Страница 2 от 30

Публикувано на: 09 Яну 2008 20:29
от ALTEZZA
shte polzva segashnata transmisia, triabva mu samo nov bell housing za neia

Публикувано на: 09 Яну 2008 21:00
от ugabuga
i kvo shte stane sas staria mator? tolkoz pari deto farli po nego za butala bieli i t.n.??

Публикувано на: 09 Яну 2008 21:24
от agent dust
лорде, поне дигна ли им скандал на ония - аз ако съм щях да ги разнеса по всички супра форуми! а аз си мислех, че само тук в Бг е циганията.

Публикувано на: 10 Яну 2008 02:21
от LordDigital
Xeku написа:Лорде, как ще стане напасването на JZ-то към сегашната ти скоростна кутия, ли ще вземеш двигателя барабар с трансмисията?
Използва са камбана от JZA70 супра. По едно време Тойота са били спрели да продават тез камбани ,щото са ги купували като за световно понеже ги покзват за всичко от Супри ,през Лексуси та чак и за Джиповер и Пикапи... ама нали требе да се чистят японските гробища та все още ги продават :whistle:

Публикувано на: 10 Яну 2008 02:22
от LordDigital
ugabuga написа:i kvo shte stane sas staria mator? tolkoz pari deto farli po nego za butala bieli i t.n.??
Оставям го на Мунчото да си го троши у главата. Не ща да се разправям повече след като писах 8 страници claim за да си взема парите.

Публикувано на: 10 Яну 2008 02:24
от LordDigital
maggkrabar написа:лорде, поне дигна ли им скандал на ония - аз ако съм щях да ги разнеса по всички супра форуми! а аз си мислех, че само тук в Бг е циганията.
Ами аз му го начуках по Бай Ганиовски ,ама от хитрия подход - демек прибрах си парите дето уж му ги бех дал ляото. Тва американските закони за защита на потребителя ,си е ебало мамата.

Обещах му да не го насадявам на форумите ,пак и нема да има нужда. Той вече мотори определено нема да прави ,след като е около 3 бона вътрешно покраи моят wink.gif

Публикувано на: 10 Яну 2008 10:21
от LordDigital
Днеска си напазарувах:

- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals ,valve stem seal set ,CAM SEALS ,etc.)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner

Отделно:

- 1JZ oil pressure gauge sender adaptor
- 1JZ/2JZ Braided Stainless Steering Hose
- ARP FlyWheel Bolts
- 1JZ LighWeight FlyWheel ( 11.5lb )
- 2JZ LighWeight Pulley Set

Екстри:

- Crower Stage 1 Cams 20 градуса по-агресивни ,1mm Повече Lift
- Single Valve Springs (15% more pressure across the board)
- Titanium Retainers (7 grams vs. stock steel at 14.5 grams)

- SPAL Dual 11" High Performance Cooling Fan 2780 CFM
- SPAL THERMOSTATIC CONTROL PWM

- 1JZ Mechanical Fan Serpentine Belt w/o AC


Сега след като имам почти всичко Копчета ,е време да си купя Балтона утре :whistle:

Публикувано на: 10 Яну 2008 10:23
от LordDigital
Некои чувАл ли е да са слага силикон като са навиват болтовете на Маховика?? щото имало вероятност от там да тече масло ,аз знам за ЛокТайт ама неколко хора пишат специално Sealant - аи сиктир...

Публикувано на: 10 Яну 2008 15:13
от jamie
Не !
Няма как да тече нищо, то няма масло там изобщо. Някой се е омотал.

Публикувано на: 10 Яну 2008 16:32
от ugabuga
i az mnogo obicham da pazaria takiva rabotki :)
a gasket seta OEM toyota li e?

Публикувано на: 10 Яну 2008 20:31
от ALTEZZA
na niakoi dupkite sa razprobiti taka che vsashnost imat dostap do maslo i ne e losho verno da se sloji silikon(ot toz chernia det sam ti dal).

Публикувано на: 10 Яну 2008 20:50
от agent dust
да, слага се силикон само ако болтовете са проходни и дупката излиза зад семеринга. това съм го виждал при някои мазди. но ако не са проходни - можеш да сложиш локтайт само като застраховка. по принцип японските резби са умишлено по-хлабави от европейските, и това което държи болтът да не се развива е главата(тя е голяма обикновено), а не резбата, изобщо не е нужен локтайт, но се слага като застраховка тва с валовете мниог. аз като сложих лекият маховик също използвах малко локтайт като осигуровка.

земи си и бИгачкова капачка за радиаторът на 1.3 бара smile.gif тва с валовете много ми харесва, ама не е ли малко 20 градуса? колко са точно?

Публикувано на: 10 Яну 2008 22:35
от ugabuga
az do sega ne sam razbral kva e faidata ot tia kapachki? moje li niakoi da obiasni? Nito mi se izpariava technost nito nishto

Публикувано на: 10 Яну 2008 23:09
от agent dust
ми първо като повишиш налягането в системата охлаждането е по-ефикасно - както се кара с повишено налягане на маслото, такива са бИгачковите маслени помпи. примерно разликата от косуърд маслена помпа за субару и сток такава е само пружината на байпасният клапан - разглобих една за да видя каква е точно разликата.

и второ като повишиш налягането, намаляваш кавитацията на водната помпа - перките като се въртят и се получават въздушни мехурчета, особено при по-високи обороти.

Публикувано на: 11 Яну 2008 09:59
от LordDigital
maggkrabar написа:ми първо като повишиш налягането в системата охлаждането е по-ефикасно - както се кара с повишено налягане на маслото, такива са бИгачковите маслени помпи. примерно разликата от косуърд маслена помпа за субару и сток такава е само пружината на байпасният клапан - разглобих една за да видя каква е точно разликата.

и второ като повишиш налягането, намаляваш кавитацията на водната помпа - перките като се въртят и се получават въздушни мехурчета, особено при по-високи обороти.
Imam TRD kapachka ,podaryk ot Altezzov - ama kyde e unsure.gif