Страница 2 от 24

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 16:03
от Митхат
max-2 написа: 23 Яну 2025 15:59 35 мм над максималното на щеката ли? Аз съм 0в16.
Да

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 18:24
от ico1
Е поне не горят масло.А от моя опит РАВ ката си дойде обслужена от Холандия с 5-10мм над максимума и после обслужванията тук пак бяха така.Мисля ,че наливат масло по грамаж а не по щеката.Трябва да погледна как е на Лексуса. :thumbsup:

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 18:47
от Ивайло Димов
boxed.gif Ако има несливаем остатък ,а наливат колкото при сухо пълнене е нормално да е над max.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 19:15
от zorbata
Да се върнем на темата!
Миналата година усилено търсех PHEV предимно Kia Sportage, Hyundai Tucson, Wey 03/05, Mazda CX-60 и други подобни.
Kia Sportage GT-LINE - оборудването е добро сравнително качествена изработка, но ме отказа това че няма термопомпа.
Hyundai Tucson N LINE - и той като кията - няма термопомпа.
Ценово и двата автомобила са под Рав 4.
Mazda CX-60 - там гледах предимно ниво HOMURA и TAKUMI, от към оборудване са доста по-добри от Рав4 и за малко щях да взема една червена, но не се споразумяхме с дилъра, а и при нея имаше един проблем който се надявам да са го отстранили през миналата година.
При Wey 03/05 нещата бяха доста добри от към оборудване и пробег на ток, но там дилъра не успя да ме убеди че сервизното обслужване ще е читаво(може би защото току що стъпваше на пазара).
Спрях се на Toyota Rav4 GR малко случайно макар че търсех RAV4 PHEV заради пробега на ток и термопомпата.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 20:19
от Hursa
Дано пуснат по-мощна хибридна корола (или поне мощно камри smile.gif). Гледам хибридния голф е вече с по-новия им двг и както изглежда доста по-добър. Вярно по-скъпа от королата е по-мощната им модификация, но съвсем не толкова, колкото преди. Значително по-мощен и е плъгин - с пробег 130 140 км - не ми харесва, че е с толкова голяма батерия, но кой ли ме пита smile.gif, затова пък мощността силно впечатлява и след като разликата в цената вече не е голяма - ще е за предпочитане.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 21:36
от Мирослав Петков
centil, понеже продължаваш да се заяждаш,че и тема отвори, на дъщерята поръчахме T roc , двуцветен металик наблъскан с почти всички екстри за 61 хил. Ниво Стайл 1.5 двигател. Па сега ми посочи кой модел на тойта е конкурентен на тази оферта? Посочи модела и нивото и можем да продължим разговора, какво има и какво няма в обурудванията!
Корола Крос хибрид 2.0 двигател със 197 к.с не върви така ,като тази оса! Те по принцип конските сили на Тойота не си отговарят ,не знам как ги смятат!
П.п за за не се налага да ти отговарям и питам втори път, като търсиш да сравняваш, говорим за екстри в оборудването:
Самопаркиране, елекрическа задна врата с отваряне с крак, матрични фарове(тук направо можеш само да мълчиш :) ),кожено табло с шевове,сайд асистанс, комфортни седалки електрическа щофьорска с лумбална опора и масаж,резервна гума,безжични и андроид ауто ,и епълсар!

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 23 Яну 2025 23:18
от centil
Поздрави за изгодната покупка! Дълго и безпроблемно да си я кара дъщеря ти.

Уау, каква агресия... Аз не се заяждам, а проявих интерес. И понеже подобни сравнения е имало и в други теми, а и получихме забележка от модератор, та затова пуснах подходяща тема. Без да се налага да се спами в други теми и да се създава нужда от модериране.

Получил си добра отстъпка от ценовата листа за закупения автомобил. По размер VW T-Roc трябва да се сравнява с Toyota C-HR. Дано да си закупил също отопление на волана, камера при движение на заден ход "Rear View" и безконтактно централно заключване и запалване "Keyless Access". Тези трите са в стандартния пакет на ниво Club.
П.П.: Дано не ти се налага да се информираш за DQ200.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 00:52
от gerito_jp
Честито, добър избор, Мирослав. Гледахте ли на шкода вариантите, май всъщност Т-рока е посредата между Карок и Камик, като става въпрос за сравнение в темата
Гледах някакво ревю на моделите и Корола Кросът беше най-хвален като имаше забележка, че е странно, че на европейския пазар е толкова скъп. Явно в Щатите е по-евтин. Иначе е хубавец голям и 1,8 двигателят е много прецелен според мен, без 4х4, изпипан, проверен и надежден. Едно надежно продължение на серията Корола. Като се сложи 4х4 на 2,0 отива на цената на Равката почти /не плъгина/

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 06:22
от Ивайло Димов
1.5 мотора е добър ,рапидите на куките са с такива .Т-рок е типично дамско сувче ,хечбек на стероиди с аеродинамика на кучешка колибка .DQ200 е вагаджийска трагикомедия но пък до 200 хил едва ли ше даде проблем .

