Страница 2 от 2

Публикувано на: 09 Окт 2007 10:13
от diver
bbyte написа:... приемайки че самолетни катастрофи стават по 2-3 на година (т.е. средно да кажем по 200-300 човека годишно) мисля че се изравняват цифрите ... ...
Кое се изравнява бре пич?! Само в България загиналите по пътищата са над 1000 на година а самолетният транспорт доказано е най-безопасния. Айде стига глупави извинения за безобразията по пътищата. Не знам колко си настъпвал колата в щатите, ама гаранция не мож си развяваш байрака както тук! а за в Германия нямаш ограничение на някой аутобан. Я подкарай из града кат тук, или мини на някой светофар на червено ....

Публикувано на: 09 Окт 2007 10:27
от foho
многото катасрофи в България се дължат на ниската култура на водачите на мпс ... до сега не съм чул някой да е казал че не е шофьор и че неможе да кара. всички са състезатели и са взели по някоя роля от театъра.бил съм в доста държави но тази война по пътищата както е в бг я няма никаде.смея да твърдя че винаги давам път и пропускам някой дори и аз да съм с предимство като се надявам и другите да последват моя пример и да се намалят произшествията по пътищата.

Публикувано на: 09 Окт 2007 10:31
от bbyte
Това казвам и аз.

Публикувано на: 09 Окт 2007 10:53
от jamie
Байтче, ако си се интересувал от краш тестове - ще знаеш че над 60км/ч удар всичко вече е хазарт - и еърбегове и какво ли не не гарантира оцеляване нагоре.
Карай така че да можеш да спреш във видимата зона. Това е общото правило. Мен ако питаш - няма особен смисъл да караш над лимита и в България предвид пътища, маркировка и пишман-шофьорите наоколо.

Публикувано на: 09 Окт 2007 20:19
от boikovz
foho написа:многото катасрофи в България се дължат на ниската култура на водачите на мпс ... до сега не съм чул някой да е казал че не е шофьор и че неможе да кара. всички са състезатели и са взели по някоя роля от театъра.бил съм в доста държави но тази война по пътищата както е в бг я няма никаде.смея да твърдя че винаги давам път и пропускам някой дори и аз да съм с предимство като се надявам и другите да последват моя пример и да се намалят произшествията по пътищата.
:thumbsup:
Радвам се че има хора които мислят като мен.
На колегата bbyte по въпроса за авиационните катастрофи: Ако има на година по 2-3 катастрофи, то те са за цял свят (около 6 милиарда население) с общо загинали 1000 пътника, а статистиката за България е 1000 човека на година само в България (население около 7 милиона). Мисля, че това доста променя нещата, нали?
За САЩ изказването ти е погрешно, имам лични впечатления от близо 4 години престой...

Публикувано на: 09 Окт 2007 21:17
от kristian
jamie написа:Байтче, ако си се интересувал от краш тестове - ще знаеш че над 60км/ч удар всичко вече е хазарт - и еърбегове и какво ли не не гарантира оцеляване нагоре.
Карай така че да можеш да спреш във видимата зона. Това е общото правило. Мен ако питаш - няма особен смисъл да караш над лимита и в България предвид пътища, маркировка и пишман-шофьорите наоколо.
Ако ще и пухени възглавничи да сложат-организмите ни не са пригодени да понесат такива отрицателни претоварвания-говорим за над 100g.Та ние губим съзнание едва при 7-8g.-т.е в главата няма кръв още при това натоварване.

Публикувано на: 09 Окт 2007 22:56
от LEXUS
Az mu govoria za zakoni na fizikata,toi mi govori za konski sili. dry.gif

Публикувано на: 10 Окт 2007 09:06
от bbyte
Ае наздраве колеги...рано сутрин 200гр ракийка се отразяват перфектно на шофирането... :)

Публикувано на: 10 Окт 2007 19:37
от wanderer
очевидно високия разход ти идва от това че я настъпваш. другото обяснение е че колата е настъпвана преди да се разработи (3000 км и скорости над 130? хмммммм), като резултат - по-висок разход при нормални условия.

този колега с королата вади нереални цифри - няма нищо по-приятно от ускорението между 4,500 и 5,500 - но стига веднъж да я настъпиш и излизаш от заводските норми.

истината е "някъде там"... т.е. по средата. би трябвало да можеш да извадиш 8 извънградско и 8.5 - 8.7 градско, при шофиране бързо-бавно. всеки си има стил на шофиране - или избираш скорост, или избираш икономия (или новия 180 кс дизел, в който случай имаш и двете;-)