Страница 2 от 4

Публикувано на: 16 Май 2005 16:25
от punkara
mdaaa mnogo chista ST205, AWD, ako e zavodska e 243kc, sus malko buziknya po vakuma za waste-gate-a moje i na 280 da sa ya kachili, krasiva e.
smile.gif

Публикувано на: 16 Май 2005 18:48
от Japanese_fever
juri_galev написа:jamie Tq ne e uchastvala v rally prosto tozi sobstvenika kaza che ima takuv sertifikat inache v rally ne e ochastvala.Toi e nqkakuv mitnichar choveka neznam ot kade go e izvadil no mi kaza che go ima
Mitni4ar zna4i?!? mad.gif
Basi majkata - toq bez da go poznavam ne 6te dojde s nqkolko koli, ami sigurno ima i nqkolko ku6ti garanciq! :censored:
Da e jiv i zdrav, pone znae kakvo da kupuva, 4e nqkoi i tova ne znaqt! sad.gif

Публикувано на: 16 Май 2005 20:12
от ugabuga
ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.

tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.

vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.

na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.

Публикувано на: 16 Май 2005 22:51
от punkara
ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.

tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.

vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.

na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.
wink.gif

Публикувано на: 17 Май 2005 00:09
от juri_galev
Az oshte kato q vidqh izkluchitelno mnogo mi haresa i popitah sled tova dali se prodava tazi Celica i edin negov podchinen rabotnik koito raboti za nego i beshe dokaral tazi kola tam kaza che toi jena si dava ama kolata nqma da dade happy.gif .A i golqmo vpechetlenie mi napravi sedqhme do kolata i dve momcheta na vuzrast okolo 25-30 godini i ediniqt kaza e edno e takova mi trqbva ne Subaru ne nqkakvi drugi e tova e markata za men Toyota i az ne se sdurjah i mu kazah e dai pone da ti stisna rukata pone znaesh koe da haresvash

Публикувано на: 17 Май 2005 00:36
от ugabuga
punkara написа:
ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.

tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.

vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.

na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.
wink.gif
moeto vpechetelenie e che mai na vsichki toyota turbo motori ECU-to izdarja do 14psi. Na moito 4efte sushto nad 14.3 psi udriam fuel cut, koeto moje i da ima neshto obshto s MAP sensora, zashtoto 1bar = 14.3psi a sensorite nali sa 1bar, 2bar, etc, no razbira se i ECU-to sushto ogranichava do 14.3, koeto e mai 5V ili neshto takova. Ako slojish 2bar map sensor kato chete 5V shte e 28.6psi, ama ECU-to shte si misli che e 14.3 i stavat govna tai che razni dalaveri se praviat ama ne sam stignal dotam oshte :)

kato doide vreme da gi pravia shte se naucha.

Публикувано на: 17 Май 2005 03:49
от LordDigital
ugabuga написа:
punkara написа:
ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.

tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.

vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.

na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.
wink.gif
moeto vpechetelenie e che mai na vsichki toyota turbo motori ECU-to izdarja do 14psi. Na moito 4efte sushto nad 14.3 psi udriam fuel cut, koeto moje i da ima neshto obshto s MAP sensora, zashtoto 1bar = 14.3psi a sensorite nali sa 1bar, 2bar, etc, no razbira se i ECU-to sushto ogranichava do 14.3, koeto e mai 5V ili neshto takova. Ako slojish 2bar map sensor kato chete 5V shte e 28.6psi, ama ECU-to shte si misli che e 14.3 i stavat govna tai che razni dalaveri se praviat ama ne sam stignal dotam oshte :)

kato doide vreme da gi pravia shte se naucha.
Pri mene sys dobyr Flow na Turbinata (ne samo visoko nalqgane) nad 10psi ECU-to veche nqma izpolzvaemi MAPS i pravi fuel cut. Vyv loshiq sluchai (kofti filtar i auspuh) im trebat 12psi i pak fuel cut.

Публикувано на: 17 Май 2005 05:02
от del_sol_fen
strashno mnogo mi haresva taia celica !!! lordeee, tursi takiva janti be, super sa. dali shte te zadovoliat? (imam predvid offset, tui-onui :P )
mnogo e "clean" i e super zapazena. the ultimate sleeper.

P.S. abe mai 1 bar = 14.7psi do kolkoto pomnia no moze i da gresha...

Публикувано на: 17 Май 2005 09:42
от ALTEZZA
ne mislia che ste mu svarshat rabota tez djanti, na tiah offset-ta sigurno im e kat na moite....

