Страница 2 от 3
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 21:42
от gelevision
Има ли начин да изкарам въздуха, ако е засмукала въздух няма да запали никога.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 21:48
от memorex
и ще опитам да засмуча с уста защото друга помпа нямам.
[/quote]
WoLF правилно е споменал.Ако няма Помпа под ръка,по - безопасно е да се издуха здраво през капачката на резервоара.Така се създава принудително налягане в горивната система,но трябва да се внимава да не се пръсне някой маркуч или някой разпръскват на дюза да падне в цилиндъра.
Другото което ми идва на ум е , след здраво ихо предната вечер при издухване в тръбата на горивния филтър , че ще подейства като спрей за палене.

След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 21:55
от gelevision
Не е лошо че си духовит но това не ми помага никак.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 22:14
от mirott
Аз бих опитал да възпламеня със спрей. И според случилото се ще мисля натам.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 22:28
от gelevision
Някой да ме светне какъв се води този спрей за да го купя утре.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 22:30
от WoLF
Не знам как е точно при тази Тойота, но Форд-а като пръсна маркуч си играх да го обезвъздушавам половин час. Има си специална помпа (нямах и си взех обикновен мехур за гориво) и пъпка на горивния филтър. Развива се пъпката (най-високата точка се пада) и помпя до излизане от пъпката, после затваряне, палене и така няколко пъти, докато не прекара въздуха и не почне да си смуче сама горивото

Колкото по-малко работи на сухо, по-добре...
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 22:34
от gelevision
Корпуса на филтъра няма пъпка за обезвъздушаване, сигурно има някакъв начин но не го занам.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 22:38
от gelevision
Колеги някой пробвал ли е при засмукан въздух да запали със спрей през тръбата на въздушния филтър?
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 30 Яну 2025 22:54
от WoLF
Ще запали веднага и ще загасне пак веднага, нали нямаш гориво...
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 31 Яну 2025 00:15
от gelevision
Оказа се че има начин на обезвъздушаване, няма нужда от помпа а има схема която работи, сега гледах клип
за това, утре ще пробвам и ще коментирам.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 31 Яну 2025 08:23
от slowtraveler
Въпросът е колко си я мъчил преди да намериш схемата за обезвъздушаване

Защото отиде ли въздух към дюзите, излиза МНООООГО трудно

Затова и дизелите никога не трябва да се оставят да им свърши горивото - циркът след това е продължителен

А ако все пак разхерметизираш системата - трябва да се постараеш да ограничиш локацията и количеството постъпил в системата въздух. Например - да напълниш филтъра с нафта преди да го монтираш... Или пък да спазваш точно инструкциите...
На предходният ми дизелак нещата бяха лесни - имаше горивна помпа ниско налягане, и единственото, което трябваше да се направи след смяна на двата горивни филтъра бе да се подаде няколко пъти на контакт без да се пали автомобила (за да напълни филтрите и избута въздуха към резервоара през върнатата нафта, без да вкарва въздух към дюзите)...
memorex написа: ↑30 Яну 2025 21:48
или някой разпръскват на дюза да падне в цилиндъра
Това няма как да стане чисто технологично

След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 31 Яну 2025 08:45
от Митхат
Спрей пръскай винаги преди въздушният филтър,щото ако прекалиш след филтъра става кофти .Можеш със спрей за старт,за почистване на клеми,с чистител за спирачни дискове.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 31 Яну 2025 11:09
от Akima
slowtraveler написа: ↑31 Яну 2025 08:23
(за да напълни филтрите и избута въздуха към резервоара през върнатата нафта, без да вкарва въздух към дюзите)...
Очевидно не е направено.
2AD в is220d има отделен бутон за обезвъздушаване - вътре в купето - за удобство на механиците.
По принцип в GTS има опция за тест за течове...
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 31 Яну 2025 19:08
от gelevision
Колеги проблема е решен. Не се получи със смукане с уста, намерих помпа но дори и след като изкарах въздуха и нафтата стигна до филтъра пак не запали
и се наложи да се пръсне със спрей за спирсчни дискове но не във въздушния филтър а в тръбичка някъде ниско отпред, откачия и докато въртях пръсна в нея
и веднага запали, тръбата на мап сензора доколкото разбрах от техника но може и да бъркам. Каза че пръскането в тръбата на въздушния филтър е много опасно
но върши работа.
След смяна на горивен филтър РАВ 4 не пали
Публикувано на: 31 Яну 2025 19:24
от memorex

Колега и аз се радвам ,че сте решили проблема и се надявам да не сте се засегнали от моята шега вчера.