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 09:24
от Мирослав Петков
centil, Засупени са изброените от теб екстри, щом имаш отваряне на задния капак с крак, значи имаш кейлес!
Предния автомобил на дъщерята беше с DQ200, старото покорение. На 180хил правихме ремонт на кутията ,всичко стъпа 2600лв. Ако навърташ по 20хил на година , това означава след 9 години ремонт ,нали?
Ти сядал ли си в ниво Chr Cult? Толкова е базово , че Дачия ще ти се види Мерцедес! Не че Club е много по добре, но там цената с боята е 69хил!
gerito_jp Гледахме и шкодите, но дъщерята не им хареса визията. Като ексериор си хареса преди тестовете Корола крос и T roc! Какво да кажа: Въпрос на вкус ,казало кучето и си облизало гъза! :) Освен това понеже WV имаха 10%отстъпки Камика , като сложихме екстрите на Troc -a , беше с 1000лв по ефтин.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 09:40
от Hursa
Коригираха си дсг "кутиите". Все пак този тип скоростни кутии си имат много плюсове, затова и сравнително бързо се разпространиха широко сред различните марки и модели. (Много от хибридите са с такива, а хибридната система компенсира някои от минусите им - като продължителната работа на "съединител" или "полусъединител", както и евентуално по рязкото потегляне - минава в ел режим при старт/стоп, както и се подпомага потеглянето. Също се компенсират и недостатъците на двг работещи по "цикъл на Милър", необходимостта от "голяма" първа предавка и евентуално необходимостта от по-продължителна работа с "приплъзващ" съединител.)

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 10:10
от max-2
Преди карах DSG и наистина се радвам, че са коригирали бързото превключване към втора предавка, което ако си в задръстване или изкачване преминава в дълго пълзене на полусъединител и това скъсяваше ресурса. Аз си минавах на ръчни на първа в такива случаи.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 10:29
от Ивайло Димов
tooth.gif Абе 20 години им трябваха да си ги оправят .В момента DQ381 е мноо добра кутия ,но тя се влага в по-силните мотори.

Чакаме новия Дъстър с H4M и хибридна батерия .Но няма да е 4x4 но за толкова пари тва е .

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 24 Яну 2025 23:01
от zorbata

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 26 Яну 2025 22:36
от mukot
Мирослав Петков написа: 23 Яну 2025 21:36 Корола Крос хибрид 2.0 двигател със 197 к.с не върви така ,като тази оса! Те по принцип конските сили на Тойота не си отговарят ,не знам как ги смятат!
В четвъртък, 23.01 продадох Т-рок 1,5 150 к.с. код на мотора DXDB, фейслифт от 2023 г. а на следващия ден взех Тойотата Корола Крос 2,0 197 к.с. Дайнамик форс. Наистина впечатленията са ми още малко от Тойотата, но все пак е непосредствено усещане от двете коли. Усещането е, че са от различни класове. Т-рока е с по-стегнато и твърдо окачване и минава осезаемо по-твърдо през едни и същи дупки и легнали полицаи. Особено по-некомфортен е на задната седалка според жена ми. Вероятно защото окачването му отзад е на греда, а на Королата е многораменно, а и е по-дълга. Предното стъкло на Т-рока е осезаемо по-малко и позицията на предните седалки е по близо до него. Вероятно от това е и усещането, че е оса с бягащия пред тебе асфалт. Реално Королата е по-бързият автомобил, което се вижда от техн. данни: ускорението от 0 до 100 при Т-рока става за 8,6 сек. срещу 7,7 за Королата. Освен това при Тойтата е по-плавно и равномерно, без турбо ритванията, от които на чувствителни хора /като жена ми/ им става лошо.
Иначе и двете коли са много удобни ергономично като качване и слизане, но без да влизам в повече подробности бих казал, че Т-рока е по-младежка и женска кола, а Королата Крос е за по-възрастни хора или искащи повече комфорт чичаци и жените им. tooth.gif