Страница 2 от 3
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 13 Авг 2024 19:31
от Stanislav96
Да забравих да откача клемата преди свалянето на дебитомера ,сега ще я откача да видим какво ще стане .
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 13 Авг 2024 19:35
от bladyle
Стига да не е била на контакт и се внимава, не вярвам да е било проблем, поне при мене нямаше проблем като ги чистих и не съм разкачал акумулатор.
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 13 Авг 2024 20:44
от mapamop
bladyle написа: ↑13 Авг 2024 19:35
поне при мене нямаше проблем като ги чистих и не съм разкачал акумулатор.
Електрически е малко вероятно да се появи проблем. Но идеята на свалената клема е веднъж за безопасност, и втори път да се изтрие временната памет на горивния компютър, за да се предизвика нова калибрация на дросела и датчиците му, и да се намери новата калибрация на дебитомера.
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 16:58
от blade79
Здравейте! Нов съм във форума и благодаря за приема! Понеже имам същата кола, със същия проблем, но моята няма газ, а е само на бензин, и придърпването го има от 1200-1500 оборота, между 1-ва и 2-ра и 2-ра и 3-та е най-осезателно. Понякога при спускане по наклон, без газ, колата също придърпва. Описаните процедури от колегата tarator по почистване на дроселовата клапа и адаптиране са извършени, но промяна няма. Сменени са:
- запалителни свещи;
- запалителни бобини;
- MAV сензор;
- MAP сензор;
- сондата преди катализатора;
- проверени са соленоидните клапани на VVTI;
- почистен е PCV клапана;
- подменена е също и дроселовата клапа.
Но проблемът си остана. Моля, ако има решение на проблема, да го споделите. Благодаря!
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 17:17
от mapamop
blade79 написа: ↑01 Сеп 2024 16:58
Понеже имам същата кола, със същия проблем
На какви реални или нереални километри и години е тая кола?
Хубаво че сте сменили една камара периферия на мотора, но защо и после като я закачите на диагностика и живи данни има ли промяна в показателите на мотора?
Класиката е да смуче паразитен въздух през гумените съединения, които никой не пипа и гледа, а те са вече на меду 6 и 15 години. И са от "еко" материали, и стареят и деградират по-бързо.
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 17:24
от Ивайло Димов
Мерете налягане на рейла ,може сондата в резервоара да е проблемна ,паразитен въздух след дебитомера също може да бърка сместа.Правена ли е диагностика на тази кола ,и защо си сменял толкова работещи части?
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 17:28
от blade79
Благодаря за бързия отговор! Колата е Avensis, 2010, бензин 2.0 Valvematic 3zr-fae. Пропуснал съм да изброя и смяна на гарнитурата на колекторните тръби и гарнитура на дроселовата клапа. Колата на скоро беше на диагностика в оторизиран сервиз на Тойота и там не откриха нищо, освен ленива ламбда сонда след катализатора.
* Колата по километраж е на 220000
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 17:52
от mapamop
Въпроса беше дали някой погледна живите данни на двигателя, както е описано в сервизното ръководство. "Няма грешки" е гавра със собственика на колата.
След като са открили мързелива втора сонда, сменена ли е или не? Писахте за първата, но не и за втората...
Симтома на паразитен въздух е че късия трим никога не слиза на загрял двигател, на празен ход на минусови стойности. Но това се гледа на графиката му. В нормално работещ мотор обикновено на всеки 3-4 промени в стойността поне 1 до 2 са съсминусов знак. Липсата на всякакви минусови стойности навява идеята че компютъра добавя гориво да компенсира паразитния въздух, отчетен от първата сонда (от там и плюсова стойност).
Маркучите на клапаните за картерна вентилация, вентилацията на резервоара, между мотора и серво усилвател, между капака на клапаните и вх. Колектор някой погледна ли ги?
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 17:56
от blade79
Налягането на бензиновата помпа,и налягането в рейла за едно и също ли става въпрос ?
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 18:17
от Ивайло Димов
Помпата се мери ,дали дава номинално налягане но се мери на входа на рейката защото там е важно .Ако трябва да е 6 бара /примерно/ а дава 4-5 значи накъде има проблем .Дали задръстен филтър ,дали сондата .
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 18:33
от blade79
Проверявано е за паразитен въздух със димогенератор - няма. Дългият трим е в -4,56 на загрял мотор, късият трим варира от 1,56 до 4.56. Това е, след като колата е карана. След половин час работа на място дългият минава в 1,56, а късият варира от 1,56 -0,78
---
Точно там мерих налягането на помпата,преди рейла 3,4 бара,счита се за нормално.
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 23:20
от Stanislav96
С какъв софтуер го гледаш тримовете?
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 23:45
от blade79
Със приложение за телефона car scanner и със техстриим,едни и същи стойности.Със техстрима имаш повече възможности.
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 23:48
от Stanislav96
Това придърпване се получава около 1500 оборота като върнеш педала на газта и след това го натиснеш?
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Публикувано на: 01 Сеп 2024 23:57
от blade79
При натискане на газта се замисля и сецва от веднъж,ако натиснш педала по леко придърпва няколко пъти.