Страница 2 от 2

Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?

Публикувано на: 08 Апр 2025 19:21
от isoti
Може ли да ме ориентираш, каква е ролята на този датчик за гориво? Предполагам, че е за бензина. Ако има проблем в него, не би ли трябвало на газ като карам да е ок?
Клапанът го мих с wd, както и цедката, видимо изглеждаше ок и работеше като му подавам ток. Вече го поръчах за да съм сигурен.
Кодът на грешката съм го дал - P0420.
Веригата е сменена преди 80к и предполагам, че майсторът я е ревизирал.
Относно сондите, сигурно ли е, че са заминали или първо от тях се започва? Имам съмнения в катализатора, предвид, че преди е харчила масло. Ако купувам сонди не бих рискувал с втора употреба.
Добавих тримовете на празен ход, дано това да е графиката.

Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?

Публикувано на: 09 Апр 2025 00:14
от mapamop
isoti написа: 07 Апр 2025 21:04 Fuel level sensor B Circuit high
Прилича на износен потенциометър на поплавъка в кошницата, който отговаря за стрелката за наличното гориво в резервоара.

Ако кантара те лъже можеш ли да си сигурен, само по неговите показания че имаш точно 1 килограм злато в чекмеджето? При условие че може да те лъже с примерно 30-50% в двете посоки, когато, с колкото и както си реши.
P420 се вдига на базата показанията на двете сонди, от които се съди как се справя катализатора. Ако те не работят правилно светва лампата със P0420, P0171, P0172 дори и при липса на неизправност извън тях.
Може да откачиш на канал началото на изпускателните тръби ,веднага след изходящия колектор, и да си видиш питата на катализатора с фенерче, без да го сваляш него самия.
Ако не е доволно черен, пробвай със сонди. Нов оем катализатор няма да намериш. Полски или китайски са съмнителни колко ще изкарат. Без катализатор вероятно ще те спрат от движение.

От мизерно малкото данни на графиката ти, изглежда да имаш теч на вакуум от някъде - имаш завишени граници на късия трим.
Виж в оная тема за оборотите какво съм писал. Повечето отговори са там преди да си попитал. Пускал съм и графики на тримовете, та може да си свериш с твоите.

Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?

Публикувано на: 09 Апр 2025 19:28
от isoti
Благодаря за отговорите. Поинтересувах се за сонди. Обявиха ми цена 300 лв бр за Оем и 160 бр за Денсо, като за тях човекът ми е написал, че са за първоначално вграждане. Попитах gpt-то какво е сонда за първоначално вграждане и той ми върне, че трябвало за тях да се правят настройки, адаптиране. Не ми е много ясно. Значи ли това, че Оем само ги монтирам и карам?
Ще го пробвам това с канала. Тогава ще проверя и за пробив гърнетата. Понякога като е студена и давам на зад се чува по-яко ръмжене. Може от някоя връзка понеже се усуква поради напъна от двигателя.

Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?

Публикувано на: 09 Апр 2025 22:50
от mapamop
isoti написа: 09 Апр 2025 19:28 първоначално вграждане

в завода
isoti написа: 09 Апр 2025 19:28 Попитах gpt-то какво е сонда за първоначално вграждане и той ми върне, че трябвало за тях да се правят настройки, адаптиране
Глупости на търкалета, ама тоя път не са Опел, БМВ, Мерцедес и Ауди.

Сваляш акумулатора, сменяш, оставяш я на празен ход без консуматори да тропа докато загрее до работна температура и това е.
Ще ти трябва специфична вложка за гедорето, или специфичен ключ с прорез да ги свалиш. И канал за втората сонда.

Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?

Публикувано на: 09 Апр 2025 23:23
от WoLF
Не питай gpt-то за нищо. По-зле е дори от да питаш във форум tooth.gif ОЕМ и първоначално вграждане сочат едно и също или иначе казано, това с което е излязла колата.

Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?

Публикувано на: 10 Апр 2025 10:15
от isoti
Благодаря ви!