Проблем с оборотите
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
Всичко от това го направих.Други ден ще си поиграя пак и ще направя снимка на двигателя.Дано да имам някакъв напредък.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите
Огледай всички маркучи които влизат във входящия колектор за сцепено, напукано, недовкарани и т.н.
Има два за маслените пари на клапаните и картерните газове, един който е за вакуума на сервото, и един който отива към vsv клапана за резервоарните изпарения. Трябва да има един и за вакуума на газовата вероятно.
Без снимка гадая и няма как да ти дам конкретни насоки.
Има два за маслените пари на клапаните и картерните газове, един който е за вакуума на сервото, и един който отива към vsv клапана за резервоарните изпарения. Трябва да има един и за вакуума на газовата вероятно.
Без снимка гадая и няма как да ти дам конкретни насоки.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
Значи одеве я покарах,пробвах климатроника и май ще излезнеш прав. Като го пусна и не веднага,но след време започва да играе,след като го спра след няколко минути се успокоява. От 5 пускания 4 пъти го направи.Други ден ще отида да го замерят да видим какво ще стане.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите
Набий го на температура която няма да постигне на охлаждане (19-21 градуса ако е навън 27-37 като тук) и пиши какъв е ефекта.
Ако не тресе на "много ниски температури", следиш другата тема, да я допиша.
Или отделяш едни 2500 лева и 3 лета и копаеш по моя път

Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
Смених гарнитури на двигателя,смених някой друг напукан маркуч,но резултат за сега няма.Продължавам да гадая
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите
На драстично по-ниска от околната температура тресе ли?
Разкопча ли капачката на въгленовия филтър и изпра ли дунапрена му?
Разкопча ли капачката на въгленовия филтър и изпра ли дунапрена му?
- Прикачени файлове
-
- 0-02-05-6cc100899835a4f07dacd546ebe3f18d25a863c8366aa33ddca4cee7a779dc68_b7bba435.jpg (452.49 KiB) Преглеждано 2192 пъти
-
- 0-02-05-57f5c4d5b84a3b70dcc1b0fa13fc162c121900ea1be08c305973fad77e7c45f8_e92798ef.jpg (621.24 KiB) Преглеждано 2192 пъти
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
Да изпрах го,но ми направи впечатление,че ако не тресе просто ги държи високи оборотите.Все още не мога да намеря взаимовръзка с нещо.Някой ме съветват да проверя датчика за скорост.Понеже при загасен климатик стрелката не препери,но оборотите са заковани на 1200-1400.и при спиране на място си влиза в нормални граници.
- WoLF
- Мнения: 3442
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 268 пъти
Проблем с оборотите
Няма да е от него, щом като спреш и оборотите намалят. Нещо казва, че има товар двигателя и поддържа оборотите 




- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите
Кажи им да влязат в банята и да се застрелят в някой тъмен ъгъл - няма такъв датчик. Скоростта я смята километража на база показанията на преден ляв датчик на ABS-a, дали си на скорост или не го преценява горивния компютър, на база показанията на датчиците на колянов вал, разпределителен вал, кнок сензора, дебитомер, позиция на дросела, позиция на педала на газта, и т.н.
За автоматичните кутии има датчик за неутрална скорост, но за ръчните по спомен няма. На Авенсис 1.8 липсва бутона на педала за съединителя, но на твоята вероятно го има заради старт/стоп бутона и заради круиз контрола.
Товара на двигателя, както го дъвкахме в моята тема вероятно е някаква синтетична стойност, сметната от горивния компютър.
Закачи я сутринта с ЕЛМ-а преди да си я запалил и виж какво показва датчика на температурата на антифриза. Трябва да е близка стойност до тази която ти показва километража за външна температура.
По отношение на тезата на WoLF, не е невъзможно някое реле да засяда и да "шушне" по ел.мрежата.
Нещо да е кирилизирано по тая кола? От рода на монтаж на дневни светлини, присаждане на диодни или ксенонови крушки във фаровете и подобните...
От входящия колектор има един маркуч точно след дросела, от лявата страна на мотора (дясно като си застанал пред него и го гледаш), слиза под дросела до една метална тръба, после от нея излиза друг и влиза в сервоусилвателя. Тия маркучи препипани ли са? Мисля че ще трябва да извадиш дросела за да ти е по-лесно да ги препипаш.
