Страница 2 от 2

Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 21 Фев 2024 21:38
от batececo
Не, винаги със заводските 15ки с гуми 195/65/15. Не помня на 8мата или 9тата година взехме алуминиеви със същия размер ЕТ и същия размер гуми. Само централния отвор беше по-голям, та сложихме втулки.

Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 21 Фев 2024 22:11
от mapamop
Някой да е пипал някоя или и двете помпи на съединителя, или педала на съединителя малко преди тая аномалия?
Мисълта ми е да не е разбутан педал, или да засяда някоя помпа и да стои недозацепен съединителя. Нямам свежа идея как се проверява.

Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 21 Фев 2024 22:35
от memorex
Може да сяда мастер/гл. цилиндър и от там да не стига налягане за спомагателния ,но явно не стига флуид.

Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 22 Фев 2024 08:37
от tora
batececo написа: 21 Фев 2024 19:03 Вилка има (или на мен така ми изглежда).
Явно е друга конструкцията на моя Аурис. С лагер-помпа е.
55.jpg
55.jpg (51.23 KiB) Преглеждано 13837 пъти

Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 22 Фев 2024 09:36
от batececo
mapamop написа: 21 Фев 2024 22:11 Някой да е пипал някоя или и двете помпи на съединителя, или педала на съединителя малко преди тая аномалия?
Мисълта ми е да не е разбутан педал, или да засяда някоя помпа и да стои недозацепен съединителя. Нямам свежа идея как се проверява.
Не. От ден едно (15 години), не е пипано нищо в тази част.

Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 02 Дек 2024 11:09
от batececo
Проблемът се реши със смяна на съединител.

Цяла пролет, лято и топлите дни на есента нямаше проблем, не успявах и целенасочено да възпроизведа буксуването, освен постоянно твърдия педал и високото отделяне.
Може и да си внушавам или да е съвпадение, но щом застудя, започна пак да приплъзва понякога. След още около месец започна след всяка смяна на предавка да пробуксува...
Консултирах се с опитен механик на място и диагнозата беше ясна - съединител.

След смяна на съединител комплект, не мога да позная колата (в положителен смисъл):
- Буксуването изчезна.
- Педалът стана осезаемо по-лек на натиск.
- Зацепването става в началото (преди да се отпусне до средата).

[Решен] - Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия

Публикувано на: 03 Дек 2024 11:19
от dracunculus
Същият проблем беше и при нашия Авенсис……С напълно същите симптоми, появи се на ок. 170 000км. Развитието по темата е същото. Колата взе даже да върви осезаемо повече след смяната, защото тягата не се губи в буксуване на съединителя. Единствено странното беше, че механикът сподели, че съединителят е бил доста износен, но НЕ толкова, че да буксува, но явно феродото е било загладено/подпалено и е правило проблема. Само ми е интересно, НЕ помня (и жена ми) да сме си ``палили´´ съединителя tooth.gif