Страница 2 от 5
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 03 Яну 2025 12:51
от Avensis2008d4d2.2
Качвам снимки от сервиз ъм ауто цариграфско шосе
► Виж съдържание

- 17359014088101027246702250742679.jpg (1.59 MiB) Преглеждано 3170 пъти

- 17359014508806853300834697526699.jpg (1.07 MiB) Преглеждано 3170 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 03 Яну 2025 12:54
от Avensis2008d4d2.2
Снимли сервиз
► Виж съдържание

- 17359015753913935912326306586142.jpg (1.53 MiB) Преглеждано 3168 пъти

- 17359016326226071932570622448508.jpg (1.76 MiB) Преглеждано 3168 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 03 Яну 2025 15:25
от Avensis2008d4d2.2
Ядосах се много тази сутрин и поръчах 4 нови дюзи на денсо и scv клапана. Ще Ви кажа как е колата сшед това

D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 11 Яну 2025 22:19
от Avensis2008d4d2.2
Колеги проблема изглежда да е отстранен. Непаленето е било най вероятно от клапана. Само в сервиз на Тойота може да бъде обучен. Мененето на оборотите е било от дюзите. 2 от 4 дюзи са били зле. Тези дни ще видя как ще е като стане минус 10 в София.
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 09:54
от Avensis2008d4d2.2
Минус 2 е в момента в софия. Не е палена над 12 часа. Запали без никакъв проблем. Няма пушене както преди. Огромна разлика след 4 нови дюзи и scv клапана. Във вторник ще е минус 10 и ще видя как ще е. Една нова дюза минизлезна 462 лв с ддс. Клапана 390 комплект.
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 10:35
от WoLF
Според мен не е като на 130к тази кола, но вече това няма значение. Все така да с паленето още 200к км поне!

D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 12:26
от Avensis2008d4d2.2
Истински 170 000 но мотора е сменяван на 40 000. Заминали дюзи 2 от 4 за 130к км. За мен е от гадна нафта и некаране. Купувана е нова от Бг затова я купих. Благодаря за пожеланието. Поне до 300 000 ще я карам

или поне се надявам.
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 12:33
от iovkito
Тези дюзи не са от най-здравите. На D-cat евро5 пиезото са много по-добри. Затова пък са по-евтини.
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 14:51
от gena_bs
Той моторът е сменЯн на 40000км, но как разбра, че е бил чисто нов?
Или може би имаш документи от Toyota?
Да не повярва човек!
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 15:07
от WoLF
Интересно е и какво го е наложило...
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 15:34
от Avensis2008d4d2.2
Мотора е сменян по гаранция 2012 година защото е харчел масло и е имало кампания. Потвърди ми приятел който работи в тойота. В книжката има печат, подпис дата и км кога е сменяван мотора. Всички авенсиси с този мотор са със сменени мотори гаранционно или само определена партида. 30 000 км съм минал маслото не го харчи.
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 16:18
от gena_bs
На какъв побег се сменят конкретните дюзи?
Нещо малко ми се вижда 130000км. Все едно са консуматив от техническо обслужване.
Относно дизела - ако е зареждан "на далавера", така става. Изплаща се "заемът" на първия собственик наведнъж.
Дано нямаш повече проблеми!
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 16:28
от Avensis2008d4d2.2
Винаги съм си мислел, че пине едни 300 000 км би трябвало да издържат. Баща ми имаше Киа Карнивал 400 000 км само с Лукойлска нафта и без проблем с дюзите. Филтъра също е много важен. Като не се сменя дава резултат. През смяна на масло се сменя филтъра. Майстора ми каза задължително оригинален от тойота. Колата е удряна и е стоялс дълго време без да се кара,което според мен също оказва влияние. Сипвах Bardahl bdc и то 120 мл на пълен резервоар с нафта само от ромпетрол.
D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 16:41
от WoLF
Може и да е вкарала частици в горивната система, заради удара. Гледай във филтърната кутия да няма нищо интересно

D4D 2008 150 коня труден старт
Публикувано на: 12 Яну 2025 16:47
от gena_bs
"Колата е удряна и е стоялс дълго време без да се кара,което според мен също оказва влияние."
С това трябваше да започнеш!
Горивният филтър се сменя преди всеки зимен сезон - мах на 10000км или 1 година. Което настъпи първо.
Същото важи и за маслото. Даже на пробег наполовина.
Не е задължително консумативите да имат надпис Toyota! Достатъчно е да са качествени и по каталог, а не ментета.
Toyota не произвежда нито филтри, нито масла и други технически течности.
Относно горивото - по-добре качествено такова, отколкото скъпи добавки от магазините!
Сигурен ли си, че точно те не са допринесли за проблема с дюзите?