Публикувано на: 17 Май 2005 16:28
от ugabuga
1 bar moje i 14.7 da e. tam niakade.

lorde ti moje bi poneje imash MAF sensor i zatva ne samo ot boost-a zavisi fuel cut-a. mene ako pitash tia maf sensori samo uslojniavat neshtata ama moje bi po dobar tuning moje da se napravi na kolata.

Публикувано на: 17 Май 2005 21:58
от juri_galev
Az mislq tazi subota i nedelq da si zema kamerata i kat otida na Bojurishte poneje se govori shte sabirat se burzi koli da zasnema Tazi Burgaskata Supra koqto kazvat che i tq shte prisustva da vidime dali varvi tova chudo

Публикувано на: 18 Май 2005 07:21
от LordDigital
juri_galev написа:Az mislq tazi subota i nedelq da si zema kamerata i kat otida na Bojurishte poneje se govori shte sabirat se burzi koli da zasnema Tazi Burgaskata Supra koqto kazvat che i tq shte prisustva da vidime dali varvi tova chudo
Are Juri ,razchitame na tebe da dokumentiras i opises sybiteto. I az dochuh che "tvorenieto" na SupraMania stelo da byde tam - dano da ne e stanalo tova koeto si go predstavqm ,che ako e sha e golqm rezil ako primerno nekoe "byrzp" fiatche scepi Suprata wink.gif

Публикувано на: 18 Май 2005 15:25
от juri_galev
Shte gledam da naprava vsichko vuzmojno po vuprosa shte zema i aparata shte snimame nadqvam se da svurshim rabota. dry.gif.Nadqvam se i az da nqma takiva izpulneniq s takiva fiatcheta vijte towa sa chast ot kolite na bojurishtye onzi den http://snimka.bg/album.php?album_id=953&photo=10 eto oshte sega shte kacha i drugi linkove da razgledate vsichko koeto beshte tam http://www.bgphoto.net/Start.aspx?UserId=3131

Публикувано на: 18 Май 2005 18:32
от Гост
http://darkness.unitednet.bg/~illblood/ ... ning_2005/ Eto vsi4kite koli ot tva mega sme6no za mene show na vsi4ki koli

Публикувано на: 20 Май 2005 15:32
от punkara
ugabuga написа:
punkara написа:
ugabuga написа:ba si iakata celica. az btw gledah niakade specs za dvigatelite i poslednata generacia 3sgte go biaha pisali 280, no dori i da e 20-30 po malko kakto horata kazaha s 2-3psi poveche boost problema e reshen.

tia dvigateli bili mnogo koravi (kakto povecheto toyotski dvigateli s izkluchenie na 3e i 3ee koito sa ba si i govnata) i horata praviat po 600 konia i poveche ot tiah (sas forged internals de). na stock internals mislia do 450 konia gi praviat.

vav florida ima edin tercel (project dragonfly na BYP) moje na google-to da ima snimki. toi e sas fully built 3sgte sas ogromno turbo. choveka kazva che trugva na 3-ta i pak pravi niakvi izvanzemni burnouts.

na koito i da e taia celica sas zdrave da si ia kara!!!
az lichno predpochitam prednia model i dori tozi predi nego. na tozi
prednicata malko mi groznee makar che ako se pipne malko stava.
da ima mislya che e ST215 Caldina, sus 280kc ako ne se luza, poslednite 2-3 godini. po princip ECU-to izdurza do 14psi na 3sgte-to taka che da se kachi malko nalyaganeto ne e hich trudno.
wink.gif
moeto vpechetelenie e che mai na vsichki toyota turbo motori ECU-to izdarja do 14psi. Na moito 4efte sushto nad 14.3 psi udriam fuel cut, koeto moje i da ima neshto obshto s MAP sensora, zashtoto 1bar = 14.3psi a sensorite nali sa 1bar, 2bar, etc, no razbira se i ECU-to sushto ogranichava do 14.3, koeto e mai 5V ili neshto takova. Ako slojish 2bar map sensor kato chete 5V shte e 28.6psi, ama ECU-to shte si misli che e 14.3 i stavat govna tai che razni dalaveri se praviat ama ne sam stignal dotam oshte :)

kato doide vreme da gi pravia shte se naucha.
pri tezi sistemi povecheto polzvat AFM (air flow meter) taka che MAP sensora otpada kato prechka, prosto ima fuel cut v ECU-to. a ECU sus map sensor, ima fuel cut na 0.2 bar! mad.gif