Страница 2 от 4

Публикувано на: 15 Дек 2007 21:32
от V35GTR
Kakvo znachi Rav4 e "jeep" otvsqakade??? purvo Jeep e marka avtomobili na GM, vtoro ne nishto poveche ot sredna rabota!
I Qashkai i Rav4 sa na bazata na FWD, nito edin ot dvata ne e "jeep" nito ot vsqakade nit ot nikade!
Chuval li si za Crossover? E tezi dvete sa tochno tova, Crossover, visoka kola s bazata na FWD sedan!
ВладиЧ написа:Нисана е по-малък с по-малък багажник и не особено добри ОФ-роуд възможности.
Новият Раф-4 си е "джип" отвсякъде.
В ауто билд 4х4 имаше сравнение между четири модела такива коли. Кашкай го бяха наредили пред РАВ 4, защото тойотата била по-скъпа и багажника и се отварял на страни, а не нагоре, но нещо не успяха да ме убедят с тези аргументи, че Кашкай е по-добър. dry.gif
Цената зависи от екстрите, които наредиш, а това че багажника се отваря на страни, а не нагоре е предимство според мен, а не недостатък.

Публикувано на: 15 Дек 2007 23:45
от Nixter
sluchaen_fen написа:Какво е обезценяването на двата модела за първите 4-5 години?
Какви са сервизните разходи за първите 4-5 години?
Какви ти 4-5 години? Ми, той Кашкай е на по-малко от годинка! Ся к'во пра'им? Това са подвеждащи въпроси, на които не може да се отгооври, най-малкото защото отговорите за Нисана ще са: (N/A)

Публикувано на: 16 Дек 2007 02:20
от ysata
Който сам си отговори на въпросите, ще се усети накъде е наклонена везната:
Колко бройки от двата модела има по нашите пътища?
Какво мотивира хората много повече да предпочитат единия модел пред другия?
Какво е обезценяването на двата модела за първите 4-5 години?
Какви са сервизните разходи за първите 4-5 години?

qashqai се произвежда от 11 месеца а rav4 от 100 год.така че неможе да сравняваме броиките.2-ро хората предпочитат по евтиния с повече екстри комфорт возия разход на гориво.което е +за qashqai тои може само с предно сас системата all mode 4х4 rav4 неможе при него е завързано към esp i abs и се включва от компютара.Тъи като в завода Съдарланд не могат да насмогнат с поръчките на qashqai се мести в завода в япония от 02.2008г.Аз живея до границата отиди в ТУРЦИЯ ВСЕКИ 2 РИ КАРА TOYOTA СЛЕД 5 ГОДИНИ ПЪЛНО ОБЕЗЦИНЯВАНЕ ЩЕ СА КАТО МОСКВИЧИТЕ .Първата ми toyota терсел беше японска 6 точки .АКО СЕДАНА Е МАГАРЕ А ДЖИПА Е КОН ТО QASHQAI Е КАТЪР (МУЛЕ)

Публикувано на: 16 Дек 2007 10:27
от ВладиЧ
Няма нужда да си правим гаргара с думите. Jeep, Cossover, SUV.
Всеки знае кой е Джип и какво в България се крие под това понятие.
Двата модела дадени тук за сравнение просто са различни.
Тойотата е високопроходим автомобил, (особено с новият дизелов двигател), който естествено може да се кара и само в града. А Нисана е лека кола качена на по-големи гуми, с която може да се кара и по черно, но трябва много внимателно да си подбираш, къде точно ще караш извън пътя. smile.gif
Коректното сравнение в същност е Тойота РАВ 4, или Нисан Х-трайл, но тук просто темата не е така зададена.

Jeep

Публикувано на: 16 Дек 2007 16:01
от Данчо
Поздрави от снежна Варна!

ВладиЧ е много точен: "Коректното сравнение в същност е Тойота РАВ 4, или Нисан Х-трайл"

За нашите нужди, ВладиЧ - качване на баири - по добрия вариант е Нисан Х-трайл. Отказа ме срока на доставка и цената. Още по-добре ще е с истински всъдеход - Pathfinder, Land Cruiser.

