Страница 2 от 2
Публикувано на: 27 Ное 2007 16:01
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:kola koiato originalno e n/a, saotvetno i ECU-to iska da vijda atmosferno naliagane, ta kat i slojish turbo pochva da vijda boost i se pobarkva.
Az govoreh za n/a s piggy back, bez turbo. Da obedni malko smesta(lean afr) i suotvetno da ka4i malko moshtnost.
inache taz Corolla s 1ZZ-FE mnogo lesno se pravi po barza, otiva v niakoi dealer i ia treadva za druga kola det da e po barza

Corolla ne se kupuva zaradi MPH, ami zaradi MPG![/
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Govorim za Celica.
Публикувано на: 27 Ное 2007 17:29
от ugabuga
sas obedniavane na smesta niama ad kachish kone a shte izgubish shtoto tia e napravena da varvi na 14.7 atmosferkata. Triabva da dadesh poveche benzin da stane lam 13.2 za da napravish nai mnogo moshtnost.
Tva deto go razpraviash ti e za turbo matori deto rabotiat na 12.0 ili po bogato.
Публикувано на: 27 Ное 2007 18:05
от Japanese_fever
^ Iasno.
E dopbre togava s tova piggy back nqma li da se ka4i malko moshtnostta i razhoda razbira se?
I kolko gore-dolu shte ka4i - 20, 30, 40 hp?
Публикувано на: 27 Ное 2007 20:19
от ugabuga
pa znam li. Moje kam 10-15 da kachi.
Публикувано на: 28 Ное 2007 08:22
от ALTEZZA
ugabuga написа:sas obedniavane na smesta niama ad kachish kone a shte izgubish shtoto tia e napravena da varvi na 14.7 atmosferkata. Triabva da dadesh poveche benzin da stane lam 13.2 za da napravish nai mnogo moshtnost.
Tva deto go razpraviash ti e za turbo matori deto rabotiat na 12.0 ili po bogato.
14.7 e kogato ne si na gasta, ami prosto podarjash skorost. pri palna gas e sigurno 12.5, ne poveche ot 13. nad 14 na palna gas stava opasno za dvigatelia.