Страница 2 от 2
Публикувано на: 27 Сеп 2007 20:58
от SilverFox
аз карам с български 2 години и още не съм забелязъл проблем
Публикувано на: 27 Сеп 2007 21:04
от kristian
В крайна сметка-човешкият фактор е от голямо значение.Палачор може да съсипе акумулатор и за едно лято.!
Публикувано на: 27 Сеп 2007 21:13
от aleksbr
Всичко е до късмет и техническа подръжка,при стария модел/ако следиш нивото на електролита и колата зарежда нормално/съм карал с български акумулатори и не съм имал проблеми.Гаранционният срок според мен е достатъчен да отхвърли брака.Последният/с него замина и старата COROLLA/ бе от "необслужваемите",две години никакви ядове.Не съм запомнил кои на коя фирма са били но съм доволен от българските след 96 година.Колкото до подръжката,имал съм случай да карам 3 години с изхвърлен като негоден акумулатор,за който ми заявиха,че бил необслужваем/някаква немска марка беше/!Оказа се освен клетките в него не бе останало грам електролит!
Препоръчвам новите с по голям стартов ток,много полезно през зимата още един плюс при тях окото,което показва състоянието в момента.
Публикувано на: 27 Сеп 2007 23:02
от Svetlix
Днес с един колега се поинтересувахме от цените на акумулаторите и меко казано ни шашнаха с цифри! май вече под стотачката няма акумулатори

Публикувано на: 28 Сеп 2007 01:23
от gunner
В крайна сметка си купих ИСКРА 62 аh за 114 лв. с 2 год. гаранция,т.е. българските далеч не са 2 пъти по-евтини от VARTA(130лв.) или BOSCH(около 150),пък дано повече не се налага да го сменям.Мерси за съветите

Публикувано на: 30 Сеп 2007 23:09
от plpenov
Колеги, продавам акумулатори от 10 години, и за това време се убедих че всичко е въпрос на късмет. Може да дадеш куп пари за акумулатор и той да се скапе на втория ден, а в същото време най евтиния да те изкара няколко години!?! За Bosch, няма какво да говорим - гаранцията сама си казва думата - 3 години(повечето производители дават по две),за Gigawatt - новата им серия с която използват технологията на Bosch за необслужваеми акумулатори(старата кутия на Bosch) времето ще покаже, за Монбат - утвърдиха се като най-големия производител на българския пазар, след като закупиха преди няколко месеца Старт-Добрич, и сега възнамеряват там да се произвеждат само акумулатори от 125Ah нагоре, за Искра не искам да коментирам, тъй като преди няколко години отказваха масово да приемат рекламациите си, а те не бяха малко!?! За цените немога да коментирам, до скоро Bosch дори беше по евтин от Монбат, но явно с новия внос всичко си дойде на мястото, тъй като оловото на световните борси скочи почти три пъти, и продължава нагоре! За Varta - също много добри акумулатори, но вече и цена им я бива(откакто закупиха Delphi), така че общо взето казано всичко си е късмет, ако колата е наред, без презаряд, или някакъв непредвиден консуматор, акумулатор от всяка фирма, може да те изкара доста години.
Успех с избора на всички.

Публикувано на: 04 Окт 2007 21:52
от Aleksandar
Според мен шанса да случиш на калпав български е доста по-голям от този при Exide, Varta и другите. А те не са драстично по-скъпи - няколко бири повече. Но всеки си решава. Аз гледам да не се сърдя на себе си, а че никой не е застрахован - вярно си е

Публикувано на: 09 Окт 2007 19:31
от boikovz
Здравейте, преди около 6 месеца купих нов акумулатор Старт. След 10 дни започна да дава проблеми, немога да запаля. След като бутна малко колата и запали зареди но след някой и друг час престой пак сдаде багажа. Направих рекламация и от там ми казаха че има пробила клетка ( като преди това ми направиха тест дали колата ми зарежда нормално). Замениха ми го без никакви увъртания с нов, който го карах 4 месеца и след това си купих нова кола.
Така че и българските фирми понякога имат добро обслужване. Поне замениха дефектиралия с нов без да ме обвиняват мен.
Публикувано на: 09 Окт 2007 21:07
от kristian
boikovz написа:.......... Направих рекламация и от там ми казаха че има пробила клетка ( като преди това ми направиха тест дали колата ми зарежда нормално). Замениха ми го без никакви увъртания с нов, който го карах 4 месеца и след това си купих нова кола.
Така че и българските фирми понякога имат добро обслужване. Поне замениха дефектиралия с нов без да ме обвиняват мен.
Нормално е нашите производители да обслужват малко по-добре гаранциите.Важното е обаче кой дава по-малко дефекти.Всички знаем че частите на Ситроен,пежо и фиат са по-етини от частите на Тойота,ама в тоя форум всички караме Тойоти именно заради идеята за по-малко дефекти!
Публикувано на: 09 Окт 2007 23:43
от foho
относно българските акумулатори мисля че доста добре държат позиции на пазара в съотношение цена/качество и по нищо не отстъпват на другите.на другата ми кола съм с български и до сега не съм имал никакви проблеми с него.също така имам доста приятели които също използват български акумулатори и нямат никакви проблеми.все пак ако има нещо те си имат гаранция.
Публикувано на: 10 Окт 2007 18:49
от diver
boikovz написа:Здравейте, преди около 6 месеца купих нов акумулатор Старт. След 10 дни започна да дава проблеми, немога да запаля. След като бутна малко колата и запали зареди но след някой и друг час престой пак сдаде багажа. Направих рекламация и от там ми казаха че има пробила клетка ( като преди това ми направиха тест дали колата ми зарежда нормално). Замениха ми го без никакви увъртания с нов, който го карах 4 месеца и след това си купих нова кола.
Така че и българските фирми понякога имат добро обслужване. Поне замениха дефектиралия с нов без да ме обвиняват мен.
Моя го смениха 1 седмица преди да му изтече гаранцията с нов, но на другите ми 2 коли акумулаторите нямаха тоз късмет. Прецакаха се малко след изтичане на гаранцията.....