Пробвах тестов РАВ4 но нещо не ми допадна и затова реших да си поръчам новата Corolla за каране по асфалт. Дано след време имам възможност и за още едно возило 4x4 специално за offroad.

Няма универсални автомобили - SUV е нещо като телефон с камера. За хубави снимки е нужен истински фотоапарат с голям обектив!

Re: Jeep

Публикувано на: 16 Дек 2007 17:21
от Nixter
Данчо написа: Няма универсални автомобили - SUV е нещо като телефон с камера. За хубави снимки е нужен истински фотоапарат с голям обектив!
Демек, който иска хубави снимки - да си взима НИВА или УАЗ-ка tooth.gif

Публикувано на: 16 Дек 2007 20:24
от jim_beam
айде конкретно по въпроса!
досега не се обади някой който кара една от тия двете,значи аз съм първия.
първо както някой каза:TEST DRIVE!
моя преди да го взема пробвах много и най-различни коли.в момента в който го подкарах разбрах,че това е моята кола.тествай здраво,на аутобан,по нанагорнище,на лош път.

тоя нисан не съм го карал,но почвам с рава,ще ти дам само минусите от моя гледна точка:

-недобра шумоизолация на купето-става въпрос за шума от двигателя при потегляне,рязко ускорение.за дълъг път,аутобан не важи,тогава не се чува изобщо.на градско е много дразнещо.
-д4д е само с ръчни скорости,много кофти скоростна кутия.от 1-ва на 2-ра,че и до 3-та понякога прехърква при по-бързо превключване.може да се настрои от специалист.иначе трябва просто да изчакваш малко при превключване.
sad.gif
-много слаб съединител,ако мислиш да теглиш ремарке и то някъде по баири го забрави.мисля е ясно,че тогава ти трябва land cruiser.
-немалък разход особено на аутобан с по-висока скорост,но вие в бг няма къде да се силите толкова бързо
-много твърдо вози,за сметка на това е много стабилен в завой.или едното или другото.

има още няколко дребни забележки,които няма да споменавам.
за нисана инфо ще намериш предполагам в съответния форум,чуй мнения.много нов модел е още,но аз виждам един сериозен минус при комбинацията с рено.двигателя му както този на x-trail са рено.
x-trail-a съм го карал,много шумен двигател и не е толкова пъргав като рава.дизайна му също е доста пенсионерски.

е да не забравя да ти кажа и най-важния плюс на рава-голям кеф е да го караш,не е истина! biggrin.gif

Публикувано на: 18 Дек 2007 09:22
от ВладиЧ
Много точно си описал новият RAV 4 - 2007г с двигател D4D. smile.gif Твърдичко вози. Има шум. Разхода е добър. 6,6-7 л/100км при скорости 100-120 км/час. Добре е, че е с 6 скорости.
Аз преди имах Авенсис модел 2003г. Возията му е много по-добра и комфортна от РАВ-а. Изобщо доста неща са му "по". Но едното е лимузина, а другото "джип". wink.gif
РАВ-а товари много повече багаж и стига на места недостъпни за Авенсиса. wink.gif За това ги смених.
Всеки си избира според възможностите и нуждите.:thumbsup:

Публикувано на: 18 Дек 2007 21:57
от prius06
ВладиЧ написа:Няма нужда да си правим гаргара с думите. Jeep, Cossover, SUV.
Всеки знае кой е Джип и какво в България се крие под това понятие.
Двата модела дадени тук за сравнение просто са различни.
Тойотата е високопроходим автомобил, (особено с новият дизелов двигател), който естествено може да се кара и само в града. А Нисана е лека кола качена на по-големи гуми, с която може да се кара и по черно, но трябва много внимателно да си подбираш, къде точно ще караш извън пътя. smile.gif
Коректното сравнение в същност е Тойота РАВ 4, или Нисан Х-трайл, но тук просто темата не е така зададена.
Не става дума за игра на думи. Човекът ти каза, че и двете са Crossover SUV, което ще рече че са разработени на базата на лек автомобил с подсилено окачване. В случая на RAV4, първото поколение е разработено на основата на Corolla. Истинско SUV (или Джип както му викаш) е 4Runner-а (не знам дали го има в БГ и как се казва).

