Впечатления тест драйв Toyota Corolla TS (комби) 1.8 Hybrid - 2021
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 08 Авг 2021 21:25
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления тест драйв Toyota Corolla TS (комби) 1.8 Hybrid - 2021
Ако говориш за някоя стара част от магистрала, като тази с мега грубата настилка по Тракия, която май беше още от соц-а, там всичко става по-шумно. Хубавото на хибрида със CVT е линейното ускорение. Относно малките турбо бензини, мое мнение, силата им е в ниските обороти, във високите умират и пак са шумни. Печелиш едно на сметка на друго.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Впечатления тест драйв Toyota Corolla TS (комби) 1.8 Hybrid - 2021
Според мен причината за това усещане е друга - при автомобилите самото ускорение зависи от въртящият момент върху колелата.
Въртящият момент при турбо двигателите има 'хоризонтална част' в средни обороти, което при ускоряване с механична кутия позволява равномерно усещане (равномерен въртящ момент, подаван към колелата) от средни обороти без разлика при увеличаването на оборотите, като при много по-високите обороти въртящият момент започва да спада. Което променя усещането за автомобила - става ти удобно (и тихо) да го караш в средни обороти...
При хибрида не те интересува конкретният въртящ момент от ДВГ, а отдадената мощност - МГ1 и 2 се грижат за разпределението на мощността. Затова и ДВГ директно се докарва до желаната мощност/по-високи обороти, които логично са по-големи при изпреварване и ускорение..
Въртящият момент при турбо двигателите има 'хоризонтална част' в средни обороти, което при ускоряване с механична кутия позволява равномерно усещане (равномерен въртящ момент, подаван към колелата) от средни обороти без разлика при увеличаването на оборотите, като при много по-високите обороти въртящият момент започва да спада. Което променя усещането за автомобила - става ти удобно (и тихо) да го караш в средни обороти...
При хибрида не те интересува конкретният въртящ момент от ДВГ, а отдадената мощност - МГ1 и 2 се грижат за разпределението на мощността. Затова и ДВГ директно се докарва до желаната мощност/по-високи обороти, които логично са по-големи при изпреварване и ускорение..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта