Не, няма да върши работа.
Не виждам как може тези буфери да повдигнат колата. Единствено ограничават/намаляват сгъването на пружината. Може да очакваш да стане скоклеста колата, няма да абсорбира добре неравностите, гумите ще отскачат от тях поради намаляване на работните рамена и от втърдяването ще загубиш сцепление. Увеличава се възможността при сериозно сгъване да счупиш част от пружината. Ако търсиш нещо за повдигане на Аурис (както и за моделите по-горе в темата важи) се ползват спейсъри или по-нашему - подложки, които се слагат над тампоните на задните амортисьори (или пък между горния край на пружината и тампона) и над предните макферсон тампони. Идвам от Субару сектата и там е редовен номер такова повдигане. Разбира се става и с по-високи амортисьори и пружини в комбинация, но при Субару са масово заместими модели и е доста по-лесно да се намери по-високо окачване. За Аурис хибрид не знам да има от други модели, не съм разглеждал окачванията дали например биха съвпаднали от Корола крос от както излезе или Рав 4 от същите години. Почти съм убеден, че за новите Корола хечбек и комби биха станали от Корола Крос, за седана не мога да кажа. Ясно е, че ще са различни парт номера от каталога, но въпросът е да са технически заместими като място и начин на монтаж, междуболтово и т.н. Ключовата дума тук е оптимизация на производството и не мисля, че за сходни моделни гами са измисляли топлата вода за всеки модел по отделно.
При всички положения всяко повдигане/сваляне нивото на колата води до необходимост от реглаж на окачването. Приказките, че не може да влезе в допуски са глупости, тъй като запасът е голям - плюс 5-6 градуса е сток кастъра и около минус градус и половина е камбър-а отпред, а отзад камбър е около минус 0,5 градуса. Сходимостта също има достатъчен ресурс. Повдигане с 2-3 см. отпред/отзад ще намали тези стойности, но дори няма да застанат близо до нулата, т.е. запас има. Може би 5 и нагоре см. лифт би стигнало нулевите стойности. Всъщност старите коли бяха с близо до нулата стойности стойности, пък се караха нормално. С малък лифт няма да е нужно друго като носачи и т.н. В идеалния заводски случай разбира се ще има заводски подложки между мостовете и купето или пък самата форма, ще е такава, че да не се пипа геометрията. Тогава обаче и кормилния кардан ще е различен, водни маркучи и тн., става си филм.
Аз отдавна не оставям реглажа на предвидените допуски по програма или менюъл (за отпред говоря, че отзад ако има реглаж на камбър и кастър е друга бира кола), като карам сервиза да направи поне градус в минус камбъра, а сходимостта и отпред и отзад да е в плюс 1-2 минути.
Така или иначе се отплеснах, но за такива става въпрос
https://www.ebay.com/itm/386894962016. Ето и в европа налични
https://seksuspension.eu/products/toyot ... it-2th-gen Аз бих предпочел предните фланци да са с разминаващи се отвори за заводските шпилки на заводския тампон и монтажните шпилки на самия фланец, за да не се избиват и набиват шпилки, както и да са изцяло метални, че дори и от много твърда пластмаса, все има изкривяване и леко пружиниране, но каквото има все пак. В олх има предлагане на метални, хората, които се занимават с това предполагам имат размери и машини, защо да не могат да произведат и за по новите модели.
Поздрави и се надявам да съм бил полезен!