Публикувано на: 03 Окт 2007 15:12
Както вече се написа 10.5 атмосфери са малко за този мотор. Щом пада налягането значи компресорните сегементи са чао.... Провери какво вее от капачаката за маслото, има ли синкав дим, който се увеличава след подаване на газ. Не вдигай много капачката над отовора, да не ти "измие" маслото очите. Това трябва да се провери ПЪРВО.
Ако мотора се констатира, че е добре:
Следва с ауспуховата система, да си сигурен, че няма запушен катализатор или гърне(това е много важно) иначе казано, че колата "издиша" нормално.
Налягане на горивото - чек.
Уредите за мерене на входящ въздух - чек.
Ламбда сонда - чек.
Това е от мен. В един добър сервиз с човек, който стопля това се прави срещу не повече от 50-60 лева и 1-2часа максимум.
P.S
Човека, който ти е гледал предварението, ако не го е правил в сервизен режим, значи е МНОГО ЗЛЕ. Въпреки това 20 градуса на празен ход са мноооо, не повече от 13-15 трябва да са.....
Абе освен с тия обеднени смеси т'ва да ФЪрга нек'ви нечовешки предварения, да го еВЪ......Щото иначе, как да гори само въздух, да го еВЪ, брехЪ, самоУзадачих сЪ?!?!
ПОЗДРАВИ
Ако мотора се констатира, че е добре:
Следва с ауспуховата система, да си сигурен, че няма запушен катализатор или гърне(това е много важно) иначе казано, че колата "издиша" нормално.
Налягане на горивото - чек.
Уредите за мерене на входящ въздух - чек.
Ламбда сонда - чек.
Това е от мен. В един добър сервиз с човек, който стопля това се прави срещу не повече от 50-60 лева и 1-2часа максимум.
P.S
Човека, който ти е гледал предварението, ако не го е правил в сервизен режим, значи е МНОГО ЗЛЕ. Въпреки това 20 градуса на празен ход са мноооо, не повече от 13-15 трябва да са.....
Абе освен с тия обеднени смеси т'ва да ФЪрга нек'ви нечовешки предварения, да го еВЪ......Щото иначе, как да гори само въздух, да го еВЪ, брехЪ, самоУзадачих сЪ?!?!
ПОЗДРАВИ