Страница 2 от 3

Публикувано на: 18 Фев 2008 22:18
от evgsto
PREMERI NALQGANETO NA BENZINOVATA POMPA

Публикувано на: 21 Фев 2008 09:58
от nickolov
Налягането на горивото с манометър на мястото на инжектора за студен старт ли да замеря?

Публикувано на: 24 Фев 2008 21:54
от evgsto
na izhoda na pompata v autodatata bi trabvalo da ima kolko trqbva da e

Публикувано на: 15 Май 2008 17:04
от nickolov
Замерих налягането на помпата и се оказа че е ниско. По фабрични данни трябва да е 2.7 до 3 атм. а при мен е max. 2.0. При рязко подаване на газ пада на 1.5.
Смених разбира се помпата но няма промяна в поведението - при рязко подаване на газ глъхне.

Просто съм изчерпан вече от идеи!
wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Публикувано на: 15 Май 2008 18:27
от jamie
Ми регулатор + демпфер (прилича на регулатора - и е пак на рейката, само че си няма маркуч за обратното гориво).

Публикувано на: 16 Май 2008 09:47
от ceko26
Трябва ти диагностика на компютър.Провери и вакумите. Винаги можеш да решиш проблема с едно АГУ.

Публикувано на: 16 Май 2008 11:36
от b0by
като даваш плавно газ , ускорява ли колата?Ако върви така и като дадеш рязко газ и заглъхне търси проблема в дюзите!

Публикувано на: 16 Май 2008 12:27
от Aleksandar
Аз имах подобен проблем, не чак да глъхне, ама нямаше никаква мощност. Почистих дюзите с ултразвук и колата литна.

Публикувано на: 17 Май 2008 17:12
от nickolov
Тя не точно глъхне а направо се опитва да гасне. Чуват се и детонации.
Ако се подава плавно газ - няма проблеми, колата вдига обороти.
Местните майстори твърдят, че не може да са запушени инжекторите, защото в тази ситуация трябвало да са запушени и 4-те, което не било възможно. Освен това при смяната на помпата резервоара беше огледан отвътре и твърдят, че е супер чист няма никакви боклуци наслоени, което ги кара да мислят че няма основание за запушване.

Струваме ми се, че ако има запушен или не добре функциониращ инжектор то поведението би било по друго. Наистина е малко вероятно да се запушени и 4-те.

Публикувано на: 17 Май 2008 18:01
от Aleksandar
А за лабда сондата нищо не си казал. Преверена ли е. Въобще на някаква свястна диагностика трябва да отчете някаква грешка.

Публикувано на: 19 Май 2008 10:40
от nickolov
Колата си има диагностична лампа на таблото. Имаше някой грешки, които оправих. Рапортуваше за TPS и датчик за температурата на водата. Тях съм ги смених и от 6месеца на сам не е отчитала никакви грешки.
Ламбда сондата е сменена преди 2г. разбира се не е от ТМ Ауто, но от сигурно място където работят само с NIPPARTS.
Всъщност до колкото съм чел ламда сондата е датчик с преоритет при ниски обороти до 2000 rpm, над този праг не е от значение. Пък при мен проблема е при рязко форсиране. Дори ако я двигна плавно до 2500 и след това натисна рязко педала - няма форсиране.

Публикувано на: 19 Май 2008 16:09
от nickolov
Може ли пък проблема да е в зацепването на ангренажния ремък или в така нареченото предваряване?

Публикувано на: 20 Май 2008 21:25
от Ravshark
az imah podoben problem prekusva6e i kato dam gaz detonira i trugva da gasne, no pri men be6e ot sve6tite, ako sa ti dobre te nqmam idei

Публикувано на: 21 Май 2008 15:25
от b0by
инжекторите са за мен , ако има предверия няма да ускорява плавно!!! Инжектори , майсторите да работят а не да мислят и разсъждават!

Публикувано на: 22 Май 2008 18:01
от nickolov
Казал съм на майсторите вече да ги свалят инжекторите.
Някакви идеи къде е най-добре да ги отнеса за почистване?

Дали е възможно пък проблемите да са в бобината, която се намира в дистрибутора?