Публикувано на: 19 Дек 2007 09:35
от lpcrooks
prius06 написа:
ВладиЧ написа:Няма нужда да си правим гаргара с думите. Jeep, Cossover, SUV.
Всеки знае кой е Джип и какво в България се крие под това понятие.
Двата модела дадени тук за сравнение просто са различни.
Тойотата е високопроходим автомобил, (особено с новият дизелов двигател), който естествено може да се кара и само в града. А Нисана е лека кола качена на по-големи гуми, с която може да се кара и по черно, но трябва много внимателно да си подбираш, къде точно ще караш извън пътя. smile.gif
Коректното сравнение в същност е Тойота РАВ 4, или Нисан Х-трайл, но тук просто темата не е така зададена.
Не става дума за игра на думи. Човекът ти каза, че и двете са Crossover SUV, което ще рече че са разработени на базата на лек автомобил с подсилено окачване. В случая на RAV4, първото поколение е разработено на основата на Corolla. Истинско SUV (или Джип както му викаш) е 4Runner-а (не знам дали го има в БГ и как се казва).
Има го и така се казва wink.gif Както и Ленд Крузера.

Публикувано на: 19 Дек 2007 09:48
от ВладиЧ
Съгласен съм, че истинските високопроходими машини са с рама, а не със самоносещи каросерии.
По една случайност аз самият вече три години карам 4 Рънър с 3 литров двигател турбодизел. rolleyes.gif РАВ-а го кара предимно жена ми. Последното поколение Рав 4 доста се е отдалечило от модела Корола това имах в предвид. Не можеш да го наречеш комби качено на по-големи гуми. За Кашкай нещата, стоят обаче точно така. Нисан Х-трайл също е със самоносеща каросерия, но и той не ми прилича на лека кола качена на по-високи гуми. Това имах в предвид. Има и други факти, който показват родството на такива модели с леките коли. Например те всички са с предно предаване, а задното се включва допълнително, или електронно при нужда, за да разпредели въртящият момент до 50/50, но това не им пречи да се представят доста добре извън пътя.
Класическите високопроходими автомобили са с рама, със задно предаване, допълнителни блокажи на диференциалите, имат възможности за монтиране на лебедки за самоизвличане и т.н.
Но темата в същност тук е друга. Извинявам се . Малко се поувлякох.
smile.gif

Публикувано на: 31 Авг 2008 10:34
от Vermax
jim_beam написа: x-trail-a съм го карал,много шумен двигател и не е толкова пъргав като рава.
Здравейте,
малко късно се включвам в темата, но е за да помогна на интересуващите се.
jim_beam хванал си истината wink.gif. Между Кашкай и РАВ 4 сравнението е трудно, понеже Кашкай е 1 клас по-надолу. X-TRAIL и RAV4 са от един клас и те би трябвало да се сравняват. Тойота нямат представител в този класа на Кашкай, но скоро ще имат:
http://news.automedia.bg/read/4907.html

Иначе аз притежавам Кашкай. Не съм карал РАВ4, но каквото ви интересува на Кашкай мога да помогна!

Публикувано на: 12 Сеп 2008 10:19
от tribalistas
Кашкай идва от име на индианско племе...... tongue.gif .Да това е факт.

Публикувано на: 18 Сеп 2008 22:05
от Vermax
tribalistas написа:Кашкай идва от име на индианско племе...... tongue.gif .Да това е факт.
Изказа се неподготвен май. Идва от древно номадско племе намиращо се в централна азия! Ама все пак идва отнякъде...

Публикувано на: 18 Сеп 2008 22:17
от Uncle Dido