Страница 2 от 6
Публикувано на: 30 Дек 2007 06:29
от Japanese_fever
Moje da gori maslo i bez da pushi sinio.
Otdelno moje da te4e maslo ot mnogo mesta, no po malko i da ne se zabelqzva.
Az dokolkoto znam lampata za masloto:
... svetva kogato padne nalagqneto, t.e. ili pompana ne ba4ka normalno ili ima te4!
Kogato nivoto na masloto e pod Min. ne sveti, zashtoto sum karal edno Camry i mu precakahme dvigatelq(ot lipsa na maslo), no lampata mu ne sveteshe.
Osven, ako pri tebe ima druga lampa za nivoto na masloto.
Публикувано на: 30 Дек 2007 12:14
от slowtraveler
OFF: един колега идва в офиса и вика - абе откъде се налива вода в колата (ТАВРИЯ). Що бе. Ами присветва една лейка там, ама само по баир нагоре biggrin.gif biggrin.gif
Лампата е за налягане на маслото, а най-често светва, когато смукателя в картера остане на сухо. Т.е. нивото на маслото , при което ще присветне лампата при нормално износен двигател зависи от много фактори - конкретния модел двигател, общото количество масло за двигателя и дори и от окачването.
Имах един нов опел Астра (16XEL), който над минимума на маслото при рязко завиване наляво с добри гуми му присветваше лампата.
Просто общото количество масло за тоя двигател беше около 3.2л, картера бе по-плосък, а по-твърдото окачване и гумите успяваха да създадат такова странично ускорение, че маслото се 'излива' в единия край на картера и смукателя остава на сухо.
Затова го карах винаги на максимума на маслото.
Публикувано на: 30 Дек 2007 12:36
от lz2lps
4A-GE RWD
The oil system is otherwise unconventional, though when a RWD car is cornering very hard it will occasionally suffer from
surge and also sometimes on fast left hand corners blow a LOT of oil into the inlet manifold through the cam cover breather. (I've had this happen acouple of times - Thought the engine had blown with the amount of smoke coming out!)
В този ред на мисли тези с 4A-GE си преглеждайте и охладителната система (за другите двигатели на Toyota не знам

):
The 4AGE's have the water on a cold start-up circulating around the block until it warms up because the thermostat will not let any other cold water in, unlike a 'normal' system, where the thermostat keeps the water in by blocking the outlet.
What this means is that you must keep the water level high, and the system free of all air bubbles.
I
t also means that the water system will tend to give you little or no warning that something is wrong - It'll keep the temperature perfectly normal until it's nearly out of water, then one minute the temperature is fine, the next it's off into the red ... As I said, make very sure that it's in good condition.
Източник:
http://www.billzilla.org/4agstock3.htm
Публикувано на: 30 Дек 2007 17:43
от agent dust
аз един път карах мойта тойота с два литра охладителна течност по-малко

почваше да грее само на високи обороти, над 6500. дигах я до дъното на червеното. за малко да я прегрея - но слава богу я хванах навреме - само семерингите се разтекоха и ги смених. сега с новият радиатор и TRD капачката стрелката на температурата не може да стигне до средата, а при яка ръчка даже пада леко надолу. този двигател има много добър топлообмен, много бързо загрява до работна температура и много бързо изстива като изгасиш
Публикувано на: 30 Дек 2007 18:18
от hyankov
Чисто теоретично... ако съм си изгърмял двигателя (пу-пу, недай Боже) дали мога да ръгна някакъв друг, дето да пасне на съединителя, трансмисията и ECU-то

Примерно от Celica някакъв? laugh.gif
Иначе заключението до което аз лично стигам, четейки тук и на други места, е че съм карал колата с ниско ниво на маслото известно време и се е разчукала (knock). Четох че един път ако е почнала да чука, вече има някаква повреда

Та сега вече ке си следим маслото... ама след дъжд качулка общо взето...

