 2008 14:36
от Martinco
И аз попаднах на този пич Мартин,и ми се стори свестен,макар че като тръгна да проверява за бензинов филтър за моята колица,по системата му даваше наличност 1 брой,а реално го нямат.Иначе една г-жа ми предложи-дай да вкараме колата,и да го сменим,но ръц-нема филтър.
Публикувано на: 15 Фев 2008 14:36
от jamie
Ебаси - представям си как се изтъпанвам в ТМ АУТО и казвам "искам Мартин да ме обслужи !"
Евала на човека който си заслужи похвалата, дано останалите дилъри вземат положителен пример от него.
Публикувано на: 15 Фев 2008 14:38
от desSs
jamie написа:Ебаси - представям си как се изтъпанвам в ТМ АУТО и казвам "искам Мартин да ме обслужи !"
laugh.gif laugh.gif ма верно, що не, тъкмо и останалите ще си вземат бележка biggrin.gif
Публикувано на: 15 Фев 2008 14:54
от Martinco
А дано да има повече доволни и оправени клиенти

Публикувано на: 15 Фев 2008 14:57
от TATI
Наистина Мартин е един от малцината там, който си разбира от работата и знае какво го питаш. Аз лично до сега за две години и половина съм нямал оплаквания от ТМ за каквото и да било. Колкото и пъти съм ходил там винаги са били любезни хората и каквото ме е вълнувало са ми обяснявали. Два пъти съм влизал за боядисване и двата пъти е било перфектно и както трябва. За смяна на масла и филтри ми е отнемало около час, като през това време си я гледам през прозореца колата. Когато съм поръчвал части, винаги са ми се обаждали на време, че частите ми са пристигнали и мога да отида да си ги взема. Туй от мен. Един път лятото посетих сервиза в Бургас за смяна на масло и там момчетата бяха много любезни и експедитивни. Единственото е, че като влизам за смени си казвам, че искам масло в туба, а не от варелите им. Може би по-редно би било те да питат дали да е наливно или не, но аз си го знам и си казвам.
Публикувано на: 06 Мар 2008 10:40
от Natckov
I az da napisha otlichen na TM AUTO,imah problem s Toyotata si zvannah v Tm Auto na drugiat den zapisaha chas i vsichko mina super,blagodaria na horata v Toyota,opredeleno sa izrastnali v mnogo otnoshenia!
Публикувано на: 09 Апр 2008 20:18
от alexandargv
Za 7 godini ba6ta mi nito edin put ne be6e vurnat zaradi ne spazen 4as ili kakvato i da e druga pri4ina. Kajat li mu v 10 da e tam, tova zna4i 4e v 10,10 kolata ve4e e v serviza. Kupih si yaris buy back ot tqh na 17 000 km be4e e na 22 000 km. hodih 1 put na pregled i nqmah nikakvi problemi s izklu4enie na tova 4e bqha zabravili da mi vpi6at 4asa v grafika:))) Az im pro6tavam za6toto znam 4e nqma da se povtori. Na drugi servizi ne vqrvam i ne znam kakvo 6te pravim ako obslujvaneto zapo4ne da se vlo6ava.
Публикувано на: 10 Апр 2008 10:43
от RogueT
И аз да кажа нещо добро за тях.
Подобрило се е качеството на обслужване. Лично аз съм писал два пъти негативни мнения и препоръки и съм им ги пускал в кутията за поставена за тази цел. Преди няколко месеца ми се обадиха от някаква агенция, която прави проучвание дали са доволни клиентите от обслужването... Доста ги поздъвках и тогава...
Сега нещата са много по различни, правих обслужване и на двете коли там и виждам, че са станали много по-любезни приемчиците, даже ме и пуснаха в халето на сервиза, което не ми се е случвало преди въпреки че изрично бях помолил да говоря с механика. Сам по себе си е достатъчен и факта, че са започнали да работят (само сервизната им част) и събота и неделя. Тези дни трябваше да взема един доста обширен пакет с документи от администрацията им и ми направи впечатление, че всичко беше изготвено за нула време.
Има още трески за дялане, но е важно че вървят в правилната посока. Остава да оправят и проблема с паркоместата на клиентите
ПС. Как изглежда Мартин? Приемчика от който аз съм доволен се казва Тенчо.
Публикувано на: 10 Апр 2008 15:39
от Ael
Явно от ТМ Ауто четат редовно форума и след като ги наплюхте така са си взели бележка. Сега и Мартин сигурно се кефи като го хвалите така ;)
Публикувано на: 10 Апр 2008 16:21
от mitoko
Ael написа:Явно от ТМ Ауто четат редовно форума и след като ги наплюхте така са си взели бележка. Сега и Мартин сигурно се кефи като го хвалите така ;)
те и други неща трябва да четат, не само форума

Публикувано на: 10 Апр 2008 16:48
от LEXUS
Абе, кой е Марин? biggrin.gif
Публикувано на: 10 Апр 2008 17:26
от pepa_k
LEXUS написа:Абе, кой е Марин? biggrin.gif
И хубав ли е че такава реклама му направихте

biggrin.gif
Аз да ви де похваля и почерпя виртуално че днес дъщеричката ми става на 1 годинка. та ще хо дим да купонясваме по бебешки сега
И понеже не знам тортичка ли биричка ли да ви сложа затова и двете laugh.gif

Публикувано на: 10 Апр 2008 17:43
от tntony
Публикувано на: 10 Апр 2008 18:30
от desSs
pepa_k написа:Аз да ви де похваля и почерпя виртуално че днес дъщеричката ми става на 1 годинка. та ще хо дим да купонясваме по бебешки сега
честито мацка, да ти е жива и здрава biggrin.gif
п.п. имаме си тема за поздравления
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=6482 
тука са почерпките biggrin.gif