Страница 2 от 2

дълбоко разреден стар акумулатор

Публикувано на: 14 Дек 2024 08:15
от slowtraveler
Тц,,, Просто колегата си има вътрешен гараж в къщата, и като излезе, вероятно не си затваря вратата tooth.gif
За компенсация караше автомобила много рядко, защото имаше друг служебен автомобил :)
Аз така и не успях да разбера какво точно прави, но някъде на третата година същият авенсис го подкарах на никакви километри с последния оригинално сменен акумулатор, който 'също създавал проблеми при колегата'..Авенсисът бе продаден след 6 гoдини със същият акумулатор, който продължаваше да пали без проблеми при моята експлоатация, tooth.gif
Затова споменах, че начинът на експлоатация при такива източници, с ограничен капацитет, който няма обратна връзка с шофьора (нямаш например индикатор - 'в момента ти е зареден на 40%') не позволява на шофьора да разбере къде греши...
П.С. няколко часа след продажбата ми се обажда новият собственик 'ама то пред КАТ нещо щрака и не ще да пали'... Човекът стоял на опашката няколко часа с включено радио, пробвал фарове и т.н., и стария акумулатор не могъл да понесе този начин на експлоатация tooth.gif Въпреки, че преди продажбата автомобилът бе стоял седмица-две пред офиса (вече си бях взел новият автомобил), и продължаваше да си пали безпроблемно..

дълбоко разреден стар акумулатор

Публикувано на: 15 Дек 2024 00:26
от Mcl
Подобна ситуация и при мен, старото ренде на петата година се предадоха четките на алтернатора. Бях тръгнал с децата и благоверната, и понеже ми оставаше около един час до пристигането реших да го довърша. Пристигнахме благополучно но, акумулатора беше щета. В сервиза който ми оправиха алтернатора, твърдо бяха за смяна с нов. Но аз реших да го заредя, та така още 3 години експлоатация на същия. Дали е от пратки на акумулаторите или от типа експлоатация незнам.