Страница 2 от 2

Публикувано на: 03 Юни 2005 14:40
от jamie
ugabuga написа:da ama kato ti teche spirachna technost shto trianbva da ti izticha vakum!?

fizicheski dopirni tochki niamat. tova che i dvete verigi minavat prez brake booster-a ne znachi che sa svarzani
Абе знам за обратната веселба - спирачна течност в интейка - поради повреди в мастър цилиндъра/боостера :-)
Но в случая съм изцяло на твоето мнение че не са свързани - най-малкото че на колегата проблема със спирачна течност бил в съединителя (както пише).

Публикувано на: 04 Юни 2005 05:14
от Japanese_fever
A koi sistemi po=to4no se narui4at vakuumi?!? Za6toto kakto se vidq ne otbiram?!? Moje li da e ot power steering-a(servoto na volana) 6toto se ka4vah nqkolko puti po edni bordiuri i moje da sum precakal ne6to, makar 4e ne se use6ta pri karane, oseven kato trugvam i volana mi vurti vinagi nalqvo?!? mellow.gif

Публикувано на: 04 Юни 2005 17:34
от ugabuga
spoko. nikoi ne sa e rodil nauchen. to i az minalata godina po tva vreme oshte me ozadachavaha vakumite. :)

vav intake colektorite (deto vliza vuzduha v dvigatelia) prez goliama chast ot vremeto naliageneto e otricatelno (po nisko ot tova vunka. pri idle e okolo 19psi). tozi vakum se izpolzva da se kontrolirat razni sistemi, naprimer v zavisimost na tova kakav e vakuma niakoi klapi moje da se otvariat zatvariat. ponachalo sa tunki gumeni markucheta, no ne vinagi (naprimer brake booster-a), no vinagi zapochvat putia si ot intake-a.

Публикувано на: 04 Юни 2005 23:50
от Гост
ehooooo