akm написа: ↑29 Авг 2022 11:00
Дюзите с какви корекции са на диагностиката?
- Не съм питал, но ме убедиха, че са наред.
Извадете им конкретните стойности на корекциите, СЪС TECHSTREAM!. Ако не ви се ходи до дилърството, се обърнете към някой от колегите които са ви близо, ако може да помогне. Това "наред" може да варира от "пикаещи" до наистина прекрасно здраве. Може да пробвате да им смените дихтунгите (медните шайби) - огледайте и конекторите им с резбата за течове от пренатягане или неправилен монтаж (смачква се челото на горивопровода). Тези двете водят до разхерметизация на горивната система, при много тежки случаи около дюзите има силни разливи на нафта.
akm написа: ↑29 Авг 2022 11:00
На дюзите буксите чистихте ли с контактен спрей и финна шкурка?
- Едва ли е направено, другата събота мога да го направя пред блока.
Пръскате контактен спрей в конектора на дюзата, на плоска клечка от кафе, сладолед или подобното слагате парче шкурка 2000-2500 и нагоре, навлажнявате и нея със спрея, и без да натискате отривате двете страни на конекторите. Идеята е да зачистите контактните пластинки, но да не им свалите покритието. Изобщо не натискате, а по-скоро ги "галите" със шкурката!
После пръсвате съвсем малко спрей в конектора на дюзата и закопчавате и разкопчавате буксата няколко пъти. Внимавате силиконовото уплътнение да няма досег до контактния спрей, защото ще се раздуе до троен размер и ще се скъса!
akm написа: ↑29 Авг 2022 11:00
Пробвайте да смените релето за подгревните свещи, нищо че е топло... Или поне го огледайте.
- Това не е правено.
За да не си купувате ново, си намерете другарче да слуша до него дали щрака при контакт и после дали пак щрака като освободи, като изключите от контакт (положение, "подгрев", точно преди да запалите). Ако трябва внимателно му разкопчейте капачето и го следете визуално какво прави. Зачистете му крачетата по метода с конекторите на дюзите.
akm написа: ↑29 Авг 2022 11:00
Изглежда на лош контакт някъде или реле което запича, или дюзи които са поизморени вече.
- За поизморените дюзи, което е вариант - минавала ми идеята поне веднъж да сложа добавка Bardahl - Diesel injection restorer 11, но ме е страх да не навредя повече.
Ако имате Bardahl BDC си засечете колко гориво има в резервоара и налейте доста по-концентрирана доза (примерно 6-8 пъти спрямо тази на етикета). След това може да пробвате тази за която сте писали, или Liqui Molly diesel injector cleaner, но съм скептичен към резултата. Няма как липсващи части от метал и/или пластмаси да ги възстановите с химия.... Рециклират се дюзите директно. Но това стойностите от диагностиката ще го покажат индиректно.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.