Страница 2 от 2

Публикувано на: 11 Окт 2007 17:01
от Bass_Man
aleksbr написа: Това наи вероятно е направено с цел защита от кражба,но би трябвало да има кодове които да се въвеждат и те да са достъпни за собственика.
Ами не само , може да е имало някаква екстремна ситуация и , като защита от запалване или нещо подобно . И доколкото знам се нулират само с някакъв вид тестер .

Публикувано на: 21 Окт 2007 11:13
от Сашо
niki60 написа:пропуснахте само още един фактор-тока на утечка на акумулатора който е в пряка зависимост от вътрешното му съпротивление ..както знаем големия ток при стартиране предизвиква динами4ни процеси в кетките в резултат на което активната маса на плочите пада на дъното и предизвиква намаляне на вътрешното съпротивление а оттам и голям ток на саморазряд ..гледаш хубав нормален акумулатор а след 3-4 дни се разредил без никакви вързани консуматори
За една седмица без палене на нов RAV 4 (лятото), само на 8 месеца падна драстично, трябваше да палиме с кабели. След това пак е стояла по 7-10 дни без да се пали, но проблеми не е имало. Дали е от утечка или нещо друго?

Публикувано на: 21 Окт 2007 12:19
от drago_1
имам служебен Land Cruiser 2007 г. , който ако не паля 1-2 седмици няма никакъв ток било зараги GPS- са

Публикувано на: 21 Окт 2007 13:11
от Caesar
Измери си тока на консумация при включена аларма. Той не трябва да надхвърля 30 милиампера. Например моята аларма консумира около 6 милиампера, но имам някакви утечки още и общата консумация ми е около 15 милиампера. Това сваля около 2.5 амперчаса на седмица от акумулатора, което е поносимо.
Преди време поради некомпетентно сварзано радио часовникът ми на таблото постоянно светеше и консумацията ми беше над 80 милиампера. Така акумулаторът ми се разреждаше за около две седмици и беше сериозен проблем.