Страница 2 от 2

Avensis T27 - Бял прах от климатика - след смяна на климатичен радиатор/кондензатор?

Публикувано на: 06 Ное 2024 06:29
от mapamop
gena_bs написа: 05 Ное 2024 21:52 лимонената киселина
Бъркаш съединението. По бабешки казано (не е особено точно) лимонената киселина е от сока на лимона, а лимонена е от кората му. Това което написах е друго:
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9B% ... 0%B5%D0%BD

Avensis T27 - Бял прах от климатика - след смяна на климатичен радиатор/кондензатор?

Публикувано на: 08 Ное 2024 20:02
от Bumblebee
Здравейте, колеги! Малко късно се включвам, но ми е натоварено тези дни и не се сетих да пиша. Аз съм човекът с разглобения Авенсис от колегата mapamop. Искам да му благодаря за цялата чудовищна работа, която успя да свърши за около 3-4 дни! Таблото беше разкостено и детайлите от системата бяха промити или сменени с нови. Мислех си, че е невъзможно да се събере всичко това без да се забрави нещо, но не остана НИТО ЕДИН болт в повече! Всичко беше събрано, завито, обезвъздушено, диагностицирано и заменено с ново. Хиляди благодарности отново!

Avensis T27 - Бял прах от климатика - след смяна на климатичен радиатор/кондензатор?

Публикувано на: 08 Ное 2024 21:52
от Ивайло Димов
Щом нещо е сглобено от човешка ръка може да бъде и разглобено и отново събрано .Важно е в демонтажа на подобни детайли да не се бърза ,дърпа и действа припряно ,да се гледа по схема къде има крепежни елементи .

Впечатлен си щото не си виждал смяна във VAG-групата (между 1997-2005 моделите) на радиатор парно или кондезатор климатик..

Там буквално излиза цялото табло и остава само кормилната колона и окабеляването.

Avensis T27 - Бял прах от климатика - след смяна на климатичен радиатор/кондензатор?

Публикувано на: 08 Ное 2024 22:42
от mapamop
Ивайло Димов написа: 08 Ное 2024 21:52 Там буквално излиза цялото табло и остава само кормилната колона и окабеляването
И за тази по сервизно ръководство се събаря всичко отпред. Включително рамата на таблото. Всъщност затова май стана за толкова време - не обичам да вадя волан и еърбег в краката нашофьора, както и долна част на таблото изцяло. После е много мъка с датчика за положението на волана, еърбега е неприятен за демонтаж, долната част е приключение да се намести без да скърца нищо и да си легнат фугите както са били. Отделно и кабелния сноп се размества и е трудно да се върне обратно където и както е бил.
И това е на автомобил на който е предвидено да се вади таблото за какво ли не. Не е като немските инженерни недоразумения, или като френските боклуци.
Предлагам темата да я оставим така да отлежава, без да каляме повече. Идеята е да е четима за следващите със този проблем.