Публикувано на: 16 Май 2005 16:25
mdaaa mnogo chista ST205, AWD, ako e zavodska e 243kc, sus malko buziknya po vakuma za waste-gate-a moje i na 280 da sa ya kachili, krasiva e.


TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Mitni4ar zna4i?!?juri_galev написа:jamie Tq ne e uchastvala v rally prosto tozi sobstvenika kaza che ima takuv sertifikat inache v rally ne e ochastvala.Toi e nqkakuv mitnichar choveka neznam ot kade go e izvadil no mi kaza che go ima
da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.
tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.
vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.
na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
moeto vpechetelenie e che mai na vsichki toyota turbo motori ECU-to izdarja do 14psi. Na moito 4efte sushto nad 14.3 psi udriam fuel cut, koeto moje i da ima neshto obshto s MAP sensora, zashtoto 1bar = 14.3psi a sensorite nali sa 1bar, 2bar, etc, no razbira se i ECU-to sushto ogranichava do 14.3, koeto e mai 5V ili neshto takova. Ako slojish 2bar map sensor kato chete 5V shte e 28.6psi, ama ECU-to shte si misli che e 14.3 i stavat govna tai che razni dalaveri se praviat ama ne sam stignal dotam oshtepunkara написа:da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.
tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.
vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.
na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
Pri mene sys dobyr Flow na Turbinata (ne samo visoko nalqgane) nad 10psi ECU-to veche nqma izpolzvaemi MAPS i pravi fuel cut. Vyv loshiq sluchai (kofti filtar i auspuh) im trebat 12psi i pak fuel cut.ugabuga написа:moeto vpechetelenie e che mai na vsichki toyota turbo motori ECU-to izdarja do 14psi. Na moito 4efte sushto nad 14.3 psi udriam fuel cut, koeto moje i da ima neshto obshto s MAP sensora, zashtoto 1bar = 14.3psi a sensorite nali sa 1bar, 2bar, etc, no razbira se i ECU-to sushto ogranichava do 14.3, koeto e mai 5V ili neshto takova. Ako slojish 2bar map sensor kato chete 5V shte e 28.6psi, ama ECU-to shte si misli che e 14.3 i stavat govna tai che razni dalaveri se praviat ama ne sam stignal dotam oshtepunkara написа:da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.
tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.
vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.
na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
kato doide vreme da gi pravia shte se naucha.
Are Juri ,razchitame na tebe da dokumentiras i opises sybiteto. I az dochuh che "tvorenieto" na SupraMania stelo da byde tam - dano da ne e stanalo tova koeto si go predstavqm ,che ako e sha e golqm rezil ako primerno nekoe "byrzp" fiatche scepi Supratajuri_galev написа:Az mislq tazi subota i nedelq da si zema kamerata i kat otida na Bojurishte poneje se govori shte sabirat se burzi koli da zasnema Tazi Burgaskata Supra koqto kazvat che i tq shte prisustva da vidime dali varvi tova chudo
pri tezi sistemi povecheto polzvat AFM (air flow meter) taka che MAP sensora otpada kato prechka, prosto ima fuel cut v ECU-to. a ECU sus map sensor, ima fuel cut na 0.2 bar!ugabuga написа:moeto vpechetelenie e che mai na vsichki toyota turbo motori ECU-to izdarja do 14psi. Na moito 4efte sushto nad 14.3 psi udriam fuel cut, koeto moje i da ima neshto obshto s MAP sensora, zashtoto 1bar = 14.3psi a sensorite nali sa 1bar, 2bar, etc, no razbira se i ECU-to sushto ogranichava do 14.3, koeto e mai 5V ili neshto takova. Ako slojish 2bar map sensor kato chete 5V shte e 28.6psi, ama ECU-to shte si misli che e 14.3 i stavat govna tai che razni dalaveri se praviat ama ne sam stignal dotam oshtepunkara написа:da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.
tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.
vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.
na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
kato doide vreme da gi pravia shte se naucha.