Страница 2 от 2
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:09
от Hursa
При спуск също може да "отнеме газта". Неголямо приплъзване е допустимо и осигурява по-добро сцепление. Границата е "тънка", но опитните пилоти, казват че реагират често по-добре и от най-съвременните системи, настроени на "спортни" автомобили.
Да, ако често излизате от "пътя" - по-добре е сув, но тогава по добре да се търси нещо истински "високопроходимо". Поне аз бих предпочел такъв, защото не ми се нравят половинчатите решения, а при съвременните сув често "по-високата проходимост" е до голяма степен само видимост, дори по отношение на "просфета". Но пък на мен практически не ми се налагат такива излизания, и без това обикновено се разкарваме до където ходи автомобила, ако може и да излиза от пътя съвсем ще съкратим ходенето.

Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:15
от nov
и аз не излизам от пътя, тоя картон дори чакъл не е виждал, просто свикнАх на по-високо да шофирам, по-добър обзор, не ме заслепяват фарове (не се качвам по бордюри или градинки с него) - та с две думи лично на мен ми е по-удобен за шофиране от да кажем Октавия, Меган, А6,5-ер,Е клас и т.н.не заради друго, ами заради ниската позиция на шофиране, освен това тук чат пат ми трябва и просвет заради "редовните" фирми за почистване, лично с куатрото съм лягал по корем и.........до там, кел файда от куатро, няма мърдане - говорим за непочистена странична улица в град, не черен път. Та по тия причини, иначе Секвоя и ХЦ90 са ми фаворити, ама...........
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:20
от slowtraveler
nov написа: ↑17 Яну 2025 14:04
Да, но отговарят за различни "ситуации".
Ами то е малко виртуален и безсмислен спора... Ако ти сработи VSC, автоматично ще ти е сработил TC и ABS (ако само ТС не се справи)...
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:28
от nov
Спор няма - от чисто любопитство, но , като извод се установи, че и на хартия и на практика ориза има VSC, което донякъде ми дава една идея по-спокоен сън, че се бех сериозно притеснил.Въпреки, че нямаше да ме учуди, ако го няма.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:30
от Hursa
► Виж съдържание
Королата е много ниска, много от хората - казват прекалено. И да, това съвсем не я прави спортен автомобил, но на мен ми харесва и не виждам предимства на по-високия сув, не и за моите пътувания. Но пък виждам много недостатъци.

Най-вече не ми харесва, че се наложиха, като "мода". И това подтиска развитието на другите видове каросерии.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:33
от nov
Ужасно ниска е, на мен лично не ми е удобно в тая кола - карал съм, макар и за малко не е моето, предпочитам паркетник.Като дори и 4х4 не ми трябва, съгласен съм и на FWD.
Но и Королата не е предвидена за нашия лунен пейзаж, въпреки здравото си окачване, просто е проектирана за хубави пътища - е, като изключим за къде се изнасят 90% от Европейските Тойоти като втора ръка и как се карат и "поддържат", явно устискват и там, въпроса е, че на мен не ми е удобна - иначе е номер едно по продажби в света автомобил разбира се аз не съм фактор

Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 14:56
от Hursa
Номер едно - защото на другите пазари е много евтина.

Е и тук бе относително по-евтина, то и аз затова я избрах, до голяма степен.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 15:01
от nov

евтина евтина - колко да е евтина, предполагам преди покупката си я сравнил със съответната конкуренция в класа И, ако трябва да избирам и не ми пука особено за надеждността твърдо пред тази Корола (изказвам лично мнение) бих взел или Октавия комби или Меган комби, макар, че в първите 200к.км едва ли и трите ще дадат някакви сериозни дефекти, като с приоритет към надеждността разбира се е Тойота, но лично на мен другите 2 са ми доста по-удобни, по-просторни и по-обезшумени, но тук ще навлезем в едни други дълбоки теми
P.S. Сега видях, че е хибрид, така, че тук няма конкуренция наистина.А и е нормално да е по-скъпа от горните две дори те да са с дизели от по 150 и 130 коня.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 15:14
от Hursa
Октавията (и леона, голфа, мерцедес а класа), по мощните беше по-скъпа, особено хибридите.

А мегана се предлагаше с много малки и слаби двигатели и нямаше хибрид.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 18:08
от zorbata
Понеже колегата спомена шведа та и аз да дам пример какво ми се е случвало с него - при завой почва да се "пързаля" на страни(по диагонал на посоката) и нищо не сработва. Отдавам го на това че всички колела си запазват скоростта на въртене.
Системите си му работеха(не че ги знам всичките), защото на магистралата с около 170 км/ч спуках две леви гуми и джипа не мръдна.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 18:51
от nov
Колега нямам идея какъв е твоя швед, моя е хц60, с моторизацията от подписа, ненормално стабилен автомобил със съвсем (меко казано) "различни" усещания от Тойотата, возията обаче му е леееееко по-твърда. Колкото до въпросната система , надвечер ако ми остане време ще го тествам при същите условия, въпреки, че резултата ми я ясен на 95% предварително.....
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 19:25
от memorex
Няма как да е по друг начин.Трябва да се шофира по-бавно за да използвате двойното предаване от бутона за целта.Иначе казано на този автомобил VSC -то го възприемайте повече като индикация отколкото система.
Лично мнение от опит.
Как да разбера имам ли налична VSC система?
Публикувано на: 17 Яну 2025 22:40
от zorbata
Беше ХС90 3,2.