Публикувано на: 30 Дек 2007 18:44
от lz2lps
http://www.youtube.com/watch?v=FW4jc96PVXQ
Honda Inside
f20c == S2000
Айде за това ще ти трябва да конвертираш Corolla-та и към задно, но можеш да сложиш B18C1 (Integra) laugh.gif
На брат ми така или иначе седи в гаража вече не знам колко време - свиркай на няколко мексиканеца и я разглобявайте

Публикувано на: 30 Дек 2007 19:09
от hyankov
lz2lps написа:На брат ми така или иначе седи в гаража вече не знам колко време - свиркай на няколко мексиканеца и я разглобявайте

Как бе... почти се сдоби със съединител laugh.gif Ама тая година май нема да стане

Публикувано на: 30 Дек 2007 20:42
от lz2lps
Публикувано на: 30 Дек 2007 21:35
от hyankov
Към тези които си мислят че lz2lps страда от раздвоение на личноста: това беше брат му. Пишат от един акаунт.

Публикувано на: 30 Дек 2007 21:53
от ugabuga
datchika si e za naliagane ne za nivo, NO kogato spirash mnogo riazko da rechem i vsichkoto maslo se iurka napred v kartera pompata ostava za malko suha i svetva. Ne mislia che moje da sa stanali golemi porazii no sigurno ima niakakvi shteti.
az purva mi kola taka ia karah 5k mili v chicago bez da smenia masloto i bez da dolivam i nakraia pochna da sveti lambata pri spirane i t.n. ... i sled tova pochnaha problemi.
Публикувано на: 30 Дек 2007 21:59
от hyankov
ugabuga написа:az purva mi kola taka ia karah 5k mili v chicago bez da smenia masloto i bez da dolivam i nakraia pochna da sveti lambata pri spirane i t.n. ... i sled tova pochnaha problemi.
Успокоително

Я дефинирай моля те 'проблеми' laugh.gif Да знам какво ме чака. И като казваш 'някакви щети', какво предполагаш че може да е? Мерси.
Публикувано на: 31 Дек 2007 01:20
от agent dust
бе най-много да стане "таралеж" - т.е. биела през блока

ама това ще стане следващият път като чуеш чукане от двигателя и продължиш да караш с присвяткаща лампа
накарай някой разбирач да слухти по двигателя - а ти палиш когато е студена колата. има ли поражения - ще се чуе. работи ли нормално - свиркай си, тва все пак е тойота.
има някакъв шанс да се е надрала маслената помпа - но минимален. затова ти казвам като застраховка да я смениш. но ОК ли е всичко - карай си, следи маслото и го дръж винаги над средата.
Публикувано на: 31 Дек 2007 01:33
от Japanese_fever
hyankov написа:
Успокоително

Я дефинирай моля те 'проблеми' laugh.gif Да знам какво ме чака. И като казваш 'някакви щети', какво предполагаш че може да е? Мерси.
Abe karai taka dokato izduhne i si svirkai!
Oba4e UROKA ot vsi4koto tova e da si proverqvash masloto venduj sedmi4no!
Ina4e PAKETA-ta taka si precaka Celicata - Lorda kaza, 4e mai shiikite sa mu zaminali, t.e. tam kudeto bielata kontaktuva s kolqnoviq val.
Ne znam dali mu e svetkala lampata za masloto, no beshe karal okolo 30-40 mili i do tam. Posle mu slojiha nov dvigatel.

Публикувано на: 31 Дек 2007 10:38
от slowtraveler
щом чукането е спряло, значи няма сериозни щети.
Бутален болт чука остро на метал дори и при работа на празен ход....
Публикувано на: 01 Яну 2008 19:22
от lz2lps
Абе Ицо, чета си Honda форума

и там ми се набива на очи един проблем с светене на лампата за маслото.
Има един отговор че може да е от масления филтър, който има едни клапани (pressure relief or bypass valve - Google знае всико ако искаш повече информация

).
Та тъй като масления филтър също е част от маслената система на двигателя, следващия път като сменяш маслото направо им носи и Genuine/OE от Toyota. Не за друго ама гадните копеленца отвреме навреме имат навика да те прекарват (тоя от Nicks Auto дето ми сменя съединителя на Интеграта ако го сбарам ще го ритам цял ден, ама тогава хич не ми беше да се занимавам с него).