SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Използва са камбана от JZA70 супра. По едно време Тойота са били спрели да продават тез камбани ,щото са ги купували като за световно понеже ги покзват за всичко от Супри ,през Лексуси та чак и за Джиповер и Пикапи... ама нали требе да се чистят японските гробища та все още ги продаватXeku написа:Лорде, как ще стане напасването на JZ-то към сегашната ти скоростна кутия, ли ще вземеш двигателя барабар с трансмисията?


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ами аз му го начуках по Бай Ганиовски ,ама от хитрия подход - демек прибрах си парите дето уж му ги бех дал ляото. Тва американските закони за защита на потребителя ,си е ебало мамата.maggkrabar написа:лорде, поне дигна ли им скандал на ония - аз ако съм щях да ги разнеса по всички супра форуми! а аз си мислех, че само тук в Бг е циганията.
Обещах му да не го насадявам на форумите ,пак и нема да има нужда. Той вече мотори определено нема да прави ,след като е около 3 бона вътрешно покраи моят


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Днеска си напазарувах:
- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals ,valve stem seal set ,CAM SEALS ,etc.)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner
Отделно:
- 1JZ oil pressure gauge sender adaptor
- 1JZ/2JZ Braided Stainless Steering Hose
- ARP FlyWheel Bolts
- 1JZ LighWeight FlyWheel ( 11.5lb )
- 2JZ LighWeight Pulley Set
Екстри:
- Crower Stage 1 Cams 20 градуса по-агресивни ,1mm Повече Lift
- Single Valve Springs (15% more pressure across the board)
- Titanium Retainers (7 grams vs. stock steel at 14.5 grams)
- SPAL Dual 11" High Performance Cooling Fan 2780 CFM
- SPAL THERMOSTATIC CONTROL PWM
- 1JZ Mechanical Fan Serpentine Belt w/o AC
Сега след като имам почти всичко Копчета ,е време да си купя Балтона утре
- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals ,valve stem seal set ,CAM SEALS ,etc.)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner
Отделно:
- 1JZ oil pressure gauge sender adaptor
- 1JZ/2JZ Braided Stainless Steering Hose
- ARP FlyWheel Bolts
- 1JZ LighWeight FlyWheel ( 11.5lb )
- 2JZ LighWeight Pulley Set
Екстри:
- Crower Stage 1 Cams 20 градуса по-агресивни ,1mm Повече Lift
- Single Valve Springs (15% more pressure across the board)
- Titanium Retainers (7 grams vs. stock steel at 14.5 grams)
- SPAL Dual 11" High Performance Cooling Fan 2780 CFM
- SPAL THERMOSTATIC CONTROL PWM
- 1JZ Mechanical Fan Serpentine Belt w/o AC
Сега след като имам почти всичко Копчета ,е време да си купя Балтона утре


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
да, слага се силикон само ако болтовете са проходни и дупката излиза зад семеринга. това съм го виждал при някои мазди. но ако не са проходни - можеш да сложиш локтайт само като застраховка. по принцип японските резби са умишлено по-хлабави от европейските, и това което държи болтът да не се развива е главата(тя е голяма обикновено), а не резбата, изобщо не е нужен локтайт, но се слага като застраховка тва с валовете мниог. аз като сложих лекият маховик също използвах малко локтайт като осигуровка.
земи си и бИгачкова капачка за радиаторът на 1.3 бара
тва с валовете много ми харесва, ама не е ли малко 20 градуса? колко са точно?
земи си и бИгачкова капачка за радиаторът на 1.3 бара

status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ми първо като повишиш налягането в системата охлаждането е по-ефикасно - както се кара с повишено налягане на маслото, такива са бИгачковите маслени помпи. примерно разликата от косуърд маслена помпа за субару и сток такава е само пружината на байпасният клапан - разглобих една за да видя каква е точно разликата.
и второ като повишиш налягането, намаляваш кавитацията на водната помпа - перките като се въртят и се получават въздушни мехурчета, особено при по-високи обороти.
и второ като повишиш налягането, намаляваш кавитацията на водната помпа - перките като се въртят и се получават въздушни мехурчета, особено при по-високи обороти.
status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Imam TRD kapachka ,podaryk ot Altezzov - ama kyde emaggkrabar написа:ми първо като повишиш налягането в системата охлаждането е по-ефикасно - както се кара с повишено налягане на маслото, такива са бИгачковите маслени помпи. примерно разликата от косуърд маслена помпа за субару и сток такава е само пружината на байпасният клапан - разглобих една за да видя каква е точно разликата.
и второ като повишиш налягането, намаляваш кавитацията на водната помпа - перките като се въртят и се получават въздушни мехурчета, особено при по-високи обороти.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта