Страница 2 от 2

4E-FE Изгнил щуцер/тръбичка, извод от двигателя към парното

Публикувано на: 25 Сеп 2022 10:01
от chades
мехаННика написа: 23 Сеп 2022 20:44 Парното изчезва защото охл. течност изчезва. Вижда се че е текло много дълго време от този щуцер, а със сигурност има течове и от газовата уредба.
Всъщност не. Следил съм нивото на охлаждаща течност, и то не в разширителни съд, а отварям капачката на радиатора и гледам дали са покрити елементите. Вариант, на който се надявам за парното, е въздух в радиаторчето, понеже и входният маркуч към него, и излизащия от него бяха топли на пипане. По - лошият вариант е частично запушване в него.
А от тази тръбичка течът не е съществувал дълго време, може би ви подвежда ръждата по по-ниските елементи, но, както писах по-горе, тя се дължи на охлаждащата течност, която след известно време добива този цвят.

4E-FE Изгнил щуцер/тръбичка, извод от двигателя към парното

Публикувано на: 26 Сеп 2022 15:17
от vfr800
chades написа: 25 Сеп 2022 10:01 Всъщност не. Следил съм нивото на охлаждаща течност, и то не в разширителни съд, а отварям капачката на радиатора и гледам дали са покрити елементите.
Радиатора се намира след термостата , ако имаш теч на малкия кръг, а той е бил точно там и jiggle pin на термостата(незнам как е на български, може би байпас :) не е в най-високата точка или пък е запушен от ръжда е възможно да се получи въдушен джоб. Същото може да стане дори пин-а да е коректно разположен , но теча да е по-голям и реално като започне да изстива колата да дърпа въздух отвън. Колкото до системата и как да не корозира вече е малко късно , защото блока вече е твърде ръждясал и никакви промивки няма да помогнат. Може да пробваш да караш само на антифриз без никаква вода за проба.