Страница 2 от 4
Публикувано на: 05 Яну 2008 09:37
от group4dam
и за да е пълна тъпотията при слагането на гарнитурата излезе че блока е пукнат на 2 места
изхвърлям мотора - на лято с нов,надявам се дарко
Публикувано на: 05 Яну 2008 19:13
от jamie
Ебаси приключението !
1еС мотор - от стара Камри.
Публикувано на: 05 Яну 2008 20:25
от diver
group4dam написа:и за да е пълна тъпотията при слагането на гарнитурата излезе че блока е пукнат на 2 места
изхвърлям мотора - на лято с нов,надявам се дарко
Предполагам е спукан където се навиват болтовете на главата. Не става ли да се набият тръби, заварка и да се нареже нова резба?!
Публикувано на: 05 Яну 2008 22:55
от group4dam
точно там е спукан
идеята си я бива ще попитам дали ще стане
но вече така се изнервих, че я ВИЖТЕ същата
след 2 години и половина най-накрая намерих една от този модел
http://www.tradecarview.com/stock/detai ... sid=821914
благодаря за идеята

Публикувано на: 05 Яну 2008 22:57
от group4dam
jamie написа:Ебаси приключението !
1еС мотор - от стара Камри.
намерих една в София ама изчезна обявата а и ми писна да се занимавам с тоя умрелия мотор -- ако ще купувам мотор ще е МК3
Публикувано на: 20 Фев 2008 20:21
от jamie
Публикувано на: 20 Фев 2008 21:17
от agent dust
защо постоянно повтаряш, че части няма? можеш ли да дадеш тойотските номера на частите да видя дали не мога да ти помогна. провери ли в ТМ Ауто за части?
Публикувано на: 20 Фев 2008 21:30
от kristian
jamie написа:......... щото не знам читав варненски сервиз досега laugh.gif
Ай сега глупости!
Всички са читави.И много разбират!Имам познат с подобен проблем на едно Пунто,след посещение в сервиз.Кара,кара като спре на място загрява.Като я позасили -наред е.Едва ли на някой ще му мине през акъла кво и е.Термостата-О.К.,вентилатора и датчика О.К.Ама поляритета на вентилатора обърнат(

и аз неразбрах как са успели да го свършат това).И нашия гребе здраво топъл въздух от изпускателите и си топли радиатора
Така че Миро -НЕ СИ ПРАВ! laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 22 Фев 2008 19:55
от group4dam
diver написа:group4dam написа:и за да е пълна тъпотията при слагането на гарнитурата излезе че блока е пукнат на 2 места
изхвърлям мотора - на лято с нов,надявам се дарко
Предполагам е спукан където се навиват болтовете на главата. Не става ли да се набият тръби, заварка и да се нареже нова резба?!
точно там, но от резбата тръгвали две големи пукнатини и брада - нестава
А бе няма да я оставя тая кола бе!!! всички ми казват как няма да стане - само тука има ентусиасти - които помагат.
Да си карат лайняните БМВ-та и мерцедеси и това е - то и аз мога да си взема лизингова но ще съм като всички останали - няма да я има тръпката че си уникален -- аз като изкарам колата се убиват да се препъват да гледат - особено по курортите.
Само да влезе тоя мотор......

Публикувано на: 22 Фев 2008 20:05
от group4dam
Публикувано на: 22 Фев 2008 20:15
от Xeku
Tова 2S-а на Камрито ли е? Бях пропуснал момента, че този е напречен, възможно е при завъртането му на 90 градуса, да се наложат някои допълнителни преработки - тампони, дросел, кабели...
За подобно напасване на 4AGE има много информация, ама при S-двигателите едва ли много хора са се занимавали с тази процедура.

Публикувано на: 22 Фев 2008 20:15
от mitoko
колега видя ли че се продава едно Камри 85г. с двигател като твоя 2с-е ....

.... аз даже го познавам човека който я продава и къде е самата кола, ако мога да ти помогна с нещо само кажи...
Публикувано на: 22 Фев 2008 20:22
от group4dam
maggkrabar написа:защо постоянно повтаряш, че части няма? можеш ли да дадеш тойотските номера на частите да видя дали не мога да ти помогна. провери ли в ТМ Ауто за части?
хихихи ами аз не ги търся в Кауфланд. Бензиновата помпа уж същата единия път дойде с два изхода - а аз имам три(за излишното) а втория път дойде завъртяни тръбички на майна си Райна в карбураора. накрая по това как изглежда ми намериха една прашасала и пасна идеално.
иначе гарнитура - няма проблем - веднага, но единия ремък моите ми го търсиха къде ли не -- е няма такъв ремък и сложих стария.
амортис. въобще не мисля да ги проверявам - направо ще им ги занеса
ако я докараме до там.
Публикувано на: 22 Фев 2008 20:27
от group4dam
Xeku написа:Tова 2S-а на Камрито ли е? Бях пропуснал момента, че този е напречен, възможно е при завъртането му на 90 градуса, да се наложат някои допълнителни преработки - тампони, дросел, кабели...
За подобно напасване на 4AGE има много информация, ама при S-двигателите едва ли много хора са се занимавали с тази процедура.

имаш ли представа на какво слагат надлъжни S-ки
Публикувано на: 22 Фев 2008 20:55
от Xeku