Страница 2 от 3

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 16:30
от Hursa
Ще е добре, да споделите - какъв е бил проблема. Да не би да се повтори и при други. И аз съм с "двулитровия" хибрид. smile.gif Щом педала е бил "твърд" - да ни би деца да са си играли в колата.

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 16:30
от itzoa
mapamop написа: 25 Сеп 2023 16:22 Изобщо не хвана
Да, прав си, че не хванах какво искаш да кажеш, но е факт, че и аз все още се чудя къде да я държа, дали в багажника, дали вкъщи (респективно хотела) или в раницата, което няма как да е постоянно наистина. Явно затова сега като гледах рекламното клипче (което се тегли от сайта) я бяха сложили в жабката. Не мисля обаче, че проблема е в Тойотите, всички модерни са така.
Отивам да видя как мога да отворя отвътре, добре че съм все още елегантен :D
t28 написа: 25 Сеп 2023 16:27Update:
Недоумявам как за 3 месеца само ще се скапе, без да е било забравено нещо.
Не каза колко време не е била палена преди злополучния опит?

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 16:35
от itzoa
Дойде ми на акъла още нещо - да е била отключена и да е била оставена някак си в ready, докато се разреди и хибридната и 12V батерия. На моята, която е по-проста и е с ключ, просто не мога да извадя ключа ако не е на P, а ако не извадя ключа пищи, че е забравен, но с тези кийлеси и старт бутони нямам идея как е.

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 16:36
от t28
Колата е палена за последно предната вечер.. Не установих никаде нещо да свети. Ще споделя резултат, както от утрешният ден, така и от теста при Тойота....

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 17:32
от BOz
itzoa написа: 25 Сеп 2023 16:35 ойде ми на акъла още нещо - да е била отключена и да е била оставена някак си в ready, докато се разреди и хибридната и 12V батерия.
Ако е в готовност, 12в акумулатор ще се изхаби след като свърши бензина. tooth.gif
А бе нещо го е изсмукало този акумулатор. Най-вероятно нищо няма да се открие като проблем, в Тойота ще кажат, че всичко е наред и кой от къде е.

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 22:45
от ivan_pop

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 25 Сеп 2023 22:58
от t28
BOz написа: 25 Сеп 2023 17:32 ...... в Тойота ще кажат, че всичко е наред и кой от къде е.
Да бе, мИрси.. Направо ми даде крила....
П.п. 3 часа след "изгасване" - 13,07V....
Колата е на 5 метра от масата, на която си пия бирата... В нея е тотален мрак.. (както си беше и снощи..). Нещо здраво ме сърби да я отключа, да съборя задните седалки и да видя как е в багажника - ден или нощ.... 😂

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 26 Сеп 2023 09:53
от itzoa
Офтопик
t28 написа: 25 Сеп 2023 22:58 Колата е на 5 метра от масата, на която си пия бирата
Е, така всичко вече е ясно, като се напиеш надуваш музиката, спомените са в алкохолна мъгла и ето ти после паднал акумулатор... :)

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 12 Окт 2023 00:33
от t28
Update2: На 26.09.2023 сутринта - палене без проблем и курс към Русе (400 км) с междинка в Ст. Загора за към 1 час. Проблеми никакви. Не ходих до Тойота... До ден днешен изцяло само градско (от 2 до 4-5 курса на ден по 4 до 6 км).. Едно ходене до Варна и обратно... Акумулатора е топ...
С поглед назад във времето: 3-4 дни всекидневно шофиране в малък град (3-5 курса по километър/два, многократно отключване/заключване с "кейлес" и "сгъващи" се огледала...и - "умря Марко"...
Извод: с тези акумулаторЧЕТА едно на ум. Лично за себе си изградих навик да не изключвам хибридната система когато спирам за кратко и, разбира се, имам тази възможност, както и деактивирах автоматичното сгъване/разгъване на огледалата (яко, а? bash.gif )...
Лошото е, че никъде не открих Тойота да предупреждава, че хибридите им не са подходящи за чести кратки пътувания.. (из чуждите форуми е пълно с ревящи от този "проблем")...

Последици: заприходих едни кабели за подаване на ток, както и един "power bank", ей тъй - да имам ... bash.gif tooth.gif

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 12 Окт 2023 11:05
от BOz
t28 написа: 12 Окт 2023 00:33 Лошото е, че никъде не открих Тойота да предупреждава, че хибридите им не са подходящи за чести кратки пътувания.
Ами няма смисъл да пишат неща, които не са верни. :thumbsup:

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 02 Авг 2024 16:46
от FearSoft
Тия CH-R, модел 2022 имат ли физически начин да се отвори механично багажника отвътре при липса на акумулатор? Имам предвид, че акумулаторът е свален за заряд, колата е отключена и има достъп само през задните седалки. Или става само с бустер, закачен отпред? По принцип може да се махне кората и да се навре акумулатора, ама си е по-голяма играчка. При моята корола си има физически бутон с жило, ама тази няма такова нещо...

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 02 Авг 2024 17:44
от slowtraveler
Вероятно няма, а ако има - циркът ще е по-голям отколкото да вържеш акумулатор към аварийния порт.. Не съм имал СУВ, на който да мога да му отвория багажника при паднал акумулатор..

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 02 Авг 2024 18:08
от BOz
FearSoft написа: 02 Авг 2024 16:46 Тия CH-R, модел 2022 имат ли физически начин да се отвори механично багажника отвътре при липса на акумулатор?
Книжката -> 129-та страница.

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 02 Авг 2024 20:28
от FearSoft
Благодаря, вече се оправихме :thumbsup: По по-трудния начин - акумулатора през задните седалки. Просто нещата бяха малко на зор и затова нямаше много време за ровене...

C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор

Публикувано на: 02 Авг 2024 23:40
от slowtraveler
То и отключването 'по инструкция' не е по-лесно :) Да се навреш в багажника през задните седалки и да махаш капачета и наврян в странна поза да се опиташ да 'напипаш' лостчето на ключалката :)
Убеден съм, че най-лесният начин при изправен автомобил е просто да се подаде напрежение :thumbsup: