Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Ядосах се много тази сутрин и поръчах 4 нови дюзи на денсо и scv клапана. Ще Ви кажа как е колата сшед това 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Колеги проблема изглежда да е отстранен. Непаленето е било най вероятно от клапана. Само в сервиз на Тойота може да бъде обучен. Мененето на оборотите е било от дюзите. 2 от 4 дюзи са били зле. Тези дни ще видя как ще е като стане минус 10 в София.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Минус 2 е в момента в софия. Не е палена над 12 часа. Запали без никакъв проблем. Няма пушене както преди. Огромна разлика след 4 нови дюзи и scv клапана. Във вторник ще е минус 10 и ще видя как ще е. Една нова дюза минизлезна 462 лв с ддс. Клапана 390 комплект.
- WoLF
- Мнения: 3441
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 686 пъти
- Получена благодарност: 268 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Според мен не е като на 130к тази кола, но вече това няма значение. Все така да с паленето още 200к км поне! 




-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Истински 170 000 но мотора е сменяван на 40 000. Заминали дюзи 2 от 4 за 130к км. За мен е от гадна нафта и некаране. Купувана е нова от Бг затова я купих. Благодаря за пожеланието. Поне до 300 000 ще я карам
или поне се надявам.

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Тези дюзи не са от най-здравите. На D-cat евро5 пиезото са много по-добри. Затова пък са по-евтини.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1430
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 340 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Той моторът е сменЯн на 40000км, но как разбра, че е бил чисто нов?
Или може би имаш документи от Toyota?
Да не повярва човек!
Или може би имаш документи от Toyota?
Да не повярва човек!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Мотора е сменян по гаранция 2012 година защото е харчел масло и е имало кампания. Потвърди ми приятел който работи в тойота. В книжката има печат, подпис дата и км кога е сменяван мотора. Всички авенсиси с този мотор са със сменени мотори гаранционно или само определена партида. 30 000 км съм минал маслото не го харчи.
-
- Мнения: 1430
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 340 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
На какъв побег се сменят конкретните дюзи?
Нещо малко ми се вижда 130000км. Все едно са консуматив от техническо обслужване.
Относно дизела - ако е зареждан "на далавера", така става. Изплаща се "заемът" на първия собственик наведнъж.
Дано нямаш повече проблеми!
Нещо малко ми се вижда 130000км. Все едно са консуматив от техническо обслужване.
Относно дизела - ако е зареждан "на далавера", така става. Изплаща се "заемът" на първия собственик наведнъж.
Дано нямаш повече проблеми!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 08 Апр 2022 17:00
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис т25 2.2 148к.с.
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Винаги съм си мислел, че пине едни 300 000 км би трябвало да издържат. Баща ми имаше Киа Карнивал 400 000 км само с Лукойлска нафта и без проблем с дюзите. Филтъра също е много важен. Като не се сменя дава резултат. През смяна на масло се сменя филтъра. Майстора ми каза задължително оригинален от тойота. Колата е удряна и е стоялс дълго време без да се кара,което според мен също оказва влияние. Сипвах Bardahl bdc и то 120 мл на пълен резервоар с нафта само от ромпетрол.
- WoLF
- Мнения: 3441
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 686 пъти
- Получена благодарност: 268 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
Може и да е вкарала частици в горивната система, заради удара. Гледай във филтърната кутия да няма нищо интересно 




-
- Мнения: 1430
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 340 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
D4D 2008 150 коня труден старт
"Колата е удряна и е стоялс дълго време без да се кара,което според мен също оказва влияние."
С това трябваше да започнеш!
Горивният филтър се сменя преди всеки зимен сезон - мах на 10000км или 1 година. Което настъпи първо.
Същото важи и за маслото. Даже на пробег наполовина.
Не е задължително консумативите да имат надпис Toyota! Достатъчно е да са качествени и по каталог, а не ментета.
Toyota не произвежда нито филтри, нито масла и други технически течности.
Относно горивото - по-добре качествено такова, отколкото скъпи добавки от магазините!
Сигурен ли си, че точно те не са допринесли за проблема с дюзите?
С това трябваше да започнеш!
Горивният филтър се сменя преди всеки зимен сезон - мах на 10000км или 1 година. Което настъпи първо.
Същото важи и за маслото. Даже на пробег наполовина.
Не е задължително консумативите да имат надпис Toyota! Достатъчно е да са качествени и по каталог, а не ментета.
Toyota не произвежда нито филтри, нито масла и други технически течности.
Относно горивото - по-добре качествено такова, отколкото скъпи добавки от магазините!
Сигурен ли си, че точно те не са допринесли за проблема с дюзите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта