Страница 2 от 3
Публикувано на: 04 Окт 2007 18:00
от jamie
Стоп !
Обсъждаш политиката на ТМ-АУТО, не на Тойота.
В България се предлагаше (не знам дали пак го има) Корола с 192 коня, това е кола на 7 секунди - до 10 има доооста

Публикувано на: 04 Окт 2007 21:20
от Bass_Man
Че пишем още едно протестно-гневно писмо до Toyota ми се чини

.
Публикувано на: 04 Окт 2007 21:55
от LEXUS
Reptile написа: "Тойота е ПЕРФЕКТЕН маркетингов продукт. Намерен е точният баланс, между пазарен сегемент, цена и качество, което носи МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБА. Експлоатира се максимално и натрупаното доверие в марката.".
......
Е, като купят Субару, ех Субару.....каква песен пеееее това турбо, какво чудо, малко модове и това става ЗВЯР, е те и за това го закъсаха. Правят яки коли, чиято разработка и производство струва МНОГО....
ПОЗДРАВИ
Хареса ми мнението ти.Определено си напипал посоката. А като спомена и Субару,та се сетих,дали най-новата Импреза изглежда толкова сдържана откъм дизайн,защото Тойота купи част от Субару.Дали не са решили да го играят кротко с дизайна,точно защото Тойота имат участие вече,с цел да се хареса Импреза на повече хора и да вдигнат продажбите.
Публикувано на: 05 Окт 2007 17:48
от Reptile
LEXUS написа:Reptile написа: "Тойота е ПЕРФЕКТЕН маркетингов продукт. Намерен е точният баланс, между пазарен сегемент, цена и качество, което носи МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБА. Експлоатира се максимално и натрупаното доверие в марката.".
......
Е, като купят Субару, ех Субару.....каква песен пеееее това турбо, какво чудо, малко модове и това става ЗВЯР, е те и за това го закъсаха. Правят яки коли, чиято разработка и производство струва МНОГО....
ПОЗДРАВИ
Хареса ми мнението ти.Определено си напипал посоката. А като спомена и Субару,та се сетих,дали най-новата Импреза изглежда толкова сдържана откъм дизайн,защото Тойота купи част от Субару.Дали не са решили да го играят кротко с дизайна,точно защото Тойота имат участие вече,с цел да се хареса Импреза на повече хора и да вдигнат продажбите.
Всъщност един експерт по маркетинг, го констатира, а аз плагиатствах.
Ами, да но това на мен не ми харесва.
Трябва да има поне един по-брутален модел, който да прославя марката, та дори да е на загуба...
Мерцедес се опитаха да разиграят подобен "подход", но бързо се отказаха. Доста дървеняшката го направиха. Опитаха да свалят, качеството, като заложат на натрупано доверие, но изпуснаха баланаса "цена-качество"....
Сега отново се опитват да върнат към по-добро качество и пускане на иновативни технологии. Канят се да пуснат двигател 1.8 с 238к.с и разход от 5.9 на сто.
П.П
Мире, едно време може и да е имало модел с 192 к.с, но днес НЯМА. Всъщност, това не е политика на ТМ Ауто, а на мараката за Европа. И защо е така, ами много просто, заради еко-норми и норми за безопасност. А, може и да не им се поддържа сервизна база, но Европа е голям пазар, че да ти е проблем сервиза.....
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 05 Окт 2007 18:45
от jamie
Reptile написа:
Мире, едно време може и да е имало модел с 192 к.с, но днес НЯМА. Всъщност, това не е политика на ТМ Ауто, а на мараката за Европа. И защо е така, ами много просто, заради еко-норми и норми за безопасност. А, може и да не им се поддържа сервизна база, но Европа е голям пазар, че да ти е проблем сервиза.....
ПОЗДРАВИ
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica
Seventh generation / T230 series (2000-2006)
..............
Europe
All the European models have the 6-speed manual transmission, and was just marketed as 1.8 VVT-i and 1.8 VVTL-i 190 or T-Sport, which are the GT and GT-S, respectively.