Между другото (надявам се да не е) тая кола има ли следи от превъртане на километража? При мен в крайна сметка след 3 загубени лета и малко над 2500 лева похарчени, излезе насран от варненските помияри километраж. Той е източника на скорост, той синхронизира цялата мрежа на купето и ако е той .... струва 40-80 лева. Факта обаче че и със спрян климатик държи високи обороти ми навява идеята че някой, закачен директно на моторния компютър го лъже с показанията. Датчиците се мерят преди да се сменят, че излиза дебело да си купиш една кофа нови датчици - тоя на коляновия вал е 140 лева, на разпределителния няма да е по-евтин, масления клапан на VVT-i е 80, температурния и той не беше някаква супер разгромяваща цифра, ама на финала ще си гръмнал едни 400-500 лева за тях.
Дръпни си сервизното ръководство Gimara беше дал линк (на руската му версия) и започни да мериш едно по едно, без да сменяш на сляпо.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
Колата е внос от Германия.По талона се гледа,че собственика е бил един.Казаха,че уж километража не е въртян.Майстора каза,че е доста запазена и дори няма и ражда отдолу.Единственото което съм сменял са свещи,една бобина и всички филтри и масла.Поставих газовата.Така карах около 3-4 хил километра и една сутрин просто взе да го прави,но ще сваля ръководството и ще чета.А на място колата си работи идеално.На загасен климатик ги държи около 1200-1400 Без да пулсира.На място си работи като по часовник.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите
Ако изгасиш всичко:
- климатик
- вентилатора в купето
- фарове
- подгреви на седалки, задно, предно стъкло и на огледалата
- радио
Връщат ли се оборотите в границите на 650-800?
Празния ход равномерен ли е?
Веднага след запалването на какви обороти отива стрелката, когато са спрени по-горните консуматори и мотора е стоял цяла нощ незапален?
Последно от картинките коит ми прати по спомен имаше 2-3% на плюс на късия трим, и май някъде там беше и дългия на горивото. Има отнякъде лек теч на вакуум, но не би трябвало да ти надува оборотите толкова, точно той.
Нещо да скърца, вие и стърже из коша на мотора? Имам предвид някой лагер на алтернатор, климатик, водна помпа да затяга леко и да мъчи мотора. Не ми се струва много свежа идея, но да кажем че не е невъзможна.
Като ти тресе стрелката на оборотите, струята стопля ли се?
- климатик
- вентилатора в купето
- фарове
- подгреви на седалки, задно, предно стъкло и на огледалата
- радио
Връщат ли се оборотите в границите на 650-800?
Празния ход равномерен ли е?
Веднага след запалването на какви обороти отива стрелката, когато са спрени по-горните консуматори и мотора е стоял цяла нощ незапален?
Последно от картинките коит ми прати по спомен имаше 2-3% на плюс на късия трим, и май някъде там беше и дългия на горивото. Има отнякъде лек теч на вакуум, но не би трябвало да ти надува оборотите толкова, точно той.
Нещо да скърца, вие и стърже из коша на мотора? Имам предвид някой лагер на алтернатор, климатик, водна помпа да затяга леко и да мъчи мотора. Не ми се струва много свежа идея, но да кажем че не е невъзможна.
Като ти тресе стрелката на оборотите, струята стопля ли се?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
След като е седяла цяла нощ и я запалиш държи доста високи обороти,но с течение на времето като загреее те падат(това било нормално за тези двигатели)след като загрее вече си работи на около 700 оборота. Всичко е изключено,но при каране на свободна пак държи около 1200,а като е включен климатика играе от 1000 до 1400. Не мога да намеря никаква взаимовръзка с другите екстри на колата и да видя точно дали и влияе нещо.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите
Да нормално е да вдигне оборотите в началото, и после да започне да ги сваля. Но моята на хладно време като 1 запаля тръгва със 1600, и започва да ги сваля. Снощи на 34 градуса си запали на 1400 и започна от там да ги сваля.
Днес като я запали прескочи ли границата от 1800?
Акумулатора на какви години е? Алтернатор?
Днес като я запали прескочи ли границата от 1800?
Акумулатора на какви години е? Алтернатор?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15 Май 2023 06:54
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо 1.8vvti129
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с оборотите
Повече от 1800 не вдига.Дори,ако е по топла сутрин и тя тръгва от 1600.Акумулатора си е с колата и алтернатора.Както съм я купил нищо не съм пипал.На колко години са не знам
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта