Ивайло Димов написа: ↑30 Дек 2024 21:50
Там изначално колите са евтини ,конкуренцията е жестока и неамерикански производител ,за да е успешен тря предложи конкурентна цена и качество
Вярно е това, като става въпрос за конкурентнас цена се загледах какво предлага американското автомобилостроене в класа на Секвоя, като си мислех преди да видя, че цените на родното им производство ще са поне 10кдоларЕ надолу при сравними класове и екстри, оказа се , че разликите с амакс до 5к. в минус на Секвоята, но предвид качеството незнам как бих НЕ дал 5к$ в горница, а вместо това си взема GMC,DODGE,Ford и т.н., но явно защото не съм американец.
Ивайло Димов написа: ↑30 Дек 2024 21:50
щото за техните разбирания всичко под 3000 кубатура е малолитражка
Аммммммммммммммммм, не е баш тЪй, Камри,Рав4 и още няколко модела на Тойота започват от 2,5 литра и се харчат яко там, виждал съм по техните магистрали един Шевролет седан от класа на поло, мисля беше Спарк , да вярно с 1,5 Турбо 150 коня автомат, но все пак, има и бая Ярис-и, а и цените на галон послендите години им се повишиха доста, не е както беше в началото на 90-те пък Хамериканчетата обичат да си правят сметката.
Не, че няма разни Хеми-та,Хелкат-и и Тундри, макар, че последните в топ версията си вече не влагат вездесъщия 5.7, а 3,5 ве 6 турбиниран........за ХамериканскИО пазар