Публикувано на: 05 Окт 2007 23:31
от ugabuga
dokato zagreia kvi sa tia 6 sekundni i 7 sekundni koli ... vie mai govorite za 0-100kmph, az mislia za 1/4 milia :-D vikam kva e taz korola det pravi 1/4 za 7 sec sas 190 konia :-D
Публикувано на: 06 Окт 2007 20:36
от jamie
Eee turbo-gyzar ! laugh.gif
Публикувано на: 08 Окт 2007 14:44
от Scott
kronos написа:...no koe e po interesno, kato i pravih sutrinta test drive mi napravi vpe4atlenie 4e dosta seriozno opyva sled 4000ob...
По-важно е до колко 'опъва'. biggrin.gif
Публикувано на: 08 Окт 2007 14:50
от b_d
Честито - много да те радва!
Публикувано на: 09 Окт 2007 10:20
от ceko26
laugh.gif
Публикувано на: 09 Окт 2007 12:51
от Reptile
jamie написа:Reptile написа:
Мире, едно време може и да е имало модел с 192 к.с, но днес НЯМА. Всъщност, това не е политика на ТМ Ауто, а на мараката за Европа. И защо е така, ами много просто, заради еко-норми и норми за безопасност. А, може и да не им се поддържа сервизна база, но Европа е голям пазар, че да ти е проблем сервиза.....
ПОЗДРАВИ
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica
Seventh generation / T230 series (2000-2006)
..............
Europe
All the European models have the 6-speed manual transmission, and was just marketed as 1.8 VVT-i and 1.8 VVTL-i 190 or T-Sport, which are the GT and GT-S, respectively.
В таблицата, ясно е написано, че има двигател 142к.с, който се е продавал в Европа и Англия.....пича написа, че колата е 2001г. Не уточни, че е с 192к.с мотор.
Да я ползва с кеф и да не му се чупи.
ПОЗДРАВИ
Да му е честита и да го радва на ускорение!!!
Публикувано на: 09 Окт 2007 13:41
от Scott
ceko26 написа:... 2.0 д4д 2006г. макс. скорост 220-230 км/ч среден разход повече от 6.8 никога не е показала...
220-230км/ч не се постигат толкова лесно - само за да преодоляваш въздушното съпротивление при тази скорост ти трябват 150 коня.
Публикувано на: 09 Окт 2007 16:29
от ceko26
Публикувано на: 10 Окт 2007 01:09
от Bass_Man
ceko26 написа:
И 126 дизелови кончета на 6 скорост са достатъчни.
Да , а ако са от захарно цвекло или трастика конете може да вдигнеш и към 280 !!!
По твоята логика ако имаш 10 скорости ще вдигнеш към 390 некаде ?!?!?
Що не престанете с тия щуротий ве , нали гумите се въртят с едни и същи обороти . Въртящия момент има много голямо значение за ускорението и за възможността за теглене на по-тежки неща . Но за максимална скорост ти трябва МОЩНОСТ . По мощният двигател винаги ще развие по-голяма скорост при еднаква маса на возилата . Ако ще и с пуканки да го храниш . А за Льо Ман просто няма смисъл да се говори . По тая логика ситроен са номер едно щото бият във WRC-то ?!?!?! .
Разликите в дизеловите коне и бензиновите магарета идват най-вече от това , че се сравняват абсолютно несравними неща . Като коли дето имат разлика по 500кг. и по 10кс и по 20 години . Или кола чисто нова дизел 130кс и някаква бензинка на 20 години дето била 150кс. Ми тя е била 150кс ама преди 20 години веееее. Ся ако има и 120 пак е добре и половината момент ако и е останал . И после дизела е стрела .
Качете ги на диното да видиме конете , на кантарчето да видиме тежестта и веднага се вижда коя е по-бърза няма нужда и да се бягате !!!!!
Аз да съм 1000кг и 150кс бензин пък ти с 1500кг 130 коня дизел ела ме дръпни . Или обратното .
А , че дизела е по-икономичен това никой не може да го отрече !
И стига с тия сравнения BMW/TOYOTA . Двете марки в настоящето са много далече една от друга . Но и двете са особенно печеливши !!!!!!
Публикувано на: 10 Окт 2007 09:29
от ceko26